Chaos tussen Mark en Aa: het grote NAC-topic

Gestart door Breda, apr 16, 2011, 22:31:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Volgens mij hebben ze bij Excelsior iets wat veel andere clubs niet hebben en iets niet wat veel andere clubs wel hebben: respectievelijk beleid en torenhoge schulden. Ik heb meer vertrouwen in Excelsior dan in Vitesse.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vladimir1973

Citaat van: hgrm op jul 05, 2011, 22:48:40
Ach, de voorbereiding is net begonnen. Komt vast wel goed. Kan me niet voorstellen dat NAC niet minstens 3 ploegen onder zich houdt, met RKC, Vitesse en VVV als voornaamste kandidaten.

VVV zie ik echt wel meedraaien in de middenmoot.....
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Het lijkt of PSV en Ajax alleen maar sterker worden en de rest alleen maar minder goed. Daardoor ben ik er wel van overtuigd dat Harms nieuwe elftal wel een mooie middenmoot plaats kan halen.

VVV is goed aan het inkopen dit jaar, dat moest ook wel.

Vladimir1973

Citaat van: Joost op jul 06, 2011, 08:34:04
Het lijkt of PSV en Ajax alleen maar sterker worden en de rest alleen maar minder goed. Daardoor ben ik er wel van overtuigd dat Harms nieuwe elftal wel een mooie middenmoot plaats kan halen.

VVV is goed aan het inkopen dit jaar, dat moest ook wel.

ik verwacht veel van Glen De Boeck als coach in Venlo
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Citaat van: Vladimir1973 op jul 06, 2011, 10:15:44
ik verwacht veel van Glen De Boeck als coach in Venlo
Met het spelersmateriaal van vorig jaar kon ook de Boeck helemaal niets maken. Een wereldwonder dat ze erin gebleven zijn.

Maar er moet nog wel flink wat bij, verdedigend is het namelijk nog altijd heel erg matig.

Vladimir1973

Citaat van: Joost op jul 06, 2011, 10:20:38
Met het spelersmateriaal van vorig jaar kon ook de Boeck helemaal niets maken. Een wereldwonder dat ze erin gebleven zijn.


de interne strubbelingen binnen GBA stonden deftig werken wel in de weg. Maar dit seizoen mislukken zal er toch voor zorgen dat hij wat moeilijker aan de bak zal komen...... Toch geloof ik wel in GDB
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Citaat van: Vladimir1973 op jul 06, 2011, 11:21:54
de interne strubbelingen binnen GBA stonden deftig werken wel in de weg. Maar dit seizoen mislukken zal er toch voor zorgen dat hij wat moeilijker aan de bak zal komen...... Toch geloof ik wel in GDB
Ik doelde op de selectie van VVV.

Hugo

Logisch, als het slecht gaat moet je investeren en als het goed gaat moet je bezuinigen.

Joost

Citaat van: Breda op aug 27, 2011, 21:35:09
NAC kan beter investeren in een trainer met hersenen. Kom net thuis uit Waalwijk; wat een deceptie - geen lijn, geen automatismen, geen idee, geen samenhang. Dit wordt degradatievoetbal en wie weet een Willem II-scenario.

Heb toevallig de eerste 20 minuten gezien. Wat zijn die jongens aan het doen bij de 1-0?

Maar in de stad van d'r Joep en Adiee wah is het ook niet allemaal geweldig momenteel. Maar we staan wel nog boven jullie geloof ik.

hgrm

Citaat van: Breda op aug 27, 2011, 13:42:56
NAC heeft Amoah, schulden en Schalk, maar is in gesprek met Mateja Kežman (speler van buiten EU, dus duur) over een overgang naar Breda... begrijpt u het nog?

Als Kezman nog goed is, is-ie te duur
Als Kezman betaalbaar blijkt te zijn, is-ie niet goed genoeg meer.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Zo uitbundig heb ik je nog nooit gezien. Of het moet bij een zekere bekerwedstrijd in Alkmaar zijn geweest.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Zolang de euforie niet aanhoudt tot het volgende weekend gun ik je deze punten van harte.

Hoekie_B

Ik vind het dit seizoen heerlijk hoor, met ons cluppie.
Jonge talenten, hard werken, veel spektakel (zelfs uit!) en het fanatisme op de tribunes is terug.

We're NAC and we're proud of it!

Hoekie_B

Dokter Ed is toch aardig bezig op t moment? Die gaat door met puinruimen en dan mag iemand anders het daarna weer verpesten, hoort inmiddels helaas ook bij NAC

Hoekie_B

Ben ik met je eens, Karelse zou een geweldige assistent zijn maar voor het hoofdtrainerschap komt ie het 1 en ander tekort. Ook van van As ben ik geen fan, ik weet zeker dat ze voor Bayram, Schalk en Gudelj nooit zulke bedragen zullen gaan vangen als pak-em-beet NEC voor Cillesen