Week 30 / 21 - 27 juli 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:55:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Toon hier je plannen voor de week van 21 t/m 27 juli

Batflyer

Zaterdag 26 juli naar het afscheid van Jaap Stam in Zwolle. Een stadion dat ik al eens heb gezien, maar dat was in oktober, toen er nog maar 1 tribune klaar was.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Ici c est Paris

Ik hoop zondag 27 juli in Valencia rond te lopen en dan Mestalla te bezoeken. Wedstrijd zit er niet in, maar dan heb ik het toch nog gezien voordat ze het afbreken.

Sebastiaan_W

Citaat van: Denniz1974 op jun 26, 2008, 12:52:59
Als het speelschema een beetje mee zit, dan een bezoek aan de eerste speeldag van de 3. Liga in Duitsland.

Voor mij hetzelfde. We moeten alleen nog tot 6 juli wachten voordat het speelschema bekend wordt gemaakt.

Hopelijk speelt Jena een uitwedstrijd tegen Emden, Düsseldorf of Wuppertal. Paderborn of Braunschweig moet ook nog wel lukken.

Denniz1974

Citaat van: witte leeuw op jun 26, 2008, 19:38:11
Citaat van: Denniz1974 op jun 26, 2008, 12:52:59
Als het speelschema een beetje mee zit, dan een bezoek aan de eerste speeldag van de 3. Liga in Duitsland.

Voor mij hetzelfde. We moeten alleen nog tot 6 juli wachten voordat het speelschema bekend wordt gemaakt.

Hopelijk speelt Jena een uitwedstrijd tegen Emden, Düsseldorf of Wuppertal. Paderborn of Braunschweig moet ook nog wel lukken.
Braunschweig is net wat te ver weg voor mij; ik hou het in eerste instantie bij Dusseldorf, Wuppertal of Paderborn. Emden is een allerlaatste excuus ...

Ici c est Paris

Vanavond bij Regioteam Vleuten - FC Utrecht geweest: 1-3

Stadionhopper

27-7 Rupel Boom - Sint Gillis Waas (Beker van België)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Zondag hoop ik dan toch Mestalla te zien.

Sebastiaan_W

Morgen naar Kickers Emden - Wuppertaler SV.

HJanneman

#9
Gisteren naar Excelsior'31 - AFC Ajax geweest te Rijssen.
Leuk dagje uit van gemaakt in omgeving 'de sallandse heuvelrug'(met heerlijk weer).
Sowieso vind ik het altijd wel leuk om één zo'n oefenwedstrijd mee te pikken(vorig jaar naar GFC-AFC Ajax geweest, niet ver van Rijssen af, in Goor), omdat je dan voor de verandering eens niet een scheidingsgracht tussen tribune en veld hebt en al die andere poespas eromheen in de ArenA(Van Basten krijgt het nog moeilijk met het kiezen van de beste voorhoede).

Toch zag ik onderweg naar het sportpark een leukere tribune dan die van Excelsior'31: namelijk de tribune van vv Rijssen Vooruit.
Dat deed erg oud aan, maar nu ik er een foto van gevonden heb blijkt het gewoon dat er iemand heel creatief is geweest met metaal, maar dat geeft wel een leuk, uniek effect aan de tribune(en van een afstand leek het een stokoude tribune door deze sierlijke motieven aan de dakrand).

de beste en enige! foto die ik kon vinden van deze tribune:
http://rijssenvooruit.hyves.web9.hyves.org/album/21163578/V_V_Rijssen_Vooruit/Rql4/fotos/161612211/0/QCpk/#media=19.160799749.NPhO&searchhyver=&__state__=4

Batflyer

Morgen dus naar de Jaap Stam Testimonial.
Heb er veel zin, helemaal omdat ik voor het eerst (en waarschijnlijk voor het laatst) Dennis Bergkamp 'live' zie voetballen. =)
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Maroboduus

CiteerGisteren naar Excelsior'31 - AFC Ajax geweest te Rijssen.
Leuk dagje uit van gemaakt in omgeving 'de sallandse heuvelrug'(met heerlijk weer).
Sowieso vind ik het altijd wel leuk om één zo'n oefenwedstrijd mee te pikken(vorig jaar naar GFC-AFC Ajax geweest, niet ver van Rijssen af, in Goor), omdat je dan voor de verandering eens niet een scheidingsgracht tussen tribune en veld hebt en al die andere poespas eromheen in de ArenA(Van Basten krijgt het nog moeilijk met het kiezen van de beste voorhoede).

Dit lijkt mij eerder een post voor de topic 'Schaamteloze bekentenissen'....

Stadionhopper

26-7 Borussia Dortmund - Juventus

(Ben al 2x in het Westfalenstadion geweest, affiche is aardig en een vriend is hier nog nooit geweest)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Nou het avontuur in Dortmund duurde maar kort. Op de heenweg al zware onweersbuien met bliksemflitsen die ruim 2 seconden zichtbaar bleven. In Dortmund aangekomen bleef de regen met bakken uit de hemel vallen, hagelstenen zo groot als pingpongballen, echt noodweer en dit duurde ruim 1,5 uur lang. Met andere woorden, de wedstrijd werd afgelast. De auto van de vriend zit nu vol deuken.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

#14
Zometeen naar Mestalla, heb het toch voor elkaar gekregen. Nu maar hopen dat er iets open is. En eventueel nog Levante doen.