Week 13 / 23 t/m 29 maart 2009

Gestart door Breda, mrt 10, 2009, 22:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

vanmiddag :  DOTO - Excelsior Maassluis
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: Breda op mrt 28, 2009, 10:19:14
Voor de 10.000e keer change of plans: wegens slechte weersvooruitzichten blijf ik vandaag lekker thuis :).

Heb net zelf een wedstrijdje gefloten en het veld was door de regen erg slecht. Grote kans dus dat het is afgelast.

Batflyer

Citaat van: witte leeuw op mrt 28, 2009, 09:14:25
En hoe was het gisteravond?

Gezellig sfeertje na de wedstrijd lees ik op de teletekst pagina van rtvoost en op een fanpagina van FC Den Bosch lees ik dat de Den Bosch supporters na de wedstrijd zijn aangevallen terwijl ze in hun auto's wegreden. Lekkere puinbak daar in Zwolle.

Aan de ene kant verwacht je dit soort dingen niet bij FC Zwolle, maar Spijkerman moest ook door de terreur van zichzelf noemende supporters wijken.

BV wat vindt jij er nu van wat er bij je club gebeurt?

In één woord: klote. In alle opzichten. Toen ik binnenkwam was het bestuur naast de perskamer aan het vergaderen, en toen ze even later klaar waren werd bekend dat het bestuur na de laatste wedstrijd opstapt. Dat begon dus al leuk.

De wedstrijd was waardeloos, sfeer nóg erger. Ik heb spandoeken gezien met 'Bestuur in de frituur', 'Wij slaan het laatste uur voor dit 'bestuur'' en 'Bestuur rot op!' De spreekkoren gingen alleen maar over Everse, Van Vliet, enzovoort.

Dan denk je na de wedstrijd het ergste gehad te hebben, maar nee hoor. Eerst wordt ik geweigerd bij de mixed-zone, want alleen RTV Oost en RTL mochten spelers interviewen. Daarna had ik het wel gezien en wilde ik naar huis. De hoofdingang was echter geblokkeerd door politie en ME, niemand mocht naar buiten. Iedereen die toch weg wilde moest via een omweg door het spelershome naar buiten, om via de gracht die langs het veld loopt het stadion te verlaten.

Ik moest met de bus nog naar een andere plek in Zwolle, maar zoals altijd kwam die bus mooi niet opdagen. Heb een half uur voor noppes staan te wachten en ben toen gaan lopen. Voor de verandering begon het ook weer eens te regenen, altijd als ik naar FC Zwolle ga regent het. Ik heb uiteindelijk ruim 20 minuten lopen zoeken en ben gelukkig toch op de plaats van bestemming aangekomen.

Ik ga echt NOOIT meer naar FC Zwolle. Serieus.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)