Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Citaat van: Hugo op mrt 08, 2011, 19:51:45
Dit in verband met de traditionele rellen veroorzaakt door de linkse rakkers?
Inderdaad.

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op jan 12, 2011, 19:07:39
FC Kleve heeft zich terug getrokken uit de NRW-Liga. Twee jaar geleden werd er gepromoveerd naar de Regionalliga. Toen werd er flink geïnvesteerd en als ik het goed begrijp was dat het begin van het einde. Dat seizoen volgde meteen degradatie net zoals dit seizoen dus...

De chronologie van de RP --> http://www.rp-online.de/niederrheinnord/kleve/nachrichten/1-FC-Kleve-Eine-Chronologie-des-Scheiterns_bid_59512.html

Als ik het persbericht begrijp is het zo zeker niet meer dat Kleve volgend seizoen Niederrheinliga gaat spelen...

Citaat van: amateurkickIst dies das endgültige Aus?:
1.FC Kleve meldet Insolvenz an
am 11. März 2011

Der 1.FC Kleve am Freitagmittag beim Klever Amtsgericht einen Insolvenzantrag gestellt. In einem 70-Seitigen Schreiben hat der Verein sein Vermögen und seine Schulden aufgelistet. Zu Beginn der Woche hatte Kleves Ex-Trainer Georg Kress eine Klage gegen den Verein eingereicht, da er seit Anfang des Jahres kein Geld mehr erhalten hat. Außerdem gab die Stadt Kleve am Donnerstagabend bekannt, dass sie von dem Verein 650.000 Euro zurückfordert.

Die Klever wollten eigentlich in der kommenden Saison einen Neubeginn in der Niederrheinliga wagen, deshalb hatten sie kurz vor Weihnachten die erste Mannschaft vom Spielbetrieb abgemeldet und alle teuren Spieler haben den Verein verlassen und ihre Verträge aufgelöst. Deshalb ging man in Kleve eigentlich davon aus, dass der Verein in ruhigere Gewässer geführt werden kann und in der kommenden Saison mit der ersten Mannschaft wieder am Spielbetrieb teilnehmen wird.

Insolvenzverwalter ist der Rechtsanwalt Eberhard Stock, der bereits zweimal den KFC Uerdingen vor dem K.O. rettete.

De officiële site ligt eruit momenteel...

Hugo

Vfb Oldenburg - sv Meppen gaat ingehaald worden op woensdag 4 mei.

spons

Citaat van: Hugo op mrt 16, 2011, 20:51:08
Vfb Oldenburg - sv Meppen gaat ingehaald worden op woensdag 4 mei.

het lijkt me niet echt gepast om als nederlander op 4 mei een wedstrijd in duitsland te bezoeken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op mrt 18, 2011, 11:35:34
het lijkt me niet echt gepast om als nederlander op 4 mei een wedstrijd in duitsland te bezoeken

Zou voor mij geen probleem zijn.

TeeZee

Dat probleem zie ik ook niet echt eerlijk gezegd.

Bossche Bol

66 jaar en 3-4 generaties verder... dan heb je er toch geen problemen meer mee?
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

spons

Citaat van: Bossche Bol op mrt 18, 2011, 13:39:05
66 jaar en 3-4 generaties verder... dan heb je er toch geen problemen meer mee?

Ik heb geen problemen met Duitsers ( integendeel ik vind het over het algemeen zeer plezierig om er naar het voetbal te gaan en schat ze gemiddeld een stuk beschaafder in dan ons Nederlanders ) maar uit respect voor onze eigen geschiedenis zou ik zoiets niet doen.

Ik ben op 4 mei altijd toch even 2 minuten stil
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Aankomende dagen 2 leuke wedstrijden in de lagere divisies van Duitsland. Morgenavond staat in de Niederrheinliga TuRu Düsseldorf - KFC Uerdingen op het programma. Momenteel staat Uerdingen eerste met 3 punten meer dan TuRu Düsseldorf. Al heeft TuRu één wedstrijd minder gespeeld. De heenwedstrijd was 2-2. Oberhausen II staat 3e met 7 punten achterstand op koploper Uerdingen en ze hebben ook nog een wedstrijd meer gespeeld.

Zondag staat in de Oberiga Niedersachsen Kickers Emden - SV Meppen op het programma. De nummer 1 tegen de nummer 3. SV Meppen staat eerste met 2 punten meer dan Emden. Emden heeft nog 1 wedstrijd tegoed. Osnabrück II staat momenteel 2e met 1 punt minder dan SV Meppen, maar heeft 3 wedstrijden dan SV Meppen gespeeld. Nummer 4 BV Cloppenburg volgt op 6 punten. Ik verwacht dan ook dat het kampioenschap tussen Meppen en Emden zal gaan. 25 mei spelen ze in Meppen nog tegen elkaar.

Hugo

Citaat van: witte leeuw op apr 05, 2011, 07:57:00
Aankomende dagen 2 leuke wedstrijden in de lagere divisies van Duitsland. Morgenavond staat in de Niederrheinliga TuRu Düsseldorf - KFC Uerdingen op het programma. Momenteel staat Uerdingen eerste met 3 punten meer dan TuRu Düsseldorf. Al heeft TuRu één wedstrijd minder gespeeld. De heenwedstrijd was 2-2. Oberhausen II staat 3e met 7 punten achterstand op koploper Uerdingen en ze hebben ook nog een wedstrijd meer gespeeld.

Zondag staat in de Oberiga Niedersachsen Kickers Emden - SV Meppen op het programma. De nummer 1 tegen de nummer 3. SV Meppen staat eerste met 2 punten meer dan Emden. Emden heeft nog 1 wedstrijd tegoed. Osnabrück II staat momenteel 2e met 1 punt minder dan SV Meppen, maar heeft 3 wedstrijden dan SV Meppen gespeeld. Nummer 4 BV Cloppenburg volgt op 6 punten. Ik verwacht dan ook dat het kampioenschap tussen Meppen en Emden zal gaan. 25 mei spelen ze in Meppen nog tegen elkaar.

Ga je nog één van deze wedstrijden bezoeken? Hoeveel clubs promoveren er in de Niederrheinliga?

Sebastiaan_W

Nee, morgen moet ik tot 8 werken en bij Kickers Emden ben ik al 3x geweest.

29 mei ga ik wel naar SV Meppen - VfB Oldenburg.


Niels_Zitterd

Citaat van: witte leeuw op apr 05, 2011, 10:47:49

29 mei ga ik wel naar SV Meppen - VfB Oldenburg.


Die wedstrijd staat hier ook in de agenda :-)
Dat moet toch een van de leukere derby's in de lagere klassen zijn, heb ik me laten vertellen.

Hugo

Citaat van: witte leeuw op apr 05, 2011, 10:47:49
Nee, morgen moet ik tot 8 werken en bij Kickers Emden ben ik al 3x geweest.

29 mei ga ik wel naar SV Meppen - VfB Oldenburg.

3 keer in je leven naar Kickers Emden is idd wel genoeg.

Ik ben vorig seizoen naar SV Meppen - VfB Oldenburg geweest en heel bijzonder vond ik het niet. Maar jullie moeten het zelf maar gaan ervaren.

Sebastiaan_W

Citaat van: Hugo op apr 05, 2011, 13:11:02
3 keer in je leven naar Kickers Emden is idd wel genoeg.

Ik ben vorig seizoen naar SV Meppen - VfB Oldenburg geweest en heel bijzonder vond ik het niet. Maar jullie moeten het zelf maar gaan ervaren.

Ga je 4 mei nog naar VfB Oldenburg - SV Meppen?