Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mokum1900

Citaat van: Joost op dec 23, 2021, 15:09:19
Het punt dat maatregelen in Nederland niet meer worden geaccepteerd komt met de dag dichterbij. Dat is geen oproep tot rellen of andere vormen van opstand overigens. Slechts een constatering dat maatregelen die geen effect sorteren niet meer houdbaar zijn.

Na twee jaar gedetailleerde prutsmaatregelen nemen over alles dat buiten plaatsvind neem ik aan dat er ondertussen wel wetenschappelijk bewijs ligt om het te ondersteunen.

Zolang de huis feestjes gewoon door mogen gaan ongelofelijk ! En het verplichten van je te laten vaccineren heb ik ook geen problemen mee ,waarom moeten wij in lockdown , Heb ik het niet eens over de ik vorm , waarom gaan nachtclubs naar de gering , kleine voetbalclubs , horeca theaters en weet ik veel wat omdat we met een paar bokkige te maken hebben nee hun zijn probleem dus zij zullen in lockdown moeten gaan , ik en 86% andere Nederlanders willen hun leven weer voorzetten ????
Waar je ook gaat ik volg je overal

Joost

Citaat van: Mokum1900 op dec 23, 2021, 17:52:09
Zolang de huis feestjes gewoon door mogen gaan ongelofelijk ! En het verplichten van je te laten vaccineren heb ik ook geen problemen mee ,waarom moeten wij in lockdown , Heb ik het niet eens over de ik vorm , waarom gaan nachtclubs naar de gering , kleine voetbalclubs , horeca theaters en weet ik veel wat omdat we met een paar bokkige te maken hebben nee hun zijn probleem dus zij zullen in lockdown moeten gaan , ik en 86% andere Nederlanders willen hun leven weer voorzetten ????

Je stipt al gelijk het allergrootste probleem aan; vaccinatie leidt niet tot bescherming maar wel tot minder kans op ziekenhuisopname.
Als ze dat nu eens zouden communiceren...

Bier und Bratwurst

Nou ik ben er echt klaar mee. Had ik net voor de kerst een mooi tripje naar Italië geboekt. Word alles eruit gegooid. Weg tripje Italië!!
Alles was al geregeld, kaartjes al binnen.
Geen Parma en Pisa! Arrivederci!
Het ene stadion is het andere niet!

Stadiumhopper

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 23, 2021, 20:41:45
Nou ik ben er echt klaar mee. Had ik net voor de kerst een mooi tripje naar Italië geboekt. Word alles eruit gegooid. Weg tripje Italië!!
Alles was al geregeld, kaartjes al binnen.
Geen Parma en Pisa! Arrivederci!

Ik zit 8 januari in San Siro maar ik kan nergens iets leesbaars vinden of het gebied nou geel, oranje of rood is. Dus of de stadions open blijven voor publiek. Waar haal jij je info vandaan?
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Bier und Bratwurst

Citaat van: Feijenoorder op dec 23, 2021, 20:53:41
Ik zit 8 januari in San Siro maar ik kan nergens iets leesbaars vinden of het gebied nou geel, oranje of rood is. Dus of de stadions open blijven voor publiek. Waar haal jij je info vandaan?

Re Open EU app

Gebied is rood!! Lombardia
8 januari is er toch niks in San Siro? De 9e Inter-Lazio gaat tot nu toe wel door!
Feyenoord moet dan wel de 8e tegen Club Brugge 12.30u

Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 23, 2021, 21:29:35
Re Open EU app

Gebied is rood!! Lombardia
8 januari is er toch niks in San Siro? De 9e Inter-Lazio gaat tot nu toe wel door!
Feyenoord moet dan wel de 8e tegen Club Brugge 12.30u

Inderdaad en nog een mooie dubbel ook de 8e

12:30 Feyenoord - Club Brugge ( in Marbella )
18:30 Granada - Barcelona
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Mokum1900

Vrees met grote vrees dat we weer een tijdje zonder zitten ????????????
Waar in Europa wordt er nou nog met publiek gespeeld
Waar je ook gaat ik volg je overal

DanielsenAxedal

Citaat van: Mokum1900 op dec 26, 2021, 21:26:10
Vrees met grote vrees dat we weer een tijdje zonder zitten ????????????
Waar in Europa wordt er nou nog met publiek gespeeld

In Polen, maar daar beginnen we pas begin februari weer met voetballen wegens de winter.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

spons

Citaat van: Mokum1900 op dec 26, 2021, 21:26:10
Vrees met grote vrees dat we weer een tijdje zonder zitten ????????????
Waar in Europa wordt er nou nog met publiek gespeeld

Volgens mij behalve in Nederland, België, Oostenrijk en gedeeltelijk in Duitsland overal
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen


PetenSjaal

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 23, 2021, 21:29:35
Re Open EU app

Gebied is rood!! Lombardia
8 januari is er toch niks in San Siro? De 9e Inter-Lazio gaat tot nu toe wel door!
Feyenoord moet dan wel de 8e tegen Club Brugge 12.30u

Heel Italië is geel toch volgens de rivm site ? Zat ook naar de speelronde van 6 januari te kijken als laatst minute poging iets te doen te hebben in de vakantie.


Bier und Bratwurst

Ik heb niet gezegd dat er geen voetbal is in Januari.  Dat staat ook los van rood of geel. Een paar regio's zijn geel maar de meeste rood.
Het ene stadion is het andere niet!

Stadiumhopper

Inmiddels hebben een aantal clubs in de Serie A hun kaartverkoop stilgelegd voor de eerste wedstrijden na de winterstop. Dit hebben ze gedaan omdat de stadions nog maar voor de helft vol mogen zitten. Ben benieuwd of publiek nog welkom is op 9 januari bij Inter - Lazio.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

wekke

Hier in België hoopt de sportwereld toch nog op publiek. De Raad van State heeft immers de cultuursector gelijk gegeven en de sluiting daar teniet gedaan.

Citeer'Speciaal Overlegcomité: terugkeer supporters mogelijk'

Vorige week viel het harde verdict voor de voetbalwereld op het laatste Overlegcomité. Zo was er in het profvoetbal immers geen publiek meer welkom tot zeker midden januari, een regel die inmiddels ook tot in het amateurvoetbal werd doorgetrokken. Gezien er ook daar geen mensen meer welkom zijn, ligt dat zelfs momenteel stil tot eind januari.


Maar de beslissing om de fans opnieuw te bannen zou weleens snel kunnen worden omgekeerd. De cultuursector stapte naar de Raad van State en kreeg gelijk. De sportwereld wil het niet op deze manier doen, maar tracht de beslissing van het Overlegcomité om publiek te bannen op sportwedstrijden ongedaan te maken middels een akkoord met de bevoegde personen.

Zo zegt ook CEO van de Pro League, Pierre Francois. "De Pro League staat contact met onze gebruikelijke aanspreekpunten bij de regering en het kabinet van de minister van Sociale Zaken om te bekijken weer een beperkt deel van het publiek toe te laten in de stadions, met afstandsregels", klinkt het in Het Laatste Nieuws.

Speciaal Overlegcomité
Bemoedigende woorden van François, die wordt bijgetreden door Marc Van Craen, voorzitter van Voetbal Vlaanderen. Volgens hem zal er volgende week zelfs speciaal een nieuw Overlegcomité plaatsvinden, om te bespreken of het publiek bij sportwedstrijd (gedeeltelijk) moet terugkeren. "We hebben uit goede bron vernomen dat er volgende week een nieuw Overlegcomité zal zijn, specifiek over de problematiek van (beperkt) toelaten van publiek bij sportmanifestaties", stelt Van Craen.

Zo zegt ook CEO van de Pro League, Pierre Francois. "De Pro League staat contact met onze gebruikelijke aanspreekpunten bij de regering en het kabinet van de minister van Sociale Zaken om te bekijken weer een beperkt deel van het publiek toe te laten in de stadions, met afstandsregels", klinkt het in Het Laatste Nieuws.

Juridische stappen wil hij voorlopig dan ook nog niet nemen, al zijn die in de toekomst zeker niet uitgesloten, mocht de uitkomst van het Overlegcomité opnieuw negatief zijn. Het feit dat er in allerijl een nieuwe samenkomst van de bevoegde ministers zal zijn, doet alvast wél het beste vermoeden voor de voetbalsupporters.

rogo_breda

België gaat naar 70% publiek, wij moeten het waarschijnlijk doen met 33%...