Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

RoyBouten

En dan het beste vak X? Ellerslie Road Stand? Is het uitvak alleen de tweede ring?

Koning Kriel

Citaat van: RoyBouten op dec 11, 2018, 20:39:06
En dan het beste vak X? Ellerslie Road Stand? Is het uitvak alleen de tweede ring?

Vorig jaar in de competitie hadden ze hele korte zijde. In de fa cup behoor je meer kaarten te krijgen volgens mij dus ik ben er van overtuigd dat het minimaal de gehele korte zijde zal worden.

Vinnn

Citaat van: RoyBouten op dec 11, 2018, 20:39:06
En dan het beste vak X? Ellerslie Road Stand? Is het uitvak alleen de tweede ring?

Leeds neemt zoveel man mee dat ze makkelijk de gehele korte zijde meenemen. Zou wel oppassen als je op X gaat zitten, niet te ver in de hoek richting het uitvak gaan plaatsnemen, dan heb je de hele tijd een stalen kooi in je snufferd waardoor je weinig ziet.

RoyBouten

Ben nog naar een andere optie aan het kijken.

Vrijdag Tranmere of Southport - Spurs
Zaterdag Everton
Zondag Man City

Denken jullie dat Tranmere of Southport mogelijk is om kaarten te scoren?

Mokum1900

#4399
Wat is de kans op een kaartje voor de wedstrijd om de copa del Rey Levante Barcelona ? Ik zie dat ik die mooi combinatie kan doen met Valencia die vrijdagmiddag spelen ( raar tijdstip ??)
Waar je ook gaat ik volg je overal

Bier und Bratwurst

Citaat van: Mokum1900 op dec 16, 2018, 22:24:20
Wat is de kans op een kaartje voor de wedstrijd om de copa del Rey Levante Barcelona ? Ik zie dat ik die mooi combinatie kan doen met Valencia die vrijdagmiddag spelen ( raar tijdstip ??)

Denk dat dat wel lukt..een dag eerder even een kaartje kopen
Het ene stadion is het andere niet!

rogo_breda

Heb even 2 totaal verschillende vragen.

1: Heeft iemand een Chelsea membership die ik ergens de komende maanden zou mogen gebruiken om ticket(s) te bestellen?

2: Iemand parkeertips om bij Schalke 04 na een wedstrijd weer snel in de auto richting NL te zitten?

hgrm

Citaat van: rogo_breda op dec 28, 2018, 11:47:48
2: Iemand parkeertips om bij Schalke 04 na een wedstrijd weer snel in de auto richting NL te zitten?

Kijk eens op Google Maps naar het wijkje rond de Ackerstrasse in stadsdeel Buer.
Twee haltes met de tram of een half uurtje lopen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FCT1980

Buer is idd de beste optie als je snel weg wilt.
De grote parkeerplaatsen bij het stadion sta je sowieso vast.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

woutertwente

Ik wil op 22 februari met twee personen de wedstrijd Gent - Standard bezoeken. De kaarten zijn nog niet in de verkoop en ik weet niet hoe makkelijk of moeilijk het is om bij Gent aan tickets te komen. Ik zag dat voor de wedstrijd tegen Anderlecht er bepaalde verplichtingen zijn voor het kopen van een ticket, zal dit tegen Standard Luik ook het geval zijn?

ALenstra

Zou heel goed kunnen, kan zomaar een risicowedstrijd zijn.

woutertwente

Citaat van: woutertwente op jan 01, 2019, 19:03:03
Ik wil op 22 februari met twee personen de wedstrijd Gent - Standard bezoeken. De kaarten zijn nog niet in de verkoop en ik weet niet hoe makkelijk of moeilijk het is om bij Gent aan tickets te komen. Ik zag dat voor de wedstrijd tegen Anderlecht er bepaalde verplichtingen zijn voor het kopen van een ticket, zal dit tegen Standard Luik ook het geval zijn?
Daarnaast plan ik ook een tripje naar omgeving Manchester begin februari. Zou het lukken om tickets voor Man City - Arsenal of Man City - Chelsea in de general sale te verkrijgen? Oftewel zonder membership en dergelijke.

Nort

In februaru ga ik samen met AthleticHolanda naar Boston United - FCUM. Heeft iemand ticket- en parkeertips?

Saltacampos

Citaat van: woutertwente op jan 01, 2019, 19:03:03
Ik wil op 22 februari met twee personen de wedstrijd Gent - Standard bezoeken. De kaarten zijn nog niet in de verkoop en ik weet niet hoe makkelijk of moeilijk het is om bij Gent aan tickets te komen. Ik zag dat voor de wedstrijd tegen Anderlecht er bepaalde verplichtingen zijn voor het kopen van een ticket, zal dit tegen Standard Luik ook het geval zijn?
Voor bijna alle thuiswedstrijden van Gent kan je online tickets kopen als je er tijdig bij bent. Tegen Standard zal er wellicht een combiregeling zijn, maar die geldt enkel voor uitsupporters. Je zal hierdoor wel slechts 1 ticket per account kunnen kopen.
Mijn advies is dan ook om snel een online account aan te maken en geregeld te kijken of er tickets beschikbaar zijn (of vrijkomen, abonnees die niet aanwezig kunnen zijn, kunnen hun plaats immers ter beschikking stellen).
Over land and sea

Arjen

Citaat van: Nort op jan 01, 2019, 21:37:26
In februaru ga ik samen met AthleticHolanda naar Boston United - FCUM. Heeft iemand ticket- en parkeertips?
Op Google Earth staat een grote parkeerplaats noordelijk van het stadion op pak hem beet 400 meter lopen. Ik zat nog even verder te neuzen en kwam uit op http://www.thequadrantboston.co.uk/the-project/football-stadium/. Staan bouwtekeningen op van het toekomstige stadion. Vind ik dan weer leuk. Overigens is het huidige stadion nog wel een bezoek waard.