Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op aug 23, 2012, 16:24:56
Kaartje kopen voor de pot komende dinsdag?

Haha helaas moet ik ook af en toe werken, maar het zijn interessante ontwikkelingen.

AthleticHolanda

Citaat van: headout op aug 23, 2012, 14:59:10
Vers van de pers, nav. de ongeregeldheden in Saarbrucken:
http://www.stadionwelt-fans.de/index.php?head=Karlsbande-am-Tivoli-verboten&folder=sites&site=news_detail&news_id=5394

Dat ziet er dus zo uit tegenwoordig!? Tegen Haching afgelopen weekend...


Joost

Ik was er niet dus kan niets zeggen over de sfeer, maar dit is wel de plek waar normaliter de Karlsbande stond.

3434

Wat is er sportief aan de hand met Alemannia? Heb ze dit seizoen nog maar 1x zien spelen - tegen BVB II.  Blijkbaar geen referentie qua tegenstander maar ik verschrok mij daarstraks toen ik Aken onderaan zag staan. Ik dacht net dat alles beter ging/zou gaan in de 3de afdeling.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op sep 22, 2012, 21:04:40
Wat is er sportief aan de hand met Alemannia? Heb ze dit seizoen nog maar 1x zien spelen - tegen BVB II.  Blijkbaar geen referentie qua tegenstander maar ik verschrok mij daarstraks toen ik Aken onderaan zag staan. Ik dacht net dat alles beter ging/zou gaan in de 3de afdeling.
Ja dat dacht ik ook. De start was ook nog wel positief maar daarna is het team volledig ingekakt. Er is een compleet gebrek aan creativiteit op het middenveld en uiteraard is de trainer al ontslagen. Het wordt weer een heel seizoen tegen degradatie vechten.

Sebastiaan_W



Terranova

#442
Edit: Ik kon je link niet openen, maar lees nu op de Telegraaf dat ze officieel failliet zijn. Worden ze dan per direct uit de competitie genomen? /schokkend.......

3434

#443
Pff wat een zonde! Zijn dit grotendeels "oude" schulden of is dit deels het nieuwe stadion?  Telkens ik ging vond ik toch dat er véél volk was (>20 000 in 3de klasse).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

King Nothing

Citaat van: Terranova op nov 16, 2012, 11:43:32
Edit: Ik kon je link niet openen, maar lees nu op de Telegraaf dat ze officieel failliet zijn. Worden ze dan per direct uit de competitie genomen? /schokkend.......
Als ik de site over Aachen goed begrijp spelen zij iig dit seizoen uit:

CiteerAuf den Spielbetrieb hat die Situation jedoch erst einmal keinen Einfluss. Die Mannschaft wird voraussichtlich bis Saisonende weiterspielen.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Joost

Citaat van: King Nothing op nov 16, 2012, 13:48:11
Als ik de site over Aachen goed begrijp spelen zij iig dit seizoen uit:

Ze zijn verplicht dit seizoen uit te spelen.
Volgend seizoen in Regionalliga! Uerdingen, Wuppertal, Oberhausen, Fortuna Koln!

Terranova

Citaat van: 3434 op nov 16, 2012, 13:29:12
Pff wat een zonde! Zijn dit grotendeels "oude" schulden of is dit deels het nieuwe stadion?  Telkens ik ging vond ik toch dat er véél volk was (>20 000 in 3de klasse).

Dit seizoen gemiddeld 12.000 supporters geloof ik.
Erg jammer inderdaad. Heeft volgens mij grotendeels te maken met de bouw van het nieuwe stadion.

Terranova

Citaat van: Joost op nov 16, 2012, 14:25:48
Ze zijn verplicht dit seizoen uit te spelen.
Volgend seizoen in Regionalliga! Uerdingen, Wuppertal, Oberhausen, Fortuna Koln!

Eigenlijk is dat ook een vorm van competitievervalsing...
Ze spelen het seizoen uit, maar de vraag is of zo'n team zich elke wedstrijd 100% geeft.

Wel een prachtige Regionalliga volgend jaar. Wel jammer dat er alweer een grensclub degradeert.....

Joost

Citaat van: Terranova op nov 16, 2012, 15:10:46
Eigenlijk is dat ook een vorm van competitievervalsing...
Ze spelen het seizoen uit, maar de vraag is of zo'n team zich elke wedstrijd 100% geeft.

Wel een prachtige Regionalliga volgend jaar. Wel jammer dat er alweer een grensclub degradeert.....
Nee, de duels worden gespeeld als vriendschappelijk. Alle resultaten vervallen.
Althans zo dacht ik dat het ging.

hgrm

Dan wordt het net zo'n farce als met Nordhorn volgend jaar....vrijwel al die 'Freundschaftspflichtspiele' werden afgelast omdat de tegenstander geen zin had.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen