Weekendje Ruhrgebied

Gestart door FootballFan1999, sep 19, 2018, 21:17:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FootballFan1999

Goedenavond,

Binnenkort ben ik van plan mijn eerste weekendje 'groundhoppen' mee te gaan maken. Momenteel staan in het weekend van 2-4 november de wedstrijden Bonner SC - Allemaania Aachen (vrijdag 2 november 19.30) en MSV Duisburg - Paderborn (zaterdag 3 november 13.00) op de kalender. Iemand enige ervaring met een van deze clubs?
Bij Duisburg ben ik van plan plaats te nemen op de Nordkurve waar klaarblijkelijk de 'harde kern' van de thuisfans gevestigd zijn.
Iemand enige kennis over Bonner SC? Zou zeer welkom zijn !
Zelf ben ik als NAC-fan zijnde een groot voorstander van goeie sfeer, lekker zingen en een koud pint, het liefst 2, in de handen!

Alvast bedankt!

Freekos79

Voor Duisburg zou ik gewoon staanplaatsen kopen en bij Bonn is de onoverdekte tribune volgens mij voor de uitsupporters.
Volgende wedstrijd: ?

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FootballFan1999

Citaat van: spons op sep 19, 2018, 22:51:22
West-Duitsland ?

Misschien een beetje fout verwoord, maar ik bedoel het westen van Duitsland (regio Keulen / Dusseldorf) ;)

JoeySpiegelaar

Maak er dan Ruhrgebied van . Msv is wel mooi, en veel pareltjes in de buurt om te bezoeken . Het stadion in solingen en grotenburg in Krefeld

Luccie

Citaat van: Freekos79 op sep 19, 2018, 22:06:02
Voor Duisburg zou ik gewoon staanplaatsen kopen en bij Bonn is de onoverdekte tribune volgens mij voor de uitsupporters.

Voor de staanplaatsen op de onoverdekte tribune is een gedeelte gereserveerd voor de uitsupporters.
Een paar maanden terug ben ik er geweest tegen Dortmund II en heb ook op de onoverdekte tribune gestaan, tussen de thuissupporters.
Ik vond het wel een aardig stadion, maar de sfeer kwam alleen van de supporters van Dortmund II.

https://hoppingrob.wordpress.com/2018/07/31/bonn-sportpark-nord/


San Paolo

Citaat van: FootballFan1999 op sep 19, 2018, 22:55:09
Misschien een beetje fout verwoord, maar ik bedoel het westen van Duitsland (regio Keulen / Dusseldorf) ;)

De Regionalliga benaamd dit gebied ook West. Dus eigenlijk klopt het gewoon ;)

jdebruin96

Citaat van: Luccie op sep 20, 2018, 08:38:02
Voor de staanplaatsen op de onoverdekte tribune is een gedeelte gereserveerd voor de uitsupporters.
Een paar maanden terug ben ik er geweest tegen Dortmund II en heb ook op de onoverdekte tribune gestaan, tussen de thuissupporters.
Ik vond het wel een aardig stadion, maar de sfeer kwam alleen van de supporters van Dortmund II.

https://hoppingrob.wordpress.com/2018/07/31/bonn-sportpark-nord/

Leuk stadionnetje heeft Bonner!

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

JurreNomen

Citaat van: JoeySpiegelaar op sep 19, 2018, 23:30:58
Maak er dan Ruhrgebied van . Msv is wel mooi, en veel pareltjes in de buurt om te bezoeken . Het stadion in solingen en grotenburg in Krefeld

Het Stadion in Krefeld is zeker een aanrader!

Nort

Is er niet onlangs besloten dat topics als deze, prima in andere topics passen?

FootballFan1999

Citaat van: Nort op sep 20, 2018, 10:57:48
Is er niet onlangs besloten dat topics als deze, prima in andere topics passen?

Excuses, ik ben nieuw hier. Heb ondertussen vernomen dat er inderdaad een 'Duitsland-map' aanwezig is om specifieke berichten te plaatsen. Dit zal ik volgende keer zeker aanpassen.

John074

Ben wel eens bij Duisburg geweest, kun je gewoon kaarten halen, is niet of zelden uitverkocht. Als je voor de tijd van plan bent om een biertje te drinken raad ik je de binnenstad niet aan. Een vd meest verschrikkelijke steden waar ik ooit ben geweest. Stadion zelf is niet heel bijzonder, vd buitenkant gaat het nog wel.

Jef400

Gelukkig is Dusseldorf dichtbij

John074

Citaat van: Jef400 op nov 08, 2018, 23:17:05
Gelukkig is Dusseldorf dichtbij
een vd tofste steden waar ik ben geweest. Kun je je echt goed vermaken. Geweldige altstadt