Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: casper.eniesee op jun 21, 2019, 23:28:30
Iemand die weet of er op dinsdag 6 augustus veel wedstrijden gespeeld zullen gaan worden in de Engelse National League en National League South.

Ik ben daar nameljik tot en met ±woensdagmiddag, en ik zag dat er vorig seizoen in augustus (toen dinsdag 7 augstus) heel veel werd gevoetbald.

Dat is puur gissen. Nog eventjes geduld en dan komt het speelschema uit.

Nik

Iemand ervaring met parkeren rondom Valenciennes? Zaterdag gaan we er naartoe, en zullen vast wel naar een parkeerplek worden geleid, maar als iemand nog handige tips heeft zijn ze van harte welkom.

Joost

Ik ben er jaren terug geweest tegen Olympique Marseille, toen nog in het oude stadion. Dat was een grote chaos herinner ik me.

Toen heb ik 'm geparkeerd bij de Auchan en daar was het al chaos.

Op Google maps zie ik ook een heel grote parkeerplaats bij de Carrefour en, aan de andere kant van de snelweg van de Carrefour, lijkt een ijsbaan (Valigloo) en bioscoop (Gaumont) te zitten met nogal wat parkeerplaats. Van daar is het nog 2km lopen naar het stadion maar dat lijkt me te overzien.

Mrmtty20

Citaat van: Nik op jun 26, 2019, 15:59:33
Iemand ervaring met parkeren rondom Valenciennes? Zaterdag gaan we er naartoe, en zullen vast wel naar een parkeerplek worden geleid, maar als iemand nog handige tips heeft zijn ze van harte welkom.
Ik ben vorige week geweest, gps ingesteld naar het stadion en rijden tot ze de straten afzetten met nadarhekkens. Vanaf daar gewoon een plekje zoeken om te parkeren in de wijken daar. Wij stonden op 10min wandelen van het stadion.

ksclgiov282

#4624
Citaat van: Nik op jun 26, 2019, 15:59:33
Iemand ervaring met parkeren rondom Valenciennes? Zaterdag gaan we er naartoe, en zullen vast wel naar een parkeerplek worden geleid, maar als iemand nog handige tips heeft zijn ze van harte welkom.

Ben er in 2013 geweest, de wagen achtergelaten bij een tramstation met parking (Saint-Waast was dat denk ik), en van daar naar halte Nungesser. Wedstrijd ticket geldt als vervoersbewijs.

Nik


ricodejong4

Citaat van: Nik op jun 26, 2019, 15:59:33
Iemand ervaring met parkeren rondom Valenciennes? Zaterdag gaan we er naartoe, en zullen vast wel naar een parkeerplek worden geleid, maar als iemand nog handige tips heeft zijn ze van harte welkom.


Wij hebben voor de wedstrijd tegen Kameroen bij parking Poterne geparkeerd. Van daar was het 10 minuten lopen naar de Oranje fanzone mocht je daar graag heen willen en na de wedstrijd ongeveer 30 minuten terug lopen vanaf het stadion.

ALenstra

Citaat van: casper.eniesee op jun 21, 2019, 23:28:30
Iemand die weet of er op dinsdag 6 augustus veel wedstrijden gespeeld zullen gaan worden in de Engelse National League en National League South.

Ik ben daar nameljik tot en met ±woensdagmiddag, en ik zag dat er vorig seizoen in augustus (toen dinsdag 7 augstus) heel veel werd gevoetbald.
Geen idee, maar op dinsdag 6 augustus staat Portsmouth-Birmingham City op het programma in het kader van de Carabao Cup. Normaal gesproken is de Carabao Cup een week later maar die wedstrijd is naar voren gehaald.

Jehoentelaar

Hopelijk worden de definitieve dagen en tijden van de rest van de duels ook gauw bekend gemaakt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ALenstra

Als het goed is worden de wedstrijden voor augustus en september eind volgende week vastgesteld. EFL rond 5 juli en PL rond 6 juli. De eerste speeldag is wel vastgesteld.

Jehoentelaar

Top! Ik neem aan dat de League Cup dan ook snel zal volgen. Daarvan is de eerste ronde in de week van 12 augustus. De loting is reeds verricht.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Mokum1900

ik neem aan als Lecia Gdansk - Fc Inter /Brondby wil bezoeken ik gewoon aan de kassa terecht kan :)
Waar je ook gaat ik volg je overal

Olav

Citaat van: Mokum1900 op jul 07, 2019, 14:51:33
ik neem aan als Lecia Gdansk - Fc Inter /Brondby wil bezoeken ik gewoon aan de kassa terecht kan :)

Ja, komt goed. Stadion is groot zat! Wees wel op tijd want de rijen kunnen lang zijn.

FCT1980

Weet iemand waar je het beste kunt parkeren bij Servette in Genève?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Ici c est Paris

Weet er iemand in hoeverre het mogelijk is om aan kaarten te komen voor het Community Shield?