Hoofdmenu

EK 2016 Frankrijk

Gestart door ALenstra, mei 12, 2015, 19:28:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Van 10 juni t/m 10 juli kunnen toegangskaarten aangevraagd worden op uefa.com voor het Europees Kampioenschap dat volgend jaar in Frankrijk gehouden wordt. Registreren is nu al mogelijk. Goedkoopste kaartje wordt 25 euro, dit is de laagste categorie voor een groepswedstrijd. Duurste kaartje zal 895 euro worden, de hoogste categorie voor de finale in Saint Denis.

Jehoentelaar

Gelijk maar even geregistreerd. Minimale kans, maar je weet nooit.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Mar

4 miljoen mensen hebben zich al geregistreerd en maar 15% is afkomstig van Frankrijk.
Engeland en Duitsland hebben de meeste geregistreerde.

De landen krijgen voor de eerste 3 matchen 20% van de capaciteit van het stadion en die kaarten worden (voor Belgie) aangeboden door de bond (supportersfederatie 1895).
Zo kun je ook weer een 'follow your team' pakket nemen van je land zodat je kaartjes kunt reserveren van de eerste match tot en met je maar wil.
Dus als je land de finale speelt en je hebt aangegeven dat je tot en met de finale wilt zien, dan heb je tickets voor de finale.


Saltacampos

#3
Citaat van: Mar op mei 13, 2015, 13:16:11
4 miljoen mensen hebben zich al geregistreerd en maar 15% is afkomstig van Frankrijk.
Engeland en Duitsland hebben de meeste geregistreerde.

De landen krijgen voor de eerste 3 matchen 20% van de capaciteit van het stadion en die kaarten worden (voor Belgie) aangeboden door de bond (supportersfederatie 1895).
Zo kun je ook weer een 'follow your team' pakket nemen van je land zodat je kaartjes kunt reserveren van de eerste match tot en met je maar wil.
Dus als je land de finale speelt en je hebt aangegeven dat je tot en met de finale wilt zien, dan heb je tickets voor de finale.
Krijg je dan ook een plaatsje op een topcamping voor een vriendenprijsje zoals in Brazilië ?
Over land and sea

Mar

Citaat van: rrcg1899 op mei 13, 2015, 17:28:45
Krijg je dan ook een plaatsje op een topcamping voor een vriendenprijsje zoals in Brazilië ?


De organisatie van de camping lag in handen van Sunweb samen met een Nederlandse partner.
1895 heeft dit als alternatief aangeboden aan de supporters die niets wouden regelen.
De bond treft natuurlijk fout, want als je advies geeft, moet je research doen.
Maar ieder mens die een beetje gezond verstand heeft, weet dat 4000euro voor 10 dagen camping zonder tickets geldklopperij is.

Maar langs de andere kant, ben ik redelijk tevreden van 1895 want de camping staat er los van.
Elke federatie heeft zijn voor -en nadelen maar als je ziet dat wij als Belgen overal extra kaarten krijgen, is ook een verdienste van 1895.
Vraag maar eens aan een Nederlandse supporter, hoeveel kaarten effectief naar Supporters gaan voor een buitenlandse partij...





smitswessel

Zoals boven beschreven heb ik mij ook geregistreerd.
Ik begrijp echter niet goed wat nu precies van 10 juni tot 10 juli in het proces gebeurd? En wanneer weet je nu of je daadwerkelijk kaarten krijgt toegewezen of niet?

Hopelijk kan iemand mij uitleg geven, want die Uefa site vind ik onduidelijk.

belfast

Citaat van: smitswessel op jun 09, 2015, 11:25:08
Zoals boven beschreven heb ik mij ook geregistreerd.
Ik begrijp echter niet goed wat nu precies van 10 juni tot 10 juli in het proces gebeurd? En wanneer weet je nu of je daadwerkelijk kaarten krijgt toegewezen of niet?

Hopelijk kan iemand mij uitleg geven, want die Uefa site vind ik onduidelijk.

Je schrijft je in voor een stad, bijvoorbeeld Lille, en dan de wedstrijd 1A-!C, en dan maar afwachten wat dat gaat worden, en of je de kaarten krijgt. Zo had ik ooit bij het wk in Duitsland twee kaarten Nederland-Argentinië bemachtigd. Puur geluk. Ik schrijf mijzelf in , maar bijvoorbeeld ook op naam van de kinderen.
D3T=Lief

smitswessel

Citaat van: belfast op jun 09, 2015, 12:56:39
Je schrijft je in voor een stad, bijvoorbeeld Lille, en dan de wedstrijd 1A-!C, en dan maar afwachten wat dat gaat worden, en of je de kaarten krijgt. Zo had ik ooit bij het wk in Duitsland twee kaarten Nederland-Argentinië bemachtigd. Puur geluk. Ik schrijf mijzelf in , maar bijvoorbeeld ook op naam van de kinderen.

Hartelijk bedankt voor je reactie.
Het is dus echt zo dat je (vanaf) morgen wedstrijden uitkiest waarvan je nog niet weet welke het gaat worden? Eigenaardig, maar daarom niet minder leuk. Ben benieuwd.

Weet iemand wanneer je te horen krijgt of je tickets mag kopen?

Jehoentelaar

Volgens mij krijg je ergens aan het einde van 2015 te horen of je een van de 'gelukkigen' bent, waarna je je toegewezen tickets kunt bestellen of kunt aangeven dat je het niet doet. Zoiets staat me bij van het invullen van m'n eigen application.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Ralf

#9
Weet iemand hoeveel aanvragen je per persoon kunt doen en of je er hierna nog (op een legale) manier onderuit kunt komen?

We willen namelijk met een aantal personen inschrijven op zoveel mogelijk wedstrijden
Op de Uefa site kon ik dit niet 1-2-3 vinden, of heb ik er overheen gekeken?

RSYG

Citaat van: smitswessel op jun 09, 2015, 13:17:28
Hartelijk bedankt voor je reactie.
Het is dus echt zo dat je (vanaf) morgen wedstrijden uitkiest waarvan je nog niet weet welke het gaat worden? Eigenaardig, maar daarom niet minder leuk. Ben benieuwd.

Weet iemand wanneer je te horen krijgt of je tickets mag kopen?

Alles is vrij eenvoudig te vinden via de UEFA-site. Tussen 10 juni en 10 juli schrijf je je inderdaad in voor wedstrijden; aan het eind van het jaar kun je je voorkeur(en) qua team(s) aangeven en aan de hand daarvan wedstrijden uitkiezen en tussen maart en april wordt de loting gedaan.

Jeje

Citaat van: RSYG op jun 09, 2015, 21:36:26
Alles is vrij eenvoudig te vinden via de UEFA-site. Tussen 10 juni en 10 juli schrijf je je inderdaad in voor wedstrijden; aan het eind van het jaar kun je je voorkeur(en) qua team(s) aangeven en aan de hand daarvan wedstrijden uitkiezen en tussen maart en april wordt de loting gedaan.

Klopt niet. De tickets worden dan verstuurd.

De loting zal volgens mij zo snel mogelijk na 10 juli gebeuren. En voor Follow your team ook zo snel mogelijk nadat die deadline afgelopen is. Want lijkt me niet dat je pas in maart weet of je kaarten hebt, je moet immers ook nog locatie etc. regelen.

Ralf

Ik had gevonden dat de tickets inderdaad eind mei 2016 verstuurd worden, en dat de loting (voor de tickets) juli 2015 plaatsvindt.

Na de wedstrijdloting in december, is er nog een verkoopronde

RSYG

Citaat van: Jeje op jun 09, 2015, 21:49:10
Klopt niet. De tickets worden dan verstuurd.

De loting zal volgens mij zo snel mogelijk na 10 juli gebeuren. En voor Follow your team ook zo snel mogelijk nadat die deadline afgelopen is. Want lijkt me niet dat je pas in maart weet of je kaarten hebt, je moet immers ook nog locatie etc. regelen.

Eens. Geen geniale opmerking dus :-(

Ralf

Citaat van: Ralf op jun 09, 2015, 20:16:31
Weet iemand hoeveel aanvragen je per persoon kunt doen en of je er hierna nog (op een legale) manier onderuit kunt komen?

We willen namelijk met een aantal personen inschrijven op zoveel mogelijk wedstrijden
Op de Uefa site kon ik dit niet 1-2-3 vinden, of heb ik er overheen gekeken?


Mocht iemand hier een antwoord op hebben, al dan niet op basis van voorgaande eindrondes, dan hoor ik het graag :-)