Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mrmtty20

Doordat onze trip naar de Spakenburgderby in het water valt op 20/11 zijn we naar alternatieven op zoek gegaan.
We zijn al gauw in Duitsland uitgekomen bij Aachen - Fortuna Köln waarna we doorrijden om in Belgie nog eentje mee te pikken.
Is Tivoli nog de moeite qua sfeer/stadion of kijken we liever naar een andere Duitse wedstrijd zoals Darmstadt - St Pauli?
Kaartjes zijn makkelijk online te krijgen bij Aachen, maar kan ik ze eventueel aan het loket kopen om een e-ticket te vermijden?

jdebruin96

Aachen kan je gemakkelijk aan het loket kopen. Ik ben nog nooit bij Darmstadt geweest dus geen idee hoe het daar is, maar ik vond Aachen leuk voor een xtje maar zou het persoonlijk niet echt aanraden

Freekos79

Citaat van: Mrmtty20 op nov 13, 2021, 19:01:35
Doordat onze trip naar de Spakenburgderby in het water valt op 20/11 zijn we naar alternatieven op zoek gegaan.
We zijn al gauw in Duitsland uitgekomen bij Aachen - Fortuna Köln waarna we doorrijden om in Belgie nog eentje mee te pikken.
Is Tivoli nog de moeite qua sfeer/stadion of kijken we liever naar een andere Duitse wedstrijd zoals Darmstadt - St Pauli?
Kaartjes zijn makkelijk online te krijgen bij Aachen, maar kan ik ze eventueel aan het loket kopen om een e-ticket te vermijden?

Er wordt bij veel wedstrijden geen kaartverkoop meer op.de wedstrijddag aangeboden ivm corona. Even in de gaten houden.
Volgende wedstrijd: ?

Appie

Citaat van: Joost op nov 12, 2021, 14:42:04
Fortuna v Utrecht zal 'm niet worden.

Dat denk ik ook niet. Dan wordt het toch Wuppertal zaterdagmiddag.
En Fortuna - FC Utrecht maar op TV volgen.

watergatehopper

Citaat van: jdebruin96 op nov 13, 2021, 19:18:54
Aachen kan je gemakkelijk aan het loket kopen. Ik ben nog nooit bij Darmstadt geweest dus geen idee hoe het daar is, maar ik vond Aachen leuk voor een xtje maar zou het persoonlijk niet echt aanraden

Voor mij is Darmstadt al een poos geleden. Voor de verbouwing. Ik heb toen online besteld maar er was voldoende verkoop aan de loketten toen. Qua reisafstand is Darmstadt geen Aachen en daarom zou ik geen risico nemen als er niet over gecommuniceerd wordt. Belletje/ mailtje naar de club biedt vast uitkomst. Succes!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Semper Fidelis

Citaat van: Mrmtty20 op nov 13, 2021, 19:01:35
Doordat onze trip naar de Spakenburgderby in het water valt op 20/11 zijn we naar alternatieven op zoek gegaan.
We zijn al gauw in Duitsland uitgekomen bij Aachen - Fortuna Köln waarna we doorrijden om in Belgie nog eentje mee te pikken.
Is Tivoli nog de moeite qua sfeer/stadion of kijken we liever naar een andere Duitse wedstrijd zoals Darmstadt - St Pauli?
Kaartjes zijn makkelijk online te krijgen bij Aachen, maar kan ik ze eventueel aan het loket kopen om een e-ticket te vermijden?

Ben zelf een paar jaar terug bij Alemannia Aachen- SV Rödinghausen geweest voor zo'n 5k en vond het niet heel bijzonder, ook omdat er zo'n 30,000 man in het stadion past. Darmstadt - Pauli lijkt mij dan wel een gave pot en wss een ramvol uitvak, maar is afhankelijk of je zin hebt om zoveel kilometers extra te maken. In de Futbology app staan wel maar potjes in het Ruhrgebiet, waaronder Borussia Dortmund - VfB Stuttgart. 

Jobo

Darmstad zit wel middenin de verbouwing.
Wel goed te volgen via
https://www.sv98.de/home/lilien/baucam-haupttribuene/?no_cache=1

Ik wacht een jaartje met bezoeken.

Mrmtty20

Dank voor alle reacties. Relatief grote clubs en mooie wedstrijden zijn inmiddels al uitverkocht doordat het zo last minute is.
Speciaal rijden naar Aachen doe ik dus niet, die zal ik wel eens meepikken in combinatie. We zien nog wel waar we terecht komen dit weekend.

ricodejong4

Citaat van: Mrmtty20 op nov 15, 2021, 15:04:02
Dank voor alle reacties. Relatief grote clubs en mooie wedstrijden zijn inmiddels al uitverkocht doordat het zo last minute is.
Speciaal rijden naar Aachen doe ik dus niet, die zal ik wel eens meepikken in combinatie. We zien nog wel waar we terecht komen dit weekend.

Ik zie dat Oberhausen ook thuis speelt. Weliswaar 'slechts' tegen Schalke II, maar Oberhausen is een prima stadion en ook last-minute zijn er nog genoeg kaarten te verkrijgen.

dinkelburg19

#2394
Beste deutsche vrienden,

Ik zat te kijken naar Bielefeld dit weekend, alleen als ik een trein wil boeken vanaf hengelo naar bielefeld hbf kost het me dat 32 euro op bahn.de, iemand tips hoe dit goedkoper kan? Of andere ideeën?

Of kun je gratis reizen met je wedstrijd kaartje, word niet echt duidelijk uitgelegd welk gebied dit is.
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

ALenstra

Je kaartje is geldig in het TeutoOWL Netz. Volgens de website betreft dit Bielefeld, Herford, Lippe, Minden-Lübbecke en Gütersloh. En ook nog drie uur voor aanvang wedstrijd en drie uur erna. Vanaf Hengelo zeker niet gratis. Voor de reis tussen Hengelo en Herford zou ik een Niedersachsen Ticket aanschaffen. Daarmee mag je een hele dag in het regionale OV reizen. Dus niet in lange afstandstreinen zoals IC en ICE. Dit ticket kan online gekocht worden maar ook uit de kaartautomaat in de trein.

FC_Emmen

Voor de Duitslandgangers slecht nieuws:
https://www.nu.nl/voetbal/6170564/bayern-speelt-voorlopig-zonder-fans-andere-duitse-clubs-mogelijk-ook.html

Ik heb nog niet kunnen vinden hoe dit zit met Nedersaksen. Iemand toevallig daar iets over gelezen?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

fcbisart

Niedersachsen : 50%

spons

Citaat van: FC_Emmen op nov 30, 2021, 14:35:10
Voor de Duitslandgangers slecht nieuws:
https://www.nu.nl/voetbal/6170564/bayern-speelt-voorlopig-zonder-fans-andere-duitse-clubs-mogelijk-ook.html

Ik heb nog niet kunnen vinden hoe dit zit met Nedersaksen. Iemand toevallig daar iets over gelezen?

Ook in Beieren hebben ze dus in ruim anderhalf jaar tijd helemaal niets geleerd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

dinkelburg19

Citaat van: fcbisart op nov 30, 2021, 17:55:49
Niedersachsen : 50%

Wanneer gaat dat in? en waar vind je dat
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/