Auteur Topic: Italie  (gelezen 319506 keer)

Offline mike_t

Re: Italie
« Reactie #690 Gepost op: apr 06, 2022, 16:03:03 »
Mijn ervaring leert dat dat twee á drie weken van te voren bekend gemaakt word. In het weekend van vijf en zes mei zat ik in Bologna en Parma en dat werd ook pas enkele weken van te voren bekend gemaakt.

dan wordt het eens tijd... hahaha. Is over 14 dagen.
https://www.legaseriea.it/it/serie-a/calendario-e-risultati/2021-22/UNICO/UNI/34

Offline NickHart

• Geslacht: Man
  • Respect voor het verleden, Vizier op de toekomst.
« Reactie #691 Gepost op: apr 20, 2022, 21:44:42 »
Weekend van 14/15 Mei in Bologna, Bologna speelt op de zondag en willen ook graag op zaterdag een wedstrijd kijken, iemand enig idee hoe het zit met daar met degradatie/promotie? Of moet ik geduldig zijn en twee/drie weken van te voren kijken?

Offline Feijenoorder

« Reactie #692 Gepost op: apr 21, 2022, 07:42:46 »
Laatst ben ik nog in Bologna en Parma geweest. Tickets zijn tien dagen voor de wedstrijd in de general sale gekomen, dus je zal nog even geduld hebben. Ook wordt vaak pas twee weken voor aanvang van de wedstrijd het definitieve speelschema bekend gemaakt met datum en tijd. Vergeet niet van de lokale keuken te genieten. Bologna heb je in twee á drie dagen wel helemaal gezien. De tocht naar de basiliek boven op de heuvel is zeker de moeite waard. Neem een flesje water mee voor onderweg want je gaat het nodig hebben.
« Laatst bewerkt op: apr 21, 2022, 09:07:33 door Feijenoorder »
Bezochte stadions: 37

Futbology: Marti Meijers
Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Offline kire61

« Reactie #693 Gepost op: jun 15, 2022, 18:56:26 »
Beste lezer,

In september of oktober ben ik van plan voetbalstadions te bezoeken (buiten wedstrijen om) in de omgeving van Napels. Als ik Google Maps / Earth kijk valt mij op dat vele stadions ommuurd zijn. Mijn vraag hoe kun je dan binnenkomen om foto's te maken.

Groet,

kire61

Offline Arjen

« Reactie #694 Gepost op: jun 16, 2022, 07:44:36 »
Ik denk dat je dan de mazzel moet hebben dat er een poort openstaat.

Offline Nort

« Reactie #695 Gepost op: jun 16, 2022, 08:36:21 »
Beste lezer,

In september of oktober ben ik van plan voetbalstadions te bezoeken (buiten wedstrijen om) in de omgeving van Napels. Als ik Google Maps / Earth kijk valt mij op dat vele stadions ommuurd zijn. Mijn vraag hoe kun je dan binnenkomen om foto's te maken.

Groet,

kire61
Zoals Arjen al zegt, moet je hopen dat een poort open staat. Maar ook dan zul je snel weggestuurd worden. Nadeel is bovendien dat veel Italiaanse clubs hun kantoren niet in het stadion hebben, maar in een pand in de omgeving van het stadion en dat b.v. de receptie ook gesloten is om te vragen of je binnen mag.

Offline Feijenoorder

« Reactie #696 Gepost op: jun 16, 2022, 08:39:06 »
Ik heb het laatst in Modena geprobeerd. Door wat Italiaanse woordjes tussendoor te strooien staan ze er ook meer voor open kreeg ik het idee.
Bezochte stadions: 37

Futbology: Marti Meijers
Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/