Hoofdmenu

EK 2016 Frankrijk

Gestart door ALenstra, mei 12, 2015, 19:28:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Hugo op jun 19, 2016, 22:24:28
Als nog iemand een kaartje overheeft voor de 1/8 finale a.s. zaterdag dan hou ik mij aanbevolen.

Jeje en ik zijn er niet uitgekomen, wie kan mij helpen.

Jeje

Citaat van: Hugo op jun 23, 2016, 13:11:15
Jeje en ik zijn er niet uitgekomen, wie kan mij helpen.
Het kaartje was inmiddels al verkocht.

Tip voor Hugo en anderen: in ticketportal gaan er om 14:00 tickets un de verkoop voor alle 1/8e finales.

spons

Citaat van: Hugo op jun 23, 2016, 13:11:15
Jeje en ik zijn er niet uitgekomen, wie kan mij helpen.

Zijn er niet uitgekomen ? Vreemd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op jun 23, 2016, 14:19:27
Zijn er niet uitgekomen ? Vreemd

Dat is tussen Jeje en mij. Die discussie gaan we hier niet voeren.

tomv

Iemand al ervaring met parkeren in Lens rond de wedstrijd?

Nort

Citaat van: tomv op jun 23, 2016, 14:47:05
Iemand al ervaring met parkeren in Lens rond de wedstrijd?
Afgelopen dinsdag in Lens geweest en de auto geparkeerd in een van de kleine straatjes, die aan de D58E1 liggen.

ALenstra

Citaat van: Jeje op jun 23, 2016, 13:22:26

Tip voor Hugo en anderen: in ticketportal gaan er om 14:00 tickets un de verkoop voor alle 1/8e finales.
Momenteel alleen kaarten voor Lens en Lille.

San Paolo

Citaat van: tomv op jun 23, 2016, 14:47:05
Iemand al ervaring met parkeren in Lens rond de wedstrijd?

Ik zou een van de P + R's aanhouden die aangegeven staan rond Lens. Gratis parkeren en elke 5 minuten een shuttlebus naar centrum Lens. Terug idem.

Laurens Jobse

Er gaan weer hoop kaarten in verkoop nu. voor alle wedstrijden in achtste finale zijn kaarten beschikbaar nu.

Defender

Net terug van Belgische matchen in groepsfase waar het bij blijft qua matchen voor dit EK 2016 .
in 1 woord een TOP ervaring, totaal anders dan clubvoetbal (op verplaatsing)
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Olav

Ik heb Polen - Oekraine in Marseille bezocht.
Prima sfeer in de stad en rondom stadion, geen ongeregeldheden en de Oekrainers liepen ook rustig rond tussen de Polen, die geschat met drie keer zoveel waren. Ook dronken ze op dezelfde terrassen zonder problemen.

Tijdens de wedstrijd leuke sfeer en de wedstrijd was prima. Mooie ervaring.

Ik kon trouwens naar binnen met een kaart die niet op mijn naam stond, er werd niet op naam gecontroleerd. Ook rondom het Velodrome waren er nog mensen die kaarten over hadden en deze graag nog wilde verkopen. Ondanks dat zat het stadion wel vol / zo goed als uitverkocht.

ALenstra

zo te zien a.s. vrijdag Belgie-Wales in Lille!

Terranova

Citaat van: tomv op jun 23, 2016, 14:47:05
Iemand al ervaring met parkeren in Lens rond de wedstrijd?
Ik weet niet of je al bent geweest, maar wij hebben een P&R aangehouden in Lens. Staat aangegeven, wel goed opletten want die Fransen zijn niet zo van de logische bewegwijzering......

tomv

Citaat van: Terranova op jun 27, 2016, 12:53:24
Ik weet niet of je al bent geweest, maar wij hebben een P&R aangehouden in Lens. Staat aangegeven, wel goed opletten want die Fransen zijn niet zo van de logische bewegwijzering......
Ik was afgelopen zaterdag bij Kroatiƫ - Portugal *gaap*. We zijn inderdaad op zoek gegaan naar een P+R en eigenlijk puur bij toeval goed terecht gekomen.

Daan

Weet iemand hoe het komt dat buiten de stadions er zoveel mensen die vragen om je ticket NA de wedstrijd? Heb dit nog nooit zo erg meegemaakt, denk zelf dat ze die gebruiken voor fraude. Maar heb ook nog niemand gehoord die kaarten heeft gekocht en niet is binnen gekomen?