Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

rogo_breda

Citaat van: Nort op jul 17, 2019, 12:15:27
Zeker en de bedoeling is een dubbel te maken.
Precies, dat is het voordeel van het vroege aanvangstijdstip.

Koning Kriel

Citaat van: Jehoentelaar op jul 17, 2019, 13:17:30
Begin december m'n volgende Eredivisieclub vincken: Ajax - Willem II.

Ik denk niet dat je een saaiere wedstrijd uit kan kiezen. Buiten het feit dat ajax dit makkelijk gaat winnen gaat Willem II geen (of anders heeeeeeeel weinig) uitsupporters meenemen.

Jehoentelaar

Ik had vanwege reistijd en agenda helaas niet veel te kiezen. Ben blij 'm te vincken en de Eredivisiecompletering te benaderen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Defender

#3288
Wij plannen jaarlijks een trip met Wapenstilstand, nu leggen we dit graag optijd vast en zijn we benieuwd naar wat mogelijk.
Kort lijstje geeft weer wat mogelijk is maar hierover graag jullie advies :
CSKA-Slavia
Midty-FC Kopenhagen
Puskas-Ujpest
Hajduk-Osijek
Austrie Wien-Mattersburg
Wisla-Gdynia
Legia-Gornik
Lech-Kielce
Braga, Benfica, Porto (home games)
Partizan Belgrado
Maribor, Ljubljana
Betis-Sevilla
Valencia-Granada

Liefst eens geen west-europa, spanje, italie en dergelijke hebben we zeker nog niet alles gezien hoor maar wille graag eens 'goedkoop pinten pakken' in een oud stadion, fijne stad en geen 4-5uur vliegen

Beginnend opzoekingswerk gaf weer dat vluchten momenteel duur staan in het algemeen,
Tickets nog niet diep op ingegaan

Nu bij verder zoekwerk nog gevonden :
Estland , Tallinn
3 clubs in ruim 25 min rijden van mekaar

There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Nort

Als je een oud stadion wilt bezoeken, kun je alvast 90% doorstrepen.

Joost


martijn2806

Praag is zeker een aanrader, en voor de echte gek kun je zelfs 3 wedstrijden op 1 dag bezoeken als je een beetje goed zoekt. Zizkov speelt vaak al om 10.15, maar dan ligt de meerderheid hier vast nog te snurken.

Ik ben in mei in Belgrado geweest. Het stadion van Partizan is best wel oude meuk, en de tribunes zijn zeker niet vol als het niet om de derby gaat. De bewaking probeert een centje bij te verdienen door je portemonnee te checken op muntjes... Dus die kun je het beste op je hotelkamer laten. Overigens best een leuke stad. 

Kiev is ook een fantastische bestemming met veel voetbal. De grote wedstrijden van Dinamo worden in het Olimpiyskiy gespeeld. Afgelopen jaar hebben we daar Dinamo - Shakhtar bezocht.

Freekos79

Belgrado kan ik ook aanbevelen. Veel kleine clubs spelen nog in echte oude pareltjes. De stad zelf vond ik echt heerlijk.
Volgende wedstrijd: ?

Defender

Praag deden we en vonden we fantastisch en daarom graag terug iets in dat gedeelte van Europa.
Belgrado is eventueel eens te overwegen/bekijken
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Van pogo tot popo

Belgrado en Kiev zijn ontzettend toffe steden. Veel clubs. Veel stadions. Prima stappen en ook de nodige cultuur. Zeker aanraders!

Olav

Wilde eigenlijk rustig aan doen deze zomer, maar heb toch maar een vlucht naar Bratislava geboekt eind augustus. Hopelijk zorgt de SFZ voor een gunstige verdeling van de wedstrijden op zaterdag en zondag!

Rob1977_PSV

FC Metz speelt op vrijdag 30 augustus thuis tegen PSG en het plan is om deze te combineren met een weekendje Luxemburg.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

San Paolo

Citaat van: Rob1977_PSV op aug 02, 2019, 14:04:58
FC Metz speelt op vrijdag 30 augustus thuis tegen PSG en het plan is om deze te combineren met een weekendje Luxemburg.

Leuk stadion. Echter is er 1 tribune volledig gesloopt op dit moment i.v.m. verbouwing (reed er vorige week nog langs).

Nort

Via het UEFA portal kun je zien of je bent ingeloot voor het EK. Mijn vier aanvragen (met ieder 8 wedstrijden) zijn allen afgewezen. Maar zoals afgelopen editie, zal er nu ook wel weer een resale portal komen.

Mrmtty20

Citaat van: Nort op aug 06, 2019, 15:51:55
Via het UEFA portal kun je zien of je bent ingeloot voor het EK. Mijn vier aanvragen (met ieder 8 wedstrijden) zijn allen afgewezen. Maar zoals afgelopen editie, zal er nu ook wel weer een resale portal komen.
Al de mijne ook, is het nu gewoon wachten op nog een mail om de niet betaalde tickets over te nemen?