Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stadiumhopper

Voor Excelsior - Heracles Almelo is ook een cc of scc nodig. Deze heb ik helaas niet, dus zou iemand van jullie mij kunnen helpen met een kaart voor vanavond?
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

dinkelburg19

Citaat van: Feijenoorder op mei 18, 2022, 10:10:42
Voor Excelsior - Heracles Almelo is ook een cc of scc nodig. Deze heb ik helaas niet, dus zou iemand van jullie mij kunnen helpen met een kaart voor vanavond?

https://twitter.com/excelsiorrdam/status/1526829998354665474

Uitverkocht helaas
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Stadiumhopper

Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Mokum1900

#3828
iemand die mij kan helpen aan ticket Belgie-Nederland, alleen normale prijs ! ik zag uitverkocht was, ik ben niet scherp geweest


een kat in het nauw ( ben eigenlijk niet voor interland voetbal maarja zit zonder voetbal ahah) maakt rare sprongen
Waar je ook gaat ik volg je overal

Saltacampos

Citaat van: Mokum1900 op mei 18, 2022, 13:21:01
iemand die mij kan helpen aan ticket Belgie-Nederland, alleen normale prijs ! ik zag uitverkocht was, ik ben niet scherp geweest


een kat in het nauw ( ben eigenlijk niet voor interland voetbal maarja zit zonder voetbal ahah) maakt rare sprongen
Ik had dezelfde redenering, een maand geleden gekocht en meteen ook voor België-Polen, terwijl ik het ook niet voor nationale elftallen heb en al helemaal niet in dat ellendige Heizelstadion, maar goed, zoals je zegt, een voetbaldier moet juni doorkomen en de derby der lage landen is nog wel iets.
Over land and sea

Nort

Citaat van: Saltacampos op mei 18, 2022, 13:26:59
Ik had dezelfde redenering, een maand geleden gekocht en meteen ook voor België-Polen, terwijl ik het ook niet voor nationale elftallen heb en al helemaal niet in dat ellendige Heizelstadion, maar goed, zoals je zegt, een voetbaldier moet juni doorkomen en de derby der lage landen is nog wel iets.
In Nederland is er nog genoeg voetbal te zien en nog leuke wedstrijden ook. In het weekend van 4/6 juni worden de laatste competitierondes gespeeld. Daarna vinden er nog drie rondes met play-off voetbal (11/12, 15/16 en 18/19 juni) plaats.

Saltacampos

Citaat van: Nort op mei 18, 2022, 13:37:47
In Nederland is er nog genoeg voetbal te zien en nog leuke wedstrijden ook. In het weekend van 4/6 juni worden de laatste competitierondes gespeeld. Daarna vinden er nog drie rondes met play-off voetbal (11/12, 15/16 en 18/19 juni) plaats.
Dat is interessant, bedankt voor de tip!
Over land and sea

Mokum1900

Citaat van: Saltacampos op mei 18, 2022, 17:10:37
Dat is interessant, bedankt voor de tip!

En ik zie dat de eerste ploegen al op 20 juni weer met de voorbereiding beginnen....


Je moet er vroeg bij zijn als je in Europa voorrondes moet spelen ????????
Waar je ook gaat ik volg je overal

wekke

Citaat van: Saltacampos op mei 18, 2022, 13:26:59
zoals je zegt, een voetbaldier moet juni doorkomen en de derby der lage landen is nog wel iets.

Mijn eigen vrouw kwam daarsrraks met het idee om in juni naar een internationaal U10 toernooi in Nederland te gaan kijken. Zo'n topidee wordt gesmaakt ten huize Wekke :D

Hunebed on tour

Citaat van: Mokum1900 op mei 19, 2022, 15:19:52
En ik zie dat de eerste ploegen al op 20 juni weer met de voorbereiding beginnen....


Je moet er vroeg bij zijn als je in Europa voorrondes moet spelen ????????

Niet alleen als je europees speelt blijkbaar.
FC Emmen speelt bijvoorbeeld de eerste oefenwedstrijd op 24 juni.

Stadiumhopper

Iemand hier die mij kan helpen met een kaart voor Excelsior - ADO?
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

watergatehopper


Er is een akkoord bereikt tussen de PL clubs om de komende drie seizoenen maximaal £30,- te vragen voor een ticket in het uitvak. Op zich goed nieuws gezien de af en toe belachelijke prijzen die er gevraagd worden. Zonder de discussie te openen of dit terecht of onterecht is lijkt me dit een welkom alternatief voor forumleden die geen > £ 75,- willen betalen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

Citaat van: watergatehopper op jun 10, 2022, 09:13:46
Er is een akkoord bereikt tussen de PL clubs om de komende drie seizoenen maximaal £30,- te vragen voor een ticket in het uitvak. Op zich goed nieuws gezien de af en toe belachelijke prijzen die er gevraagd worden. Zonder de discussie te openen of dit terecht of onterecht is lijkt me dit een welkom alternatief voor forumleden die geen > £ 75,- willen betalen.
Dat was de afgelopen seizoenen toch ook al? Nadeel is wel dat je een aantal x-aantal loyalty points moet hebben of member moet zijn om direct via de club een kaart te bemachtigen.

FC_Emmen

Die regel was voor een x aantal jaren vastgelegd en is nu verlengd tot en met 2025 volgens mij.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

watergatehopper

Citaat van: FC_Emmen op jun 10, 2022, 14:34:30
Die regel was voor een x aantal jaren vastgelegd en is nu verlengd tot en met 2025 volgens mij.

Correct. Ik snap je punt Nort. Maar als je een kleinere club uitkiest als tegenstander moet het vast lukken.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅