Bijhouden bezochte wedstrijden

Gestart door Wesley10__, mei 25, 2016, 13:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De publiekswissel

Het bijhouden doe ik idd ook via Excel en op mijn website staan alleen de verslagen van wedstrijden die ik noemenswaardig vind zoals bijvoorbeeld een derby of een buitenlands tripje. Het bijhouden van amateurcomplexen en sportparken sla ik over het algemeen over.   
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Jehoentelaar

Ik heb een Excelbestand (pas kwam het in een ander topic ook ter sprake) met alle wedstrijden en diens uitslagen, inclusief totaal groundhopdoelsaldo en aantallen thuis- en uitwinst. Toeschouwersaantallen moeten er nog een keer aan worden toegevoegd. Verder bewaar ik zoveel mogelijk kaartjes en hangt er aan de muur een kaart van Nederland waarop alle bezochte grounds zijn gemarkeerd.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400


Penders

Hou ook een wereldkaart bij met bezochte stadions gemarkeerd, kan makkelijk met Google maps

Bewussie

Citaat van: Penders op mei 26, 2016, 15:10:59
Hou ook een wereldkaart bij met bezochte stadions gemarkeerd, kan makkelijk met Google maps

Dit heb ik ook inderdaad. Mijn huidige overzicht:
https://www.google.nl/maps/@51.077284,6.9181877,11z/data=!3m1!4b1!4m2!6m1!1szi-WHejFZN08.kj4zzb0RDUgE

Echter, ik zou ook wel een excel file bij willen houden met alle groundhop-wedstrijden + Uitwedstrijden die ik met Roda JC bezoek. Voor compleetheid zou ik ook alle thuiswedstrijden graag toevoegen, maar ik heb niet bijgehouden in de afgelopen +- 12 jaar als seizoenskaarthouder, welke wedstrijden ik allemaal ben geweest helaas..


Maat

Ik houd het bij op FootballFans.eu, in de Groundhopper-app en in Excel.

Het nadeel van FootballFans vind ik dat je zelf geen teams/grounds kunt toevoegen, maar het nadeel van de Groundhopper-app is dat je niet aan kunt geven waar je zonder wedstrijd geweest bent.

Excel houd ik nog bij omdat niet alle stadions/sportparken in de eerste 2 terug te vinden zijn, het zijn dan ook vooral weilanden in de 4e en 5e klasse...

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Maat op mei 27, 2016, 11:08:21
Ik houd het bij op FootballFans.eu, in de Groundhopper-app en in Excel.

Het nadeel van FootballFans vind ik dat je zelf geen teams/grounds kunt toevoegen, maar het nadeel van de Groundhopper-app is dat je niet aan kunt geven waar je zonder wedstrijd geweest bent.

Excel houd ik nog bij omdat niet alle stadions/sportparken in de eerste 2 terug te vinden zijn, het zijn dan ook vooral weilanden in de 4e en 5e klasse...

Het jammere van Groundhopper-app is ook dat het simpelweg niet geheel correct is en er aardig wat wedstrijden missen. Zelfs FA Cup wedstrijden. Een ander voorbeeld; ik heb een voorronde Europa League wedstrijd van Trakai gezien in Kaunas, maar volgens de App werd deze in Trakai gespeeld. Sowieso nogal vreemd omdat het doorgaans in Vilnius speelt, omdat het stadion in Trakai niet geschikt is voor wedstrijden op het hoogste niveau. Zelfs niet in Litouwen.

watergatehopper

Citaat van: John Sleeuwenhoek op mei 27, 2016, 11:30:49
Het jammere van Groundhopper-app is ook dat het simpelweg niet geheel correct is en er aardig wat wedstrijden missen. Zelfs FA Cup wedstrijden. Een ander voorbeeld; ik heb een voorronde Europa League wedstrijd van Trakai gezien in Kaunas, maar volgens de App werd deze in Trakai gespeeld. Sowieso nogal vreemd omdat het doorgaans in Vilnius speelt, omdat het stadion in Trakai niet geschikt is voor wedstrijden op het hoogste niveau. Zelfs niet in Litouwen.

Als er een wedstrijd ontbreekt kun je deze zelf toevoegen. Heel simpel. Als een stadion ontbreekt kun je via een mailtje deze toevoegen. Ik heb hiervoor twee keer contact gehad met ze en dat ging goed.
Voor wedstrijden is er volgens mij geen controle waardoor er wel fouten ontstaan.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Maat

Citaat van: watergatehopper op mei 27, 2016, 20:30:48
Als er een wedstrijd ontbreekt kun je deze zelf toevoegen. Heel simpel. Als een stadion ontbreekt kun je via een mailtje deze toevoegen. Ik heb hiervoor twee keer contact gehad met ze en dat ging goed.
Voor wedstrijden is er volgens mij geen controle waardoor er wel fouten ontstaan.

Ik heb vorig jaar een beetje geholpen met Nederlandse sportparken, vooral de Eerste Klasse.
Ik kan ook wedstrijden in Ned, Eng, Dui en Bel toevoegen of wijzigen. Dus mocht je nog iets missen?

John Sleeuwenhoek

Citaat van: watergatehopper op mei 27, 2016, 20:30:48
Als er een wedstrijd ontbreekt kun je deze zelf toevoegen. Heel simpel. Als een stadion ontbreekt kun je via een mailtje deze toevoegen. Ik heb hiervoor twee keer contact gehad met ze en dat ging goed.
Voor wedstrijden is er volgens mij geen controle waardoor er wel fouten ontstaan.

Daar ben ik inderdaad achtergekomen. Heb de ontbrekende wedstrijden zelf toegevoegd. Er ontbreken geen stadions, maar er worden simpelweg verkeerde stadions aan wedstrijden toegevoegd. Zo zag ik bijvoorbeeld ook een wedstrijd van Ferencvaros in het Ferenc Puskas Stadion, maar volgens Groundhopper werd deze wedstrijd in het, toen allang afgebroken, Albert Florian Stadion gespeeld.

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jeroen503

Welke site of sites gebruiken jullie inzake de statistieken van de wedstijden (o.a. toeschouwersaantallen)?

Hugo

Citaat van: Jeroen503 op jun 08, 2016, 11:46:14
Welke site of sites gebruiken jullie inzake de statistieken van de wedstijden (o.a. toeschouwersaantallen)?

Clubsites, BBC Foot, Fussball.de en dergelijke.

casper.eniesee

Afgelopen weekend al m'n bezochte wedstrijden in Excel gezet.
Wedstrijd, datum, uitslag, plaats, sportpark/stadion, land  en welke competitie/vriendschappelijk.

Zit nu op dik 200 wedstrijden waarvan 149 in de Goffert. 31 grounds waarvan 30 met wedstrijd.
Instagram: Groundhopper024