Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Freekos79

Citaat van: StefanFR010 op mrt 29, 2016, 23:36:34
Deze vraag zal al heel vaak gesteld zijn: wanneer worden de data bevestigd voor de wedstrijden. In mijn geval de laatste speelronde van de Serie A en B(weekend van 14 en 15 mei).

op de laatste speelronde worden alle wedstrijden waarschijnlijk op hetzelfde tijdstip gespeeld. Ik vermoed zondagmiddag 15:00.
Volgende wedstrijd: ?

Voetbalhopper

Citaat van: Freekos79 op mrt 30, 2016, 12:33:49
op de laatste speelronde worden alle wedstrijden waarschijnlijk op hetzelfde tijdstip gespeeld. Ik vermoed zondagmiddag 15:00.

Normaal is dat wel het geval ja. afgelopen jaar speelde Juve op zaterdag de laatste wedstijd ivm de CL finale toen, helaas zal dat dit jaar niet zo zijn dus 15-5 om 15.00 lijkt mij vrijwel zeker.

Bevestigd wordt het meestal 2 weken van te voren.

Freekos79

Citaat van: De combiregeling op apr 06, 2016, 22:02:51
Al in februari werd de vlucht geboekt voor een dagtripje naar Bergamo voor de pot Atalanta Bergamo - AS Roma.
Vandaag ging de kaartverkoop in, maar helaas... Het blijkt alleen mogelijk te zijn om kaartjes te kopen als je in het bezit bent van een "TDT Atalanta".
Er zijn genoeg alternatieven, maar als het effe kan willen we (ik en de Vaig) toch deze pot bijwonen.

Iemand hier ervaring met tickets bij Atalanta? Connecties? Zwarte markt te doen?

Alvast bedankt,

Ik zou uitkijken met de zwarte markt. Je paspoort en ticket worden gecheckt bij het betreden van het stadion.
Volgende wedstrijd: ?

Bewussie

Citaat van: De combiregeling op apr 06, 2016, 22:02:51
Al in februari werd de vlucht geboekt voor een dagtripje naar Bergamo voor de pot Atalanta Bergamo - AS Roma.
Vandaag ging de kaartverkoop in, maar helaas... Het blijkt alleen mogelijk te zijn om kaartjes te kopen als je in het bezit bent van een "TDT Atalanta".
Er zijn genoeg alternatieven, maar als het effe kan willen we (ik en de Vaig) toch deze pot bijwonen.

Iemand hier ervaring met tickets bij Atalanta? Connecties? Zwarte markt te doen?

Alvast bedankt,

Ik heb dit seizoen Juventus - Fiorentina bijgewoond door een hardcopy kaartje te kopen op viagogo. Een werkdag of 3/4 later lag die met mijn eigen naam en paspoortnummer op de deurmat. Je betaalt er natuurlijk wel genoeg voor, maar mensen kunnen met hun lidmaatschapskaart een ticket voor jou halen met jouw informatie erop. 100% zeker dat je ooit een kaartje ontvangt en of die dan ook werkt heb je natuurlijk nooit bij zulke organisaties.

belfast

Ik zit laatste twee weken in Iseo. Dit is vlakbij Brescia en Bergamo. Heeft iemand hier tips voor beide clubs? Zou leuk zijn een wedstrijdje mee te pakken daar.
D3T=Lief

Tribuneklanten

Citaat van: belfast op jul 05, 2016, 09:56:23
Ik zit laatste twee weken in Iseo. Dit is vlakbij Brescia en Bergamo. Heeft iemand hier tips voor beide clubs? Zou leuk zijn een wedstrijdje mee te pakken daar.

Programma komt laat uit en competitie begint ook laat.
Wellicht wat beker voetbal of vriendschappelijk (amichevole)

Welke 2 weken ben je in Iseo?

belfast

Citaat van: Tribuneklanten op jul 05, 2016, 11:43:20
Programma komt laat uit en competitie begint ook laat.
Wellicht wat beker voetbal of vriendschappelijk (amichevole)

Welke 2 weken ben je in Iseo?

Volgens mij vanaf  12 aug.
D3T=Lief

San Paolo

Serie A begint weekend van 20 augustus.
Coppa Italia is er een speelronde weekend van 13 augustus.

Iemand die weet wanneer loting Coppa Italia plaats zal vinden? Speelschema Serie A wordt 25 juli bekend in elk geval.

Hugo

Citaat van: willytown79 op mrt 10, 2016, 11:27:28
Ik ga met mijn gezinnetje van 17 t/m 27 mei in Italie op vakantie en wel in "Le Marche". Nu ben ik een enorme Italië-leek (wordt de eerste keer dat ik er kom). Uiteraard kan ik zelf via internet wel vinden welke wedstrijden (bijv Serie B) er gespeeld worden maar heeft iemand van jullie een gouden tip :-) De bekerfinale die op 21 mei gespeeld worden lijkt me onmogelijk om te komen dus die zet ik wel uit mijn hoofd. Nogmaals dit is niet vissen naar kaartjes of informatie die ik zelf kan inwinnen maar tips van kenners van dit land. Dank je.

Ben je nog bij een wedstrijd geweest?

willytown79

Nee Hugo, helaas niet. Eerst geprobeerd om voor de finale van de Coppa kaarten te bemachtigen maar dat plan was snel van tafel. Toen gaan kijken welke wedstrijden er waren en wij zaten zeer dichtbij Pescara. Die moesten tegen Latina en ik wilde erheen maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik dan alleen had moeten gaan. Achteraf dikke dikke spijt zeker toen één andere gast op de camping zei dat als ik hem gevraagd had hij wel was meegegaan, maar das achteraf. Heb wel paar stadionnetjes gezien (San Bennedetto en een hele fraaie in Fermo), maar geen wedstrijd. Zonde, de gelegenheid om Italie toe te voegen als land.

Hugo

Citaat van: willytown79 op jul 11, 2016, 21:44:53
Nee Hugo, helaas niet. Eerst geprobeerd om voor de finale van de Coppa kaarten te bemachtigen maar dat plan was snel van tafel. Toen gaan kijken welke wedstrijden er waren en wij zaten zeer dichtbij Pescara. Die moesten tegen Latina en ik wilde erheen maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik dan alleen had moeten gaan. Achteraf dikke dikke spijt zeker toen één andere gast op de camping zei dat als ik hem gevraagd had hij wel was meegegaan, maar das achteraf. Heb wel paar stadionnetjes gezien (San Bennedetto en een hele fraaie in Fermo), maar geen wedstrijd. Zonde, de gelegenheid om Italie toe te voegen als land.

Jammer dat ik niet op die camping stond :-P


belfast

Ik zie 21-8 een Atalanta-lazio roma staan. Ben daar op vakantie in de buurt. Iemand enig idee of kaarten hiervoor te regelen zijn?
D3T=Lief

Joost

Citaat van: belfast op jul 25, 2016, 10:19:29
Ik zie 21-8 een Atalanta-lazio roma staan. Ben daar op vakantie in de buurt. Iemand enig idee of kaarten hiervoor te regelen zijn?

Volgens mij verkoopt het in Italië nergens uit dus ik kan me niet voorstellen dat het niet lukt.

spons

Citaat van: belfast op jul 25, 2016, 10:19:29
Ik zie 21-8 een Atalanta-lazio roma staan. Ben daar op vakantie in de buurt. Iemand enig idee of kaarten hiervoor te regelen zijn?

Gewoon op de wedstrijddag naar de kassa, wel je paspoort meenemen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen