Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper

Citaat van: Joost op sep 13, 2022, 12:26:55
Ik ben op zoek naar een potje voetbal voor komende zaterdagavond in het noorden van het land.
Op de verschillende sites vind ik enkel duels in de middag of om 17:00. Heeft iemand de gouden tip?

17:00uur
Stadion Esserberg
Be Quick 1887 - GRC Groningen
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: watergatehopper op sep 14, 2022, 19:16:08
17:00uur
Stadion Esserberg
Be Quick 1887 - GRC Groningen

Die staat hoog op het verlanglijstje maar 17:00 haal ik hoogstwaarschijnlijk niet. We gaan op familiebezoek in Zuid Friesland en vertrekken pas rond het middaguur.

Bakkie

#5327
Iemand bekend met 1. FC Bocholt?
Ze spelen namelijk zaterdag thuis om 14:00 uur tegen Fortuna Keulen.
Het is voor mij maar een uurtje rijden dus ik dacht misschien wel interessant voor in het saaie interland weekend.

EDIT: De wedstrijd is afgelast. Nadat deze wedstrijd op 10.09.2022 niet door ging vanwege een onbespeelbaar veld, is ook nu weer besloten om de wedstrijd af te lassen...

Joost

Citaat van: Bakkie op sep 22, 2022, 11:39:30
Iemand bekend met 1. FC Bocholt?
Ze spelen namelijk zaterdag thuis om 14:00 uur tegen Fortuna Keulen.
Het is voor mij maar een uurtje rijden dus ik dacht misschien wel interessant voor in het saaie interland weekend.

EDIT: De wedstrijd is afgelast. Nadat deze wedstrijd op 10.09.2022 niet door ging vanwege een onbespeelbaar veld, is ook nu weer besloten om de wedstrijd af te lassen...

Klopt, Fortuna Koln was al in Bocholt toen de wedstrijd eerder afgelast werd wegens een onbespeelbaar veld. Naar de mening van Fortuna viel er prima te spelen en daarom hebben ze beroep aangetekend tegen het afgelasten. Zolang dat niet behandeld is wordt de wedstrijd niet ingehaald.

ALenstra

Citaat van: Bakkie op aug 26, 2022, 14:27:46
Op zondag 23 oktober speelt Watford thuis tegen Luton. Hoe groot achten jullie de kans dat ik hiervoor 2 kaarten kan krijgen?
http://watfordfc.com/news/ticket/home-tickets-luton-town-information

FCT1980

Ik heb een account bij Watford en afgelopen maart tickets gekocht. Kan je dus denk ik aan 1 kaart helpen?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joep2002

#5331
Is er hier iemand op het forum met een booking history 2021-2022 bij Nottingham Forest? Ik wil daar ergens in de komende maanden graag een keer naartoe maar zonder booking history ben je vrijwel kansloos...

Bakkie

Citaat van: Joost op sep 22, 2022, 18:51:00
Klopt, Fortuna Koln was al in Bocholt toen de wedstrijd eerder afgelast werd wegens een onbespeelbaar veld. Naar de mening van Fortuna viel er prima te spelen en daarom hebben ze beroep aangetekend tegen het afgelasten. Zolang dat niet behandeld is wordt de wedstrijd niet ingehaald.

Doodzonde.. was een mooi uitje geweest zo op de zaterdagmiddag in een saai interland weekend...

Hunebed on tour

Heeft er iemand toevallig een boekingshistorie bij Charleroi?
Ik zou graag 2 tickets voor de wedstrijd tegen Standard Luik kopen, maar je moet tickets hebben gekocht in het seizoen 2021/2022 of 2022/2023.

Mokum1900

Iemand die mij aan kaart rkc - Ajax kunnen helpen op het thuisvak ? We krijgen een buscombi vanaf Amsterdam opgelegd ( jaren lang was dit probleem loos auto combi )
Waar je ook gaat ik volg je overal

Paull

Iemand die ons aan 2 tickets voor Brentford-Brighton kan helpen op 14 okt.? Of tips heeft om ze ergens te kunnen regelen? Wedstrijd is uitverkocht en de Brentford ticketexchange houden we in de gaten.

FCT1980

Hallo allen,

Heeft iemand een idee hoe de zwarthandel bij Leverkusen is? Wil graag naar Leverkusen - Schalke zaterdag maar is me niet gelukt om via de reguliere weg een kaartje te krijgen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jdebruin96

Citaat van: FCT1980 op okt 04, 2022, 09:42:34
Hallo allen,

Heeft iemand een idee hoe de zwarthandel bij Leverkusen is? Wil graag naar Leverkusen - Schalke zaterdag maar is me niet gelukt om via de reguliere weg een kaartje te krijgen.

Toen ik er 3 jaar geleden was zag ik wel wat mensen staan dat ze kaartjes verkochten. Was toen wel tegen Werder Bremen

Paull

Citaat van: Paull op okt 03, 2022, 21:09:54
Iemand die ons aan 2 tickets voor Brentford-Brighton kan helpen op 14 okt.? Of tips heeft om ze ergens te kunnen regelen? Wedstrijd is uitverkocht en de Brentford ticketexchange houden we in de gaten.

Inmiddels nog maar 1 ticket nodig.

bagger010

Heeft iemand een boekingsgeschiedenis bij St. Pauli?
Maatje van mij zoekt twee kaarten voor Pauli - Holstein Kiel op 8 november.