Hoofdmenu

PC & Media Perikelen

Gestart door Han, mrt 16, 2008, 21:49:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Citaat van: Han op jul 29, 2009, 21:52:25
Ik 'gebruik' uit gewenning Microsoft Office 2007.

Er is in Word sprake van een sjabloon, genaamd NORMAL.

Door onbekende oorzaak ben ik de oorspronkelijke pagina-instelling van NORMAL 'kwijt'. Als ik nú een nieuw document open staat de cursor stijf bovenaan tegen de bovenste rand en is vrijwel geen sprake van een linkermarge.

Als ik in een geopend blanco document voor pagina-instelling nieuwe 'waarden' kiest, vraagt Office of ik die veranderingen wil behouden omdat ze effect hebben op het sjabloon NORMAL. Ik bevestig dat.

Echter, van nieuwe waarden en instellingen is geen sprake als ik een nieuw document open.






Heb je in je menubalk een optie genaamd "beeld" of "view"? Daar zou je iets moeten kunnen aanvinken.

Han

Citaat van: TeeZee op jul 29, 2009, 21:54:05
Heb je in je menubalk een optie genaamd "beeld" of "view"? Daar zou je iets moeten kunnen aanvinken.






Ik ga me met behulp van de helpfunctie proberen te redden.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

georgesv


TeeZee

Citaat van: Han op jul 29, 2009, 22:40:49





Ik ga me met behulp van de helpfunctie proberen te redden.
Waarschijnlijk moet je nu op overzicht of concept klikken, hij staat nu op afdrukweergave. Als dat niet helpt, probeer dan al het andere.

TeeZee

Hoe moet ik windows instellen zodat ik trema's en eurotekens kan typen? De euro staat bij mij rechtsonder op de 5, maar ctrl + alt + 5 geeft geen euro.

Joost

Citaat van: TeeZee op jul 30, 2009, 19:39:08
Hoe moet ik windows instellen zodat ik trema's en eurotekens kan typen? De euro staat bij mij rechtsonder op de 5, maar ctrl + alt + 5 geeft geen euro.

Als je alleen de rechter alt +5 gebruikt, werkt dat?

TeeZee

Citaat van: Joost op jul 30, 2009, 20:06:43
Als je alleen de rechter alt +5 gebruikt, werkt dat?
Nee, dat had ik al geprobeerd. Ik kan momenteel geen euroteken typen :-(

Batflyer

Citaat van: TeeZee op jul 30, 2009, 20:14:36
Nee, dat had ik al geprobeerd. Ik kan momenteel geen euroteken typen :-(

Bij mij staat de euro ook rechtsonderin op de 5. Ctrl + alt + 5 werkt bij mij, maar ctrl + alt + E ook.
Trema's doe ik met shift + aanhalingstekens + de letter waarop je trema wil hebben.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Citaat van: Batflyer op jul 30, 2009, 20:55:23
Bij mij staat de euro ook rechtsonderin op de 5. Ctrl + alt + 5 werkt bij mij, maar ctrl + alt + E ook.
ctrl + alt + E doet het bij mij ook niet.

CiteerTrema's doe ik met shift + aanhalingstekens + de letter waarop je trema wil hebben.
Dat zou ik wel willen, maar dat werkt niet. Ik heb mijn toetsenbord nu afgesteld op Engels (Verenigde Staten). Afstellen op Nederlands, zorgt ervoor dat de toetsen niet meer kloppen. Bijvoorbeeld de @ is dan een ander teken.

Joost

Ik neem aan dat wij hetzelfde toetsenbord hebben. Bij de landinstellingen vind ik nu Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (internationaal)    

Batflyer

Gaat het alleen om typen in Word of ook op bv. dit forum? Ik kan namelijk op dit forum geen euroteken typen met ctrl + alt + E (dan krijg ik é), maar in Word wel...
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Citaat van: Batflyer op jul 30, 2009, 21:04:49
Gaat het alleen om typen in Word of ook op bv. dit forum? Ik kan namelijk op dit forum geen euroteken typen met ctrl + alt + E (dan krijg ik é), maar in Word wel...
Om alle denkbare applicaties.

Han

http://maps.google.com/maps?ll=27.360995,33.65983&z=14&t=h&hl=nl


Zijn op Google Earth foto's te zien van de ground van El Gouna FC?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Han op jul 30, 2009, 21:50:46
http://maps.google.com/maps?ll=27.360995,33.65983&z=14&t=h&hl=nl


Zijn op Google Earth foto's te zien van de ground van El Gouna FC?
Ja, maar wel sterk uitgezoomd. Ik zie een gigantische zandbak (als jongetje van 4 moet dat mijn droom geweest zijn) met een groene rechthoek met een ovaaltje eromheen.

Han

Citaat van: TeeZee op jul 30, 2009, 21:57:04
Ja, maar wel sterk uitgezoomd. Ik zie een gigantische zandbak (als jongetje van 4 moet dat mijn droom geweest zijn) met een groene rechthoek met een ovaaltje eromheen.

Is het ook zichtbaar als je Google Earth traditioneel opent met vervolgens de zoekopdracht 'el gouna egypt'?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed