Week 8: 17 februari 2020 t/m 23 februari 2020

Gestart door rogo_breda, feb 04, 2020, 10:09:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maikelll043

Citaat van: Koning Kriel op feb 13, 2020, 12:02:53
22-2: Emmen - Willem II. Dit gaat de langste (niet de verste) reis naar een eredivisie wedstrijd ooit worden voor mij. Om geld op te halen voor Alpe d'HuZes ga ik namelijk op de fiets van Tilburg naar Emmen.

Respect !!! Veel succes!

casper.eniesee

20/02: AZ - LASK (Wilde ik graag dit seizoen heen ivm ontbreken van een dak)
21/02: Go Ahead Eagles - NEC
22/02: Birmingham City - Sheffield Wednesday
23/02: Wolverhampton Wanderers - Norwich City

24-26 februari ook nog dagelijks potjes (5 stuks) in Engeland.
Instagram: Groundhopper024

maikelll043

18/02  Borussia Dortmund - Paris Saint Germain
21/02  SC Telstar - MVV Maastricht
22/02  Standard de Liege - Royal Antwerp FC

FCT1980

Citaat van: Koning Kriel op feb 13, 2020, 15:21:20
We hebben sowieso ook nog een autocombi met omwisselen bij het uitvak. En om zeker niet in de problemen te komen heb ik het ook nog met beide clubs afgestemd.

Succes. Hoe veel geld hoop je op te halen?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

Citaat van: FCT1980 op feb 17, 2020, 10:44:36
Succes. Hoe veel geld hoop je op te halen?

Hoop de 500 wel te halen met deze actie.

Jef400


dinkelburg19

21: Jong PSV - Top Oss
23: FC Utrecht - FC Twente
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

watergatehopper

Citaat van: Mokum1900 op feb 05, 2020, 13:43:19
19/2 Tips zijn welkom een wedstrijdje in Madrid  ook lower leauge zijn welkom :) ( de groundhoppers app geeft niks aan )
20/2 Getafe - Ajax
21/2 Lincoln Red Imps  -Lions Gibraltar
22/2 nog iets in Malaga en omstreken
23/2 Heracles Almelo - Ajax

http://www.watergatehopper.nl/page/toledo-salto-del-caballo
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

spons

Citaat van: Koning Kriel op feb 13, 2020, 12:02:53
22-2: Emmen - Willem II. Dit gaat de langste (niet de verste) reis naar een eredivisie wedstrijd ooit worden voor mij. Om geld op te halen voor Alpe d'HuZes ga ik namelijk op de fiets van Tilburg naar Emmen.

En terug ook op de fiets ?

Kunnen we ergens doneren voor het goede doel ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: Koning Kriel op feb 13, 2020, 12:02:53
22-2: Emmen - Willem II. Dit gaat de langste (niet de verste) reis naar een eredivisie wedstrijd ooit worden voor mij. Om geld op te halen voor Alpe d'HuZes ga ik namelijk op de fiets van Tilburg naar Emmen.

Super zeg! Hoelang denk je erover te gaan doen? Ga je alleen of met meerdere? Hoe kan ik doneren?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

syntric

21/2: OHL - Union
22/2: jeugdwedstrijd op de 'Standard Academy' + Standard - Antwerp
23/2: Beerzel - Peulis
Groundhopper for life :-)

Olav

Ik ga niets verkeerds zeggen over het ticketsysteem, de wachtrij of het feit dat vrienden en ik drie keer eruit zijn gegooid bij het kiezen van stoeltjes of het afrekenen. Het is gelukt: PAOK - Olympiakos! Uitverkocht binnen een kwartier.

20/02 AZ - LASK Linz
23/02 PAOK - Olympiakos

Koning Kriel

Citaat van: spons op feb 17, 2020, 19:07:13
En terug ook op de fiets ?

Kunnen we ergens doneren voor het goede doel ?

Nee terug gaat de fiets achter op de auto. Het is 250 km en met de huidige voorspellingen (windkracht 5 in de rug) verwacht ik er ongeveer 10 uur over te doen inclusief de pauzes. Dat is een enorme meevaller want in het oorspronkelijke plan had ik op minimaal een uur langer gerekend. Maar ja, met zo'n wind had ik ook geen rekening gehouden. Er zouden in eerste instantie misschien twee anderen meefietsen maar daar heb ik uiteindelijk niets meer van vernomen, ga dus alleen. Heb wel vrienden die met de auto richting Emmen komen en die dus kunnen ondersteunen bij noodsituaties.

Doneren kan eventueel hier: https://www.opgevenisgeenoptie.nl/fundraiser/frankkriellaars

jdebruin96

Citaat van: Koning Kriel op feb 19, 2020, 09:03:08
Nee terug gaat de fiets achter op de auto. Het is 250 km en met de huidige voorspellingen (windkracht 5 in de rug) verwacht ik er ongeveer 10 uur over te doen inclusief de pauzes. Dat is een enorme meevaller want in het oorspronkelijke plan had ik op minimaal een uur langer gerekend. Maar ja, met zo'n wind had ik ook geen rekening gehouden. Er zouden in eerste instantie misschien twee anderen meefietsen maar daar heb ik uiteindelijk niets meer van vernomen, ga dus alleen. Heb wel vrienden die met de auto richting Emmen komen en die dus kunnen ondersteunen bij noodsituaties.

Doneren kan eventueel hier: https://www.opgevenisgeenoptie.nl/fundraiser/frankkriellaars

Knap zeg! Veel heel succes gewenst!

Saltacampos

#44
23/2: Zelzate-Wetteren
(onder voorbehoud van een zoveelste storm over Vlaand'renland)
Over land and sea