Hoofdmenu

KFC Uerdingen

Gestart door Rinus A., jan 09, 2008, 16:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Terranova

Na 7 wedstrijden is Uerdingen koploper in de Oberliga

1: Uerdingen 7 - 19
2: Kapellen 7 - 15
3: TuRu 7 - 14
4: WSV II 7 - 14
5: SW Essen 7 -13

Terranova

#46
Uerdingen blijft het lekker doen.
Zaterdag versloeg de ploeg van Eric van der Leur TuRu Dusseldorf met 4-1 om de Diebels Pokal, waardoor ze de kwartfinales hebben bereikt.

In de competitie is de stand als volgt:

1: Uerdingen 11-31
2: TuRu 11-23
3: Ratingen 11-22
4: WSV II 11-21
5: Kapellen 11-20

Sebastiaan_W

Nu hopen dat ze het vast houden, want de afgelopen seizoenen hebben ze het nog weleens uit handen gegeven.

Terranova

Citaat van: witte leeuw op okt 15, 2012, 10:33:30
Nu hopen dat ze het vast houden, want de afgelopen seizoenen hebben ze het nog weleens uit handen gegeven.

Afkloppen a.u.b. ;)

Terranova

Tijd voor een " Uerdingen naar de Regionalliga" update :)

Tussenstand per 19 november;

1: KFC Uerdingen 16 -46
2: WSV II 16-29
3: TuRu 16-29
4: Ratingen 16-28
5: SW Essen 16-27

Begint er steeds beter uit te zien.
Ik verheug me nu al op een Regionalliga met Wuppertal, Essen (als ze niet promoveren), Aachen en Oberhausen

Koning Kriel

Kampioen in februari als ze zo doorgaan (heb voor de veiligheid afgeklopt!).

headout

Citaat van: Terranova op nov 19, 2012, 11:50:08
Tijd voor een " Uerdingen naar de Regionalliga" update :)
Zou het dan eindelijk echt gaan gebeuren?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

cafebac

Weer een magere overwinning dichterbij gekomen. Het gat is na 17 wedstrijden nog steeds 17 punten op de achtervolgers.

Terranova

Mooi artikel in Dagblad de Limburger vanmorgen over Eric van der Leur, KFC Uerdingen, Dhr. Lakis en Grotifant.
Weet niet of er hier nog Limburgers zijn met een scanner, maar vooral de quotes over Grotifant zijn echt om je te bescheuren.

We moeten inderdaad niet te vroeg juichen, gisteren 1-1 gespeeld.


Sebastiaan_W

Citaat van: Terranova op nov 29, 2012, 09:25:58
Mooi artikel in Dagblad de Limburger vanmorgen over Eric van der Leur, KFC Uerdingen, Dhr. Lakis en Grotifant.
Weet niet of er hier nog Limburgers zijn met een scanner, maar vooral de quotes over Grotifant zijn echt om je te bescheuren.

We moeten inderdaad niet te vroeg juichen, gisteren 1-1 gespeeld.

Dat was tegen de nummer 3, dus die komen niet dichterbij.

Joost

Citaat van: Terranova op nov 29, 2012, 09:25:58
Mooi artikel in Dagblad de Limburger vanmorgen over Eric van der Leur, KFC Uerdingen, Dhr. Lakis en Grotifant.
Weet niet of er hier nog Limburgers zijn met een scanner, maar vooral de quotes over Grotifant zijn echt om je te bescheuren.

We moeten inderdaad niet te vroeg juichen, gisteren 1-1 gespeeld.
Via krant digitaal kun je het gewoon inzien!
Leuk artikel inderdaad, de sportkatern van LD/DDL is altijd wel goed!

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op nov 29, 2012, 10:25:39
Via krant digitaal kun je het gewoon inzien!
Leuk artikel inderdaad, de sportkatern van LD/DDL is altijd wel goed!

Ow als ik me wil registreren, dan moet ik kosten betalen. Of ik doe iets niet goed...

Joost

Citaat van: witte leeuw op nov 29, 2012, 11:30:04
Ow als ik me wil registreren, dan moet ik kosten betalen. Of ik doe iets niet goed...

Abonnement nemen :)

hgrm

Op de site www.reviersport.de was laatst te lezen dat KFC Uerdingen, op initiatief van Eric van der Luer, ook al bezig is met een nieuw stadion. Hopelijk sterft het project een zachte dood; zonder Grotenburg is KFC ook niet meer dan een 13-in-een-dozijnclub.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Terranova

Citaat van: hgrm op dec 22, 2012, 19:52:43
Op de site www.reviersport.de was laatst te lezen dat KFC Uerdingen, op initiatief van Eric van der Luer, ook al bezig is met een nieuw stadion. Hopelijk sterft het project een zachte dood; zonder Grotenburg is KFC ook niet meer dan een 13-in-een-dozijnclub.

Stond een week of 2 geleden nog een mooi artikel over KFC Uerdingen in Dagblad de Limburg. Helaas kan ik het desbetreffende artikel niet meer vinden, maar daarin werd gesproken over een nieuw stadion wat moest gaan lijken op dat van RODA JC..... .......... .............

Denk eerlijk gezegd niet dat dit een stille dood gaat sterven. Wil Uerdingen in de toekomst weer iets gaan betekenen in het Duitse voetbal, dan zal er toch wat moeten gebeuren met het huidige Grotenburg, hoe fantastisch het momenteel ook is.
Maar om nou het stadion van Roda als voorbeeld te gaan nemen..........