Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

bunnet

Dank voor je snelle reactie! Ik heb je een DM gestuurd

Olav

Is er iemand hier lid bij Borussia Monchengladbach? Zou graag een kaart willen voor de wedstrijd tegen AS Roma in november!

Kölsche Bosschenaar

Weet iemand hoe ik een ticket kan kopen voor Dudelange - Sevilla? Op de site van Dudelange zie ik alleen de mogelijkheid om een passe partout te kopen.
FC Den Bosch
1.FC Köln

casper.eniesee

Citaat van: Olav op sep 16, 2019, 22:58:56
Is er iemand hier lid bij Borussia Monchengladbach? Zou graag een kaart willen voor de wedstrijd tegen AS Roma in november!

Ik heb je een PM gestuurd.
Instagram: Groundhopper024

ALenstra

#3514
Citaat van: Kölsche Bosschenaar op sep 19, 2019, 21:47:46
Weet iemand hoe ik een ticket kan kopen voor Dudelange - Sevilla? Op de site van Dudelange zie ik alleen de mogelijkheid om een passe partout te kopen.
Ik heb eens op de site gekeken maar volgens mij worden alleen passe partouts verkocht. In deze link kun je de pdf vinden met informatie.
http://f91.lu/news/prevente-uefa-europa-league-18735/ 

De Twaalfde Man

Kan iemand mij helpen mrt een booking history bij Hearts? Ik wil graag twee kaarten halen voor Hearts - Hibs op 2e Kerstdag.

Rob1977_PSV

Deze week even kaarten scoren via de website van FC Sevilla, maar weet iemand van jullie of Sevilla werkt met e-tickets of dat online gekochte kaarten bij het stadion moeten worden afgehaald? Hierover vind ik niets op hun website en bij alle wedstrijden die ik tot op heden in La Liga gezien heb, zijn de kaarten gewoon aan de stadionkassa aangeschaft.

Iemand ervaring hiermee?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Joost

Citaat van: Rob1977_PSV op okt 03, 2019, 15:25:53
Deze week even kaarten scoren via de website van FC Sevilla, maar weet iemand van jullie of Sevilla werkt met e-tickets of dat online gekochte kaarten bij het stadion moeten worden afgehaald? Hierover vind ik niets op hun website en bij alle wedstrijden die ik tot op heden in La Liga gezien heb, zijn de kaarten gewoon aan de stadionkassa aangeschaft.

Iemand ervaring hiermee?

Als je even doorklikt op de website van Sevilla vind je bij de ticketing, in het engels, de e-mailoptie als verzendwijze. De begeleidende tekst geeft aan dat je alleen hoeft te printen thuis en direct naar binnen kunt.

Rob1977_PSV

#3518
Dat had ik nog niet gezien, bedankt! Dat gaat wel goed komen dan.

EDIT: inmiddels gelukt, mooi op de lange zijde, vlakbij de fanatieke aanhang van Sevilla!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Ruttos

Heeft iemand een idee wanneer de tickets voor Schalke 04 - Union Berlin op vrijdag 29 november in de verkoop gaan? Of heeft iemand een account waarmee al tickets gekocht kunnen worden?

Mokum1900

Citaat van: Rob1977_PSV op okt 03, 2019, 16:34:54
Dat had ik nog niet gezien, bedankt! Dat gaat wel goed komen dan.

EDIT: inmiddels gelukt, mooi op de lange zijde, vlakbij de fanatieke aanhang van Sevilla!

Heel veel plezier ! ik zat afgelopen boven de  fanatieke aanhang van Sevilla , zat een vrouwtje 90 minuten alle songs mee te zingen.

de 16de minut is echt indrukwekkend, herdenken  Antonio Puerta nog elke keer, heel stadion gaat dan staan.
Waar je ook gaat ik volg je overal

Rob1977_PSV

Citaat van: Ruttos op okt 09, 2019, 19:28:47
Heeft iemand een idee wanneer de tickets voor Schalke 04 - Union Berlin op vrijdag 29 november in de verkoop gaan? Of heeft iemand een account waarmee al tickets gekocht kunnen worden?

Ik heb een account bij Schalke en toevallig deze vraag ook al van iemand anders gekregen. Heb gekeken op de website, maar deze pot is zo goed als uitverkocht.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Koning Kriel

Iemand hier toevallig een membership bij Brentford. Eind deze maand gaan de kaarten voor de wedstrijd tegen QPR in de verkoop en daar willen we graag heen.

Lukasz

Iemand ervaring met tickets voor Antwerp sinds ze terug zijn op het hoogste niveau? Zouden graag Antwerp - Mechelen willen bezoeken op 29 november, maar kan op internet vrij weinig vinden over de verkoopdata of eventuele clubcardverplichtingen. In de Tweede Klasse een paar jaar terug wel gemakkelijk aan kaarten gekomen, maar dat kan nu wel eens anders zijn denk ik.

Mokum1900

Ik met mijn reputatie hier moet makkelijk voor elkaar krijgen omdat ik geliefd ben bij iedereen

2 kaarten voor Chelsea Ajax gezocht

Waar je ook gaat ik volg je overal