Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Jef400

Oké, dan is het bij Münster gelukkig een uitzondering. Ik heb de beelden van de typisch eenheidsworst zingende doorgesnoven sukkels voor me. Kijk mij eens stoer doen.

Van pogo tot popo

Ken ook verhalen van anderen die redelijk vijandig zijn ontvangen. Zelf nog nooit last van gehad. Soms wel eens raar aangekeken maar meestel vinden ze het juist tof als je uit Nederland voor hun club komt. Scheelt miusschien wel dat ik vrijwel altijd een sjaaltje van de club koop als souvenir. Verder nooit overdroven foto's maken. Gewoon lekker aan de rand van fanatieke vakken staan of juist tussen fanatiek en uitvak in staan.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Jef400 op jul 16, 2019, 11:07:15
Om de boel te nuanceren. Ik doel hier op ultra's van het geheel.

Die zijn niet de baas!
Het ene stadion is het andere niet!

Jef400

Nee, maar kunnen wel voor een kutdag zorgen.

Jehoentelaar

Gewoon je gezond verstand gebruiken. Ik ken een handjevol slechte ervaringen van mede-hoppers. Deels is het wat ongelukkig maar het is wel bijna altijd te vermijden. Weet waar je gaat staan en wat je al dan niet kan verwachten. De tip om een sjaal te scoren kan ik onderschrijven. Spelersnamen meeroepen kan ook helpen.

Slechte ervaringen met die gasten zijn vervelend en levert de anti-ultrapolitie munitie op, maar de wereld is helaas niet perfect. Gelukkig is er in diezelfde wereld voor elk wat wils op supportersgebied.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Ici c est Paris

Het is ook maar net wat je wil. Ik hou van een beetje sfeer om me heen, maar hoef ook niet tussen de fanatiekste gasten te staan, simpelweg omdat ik niet het gevoel van die gasten deel. Zij leven gepassioneerd mee met hun club, en ik kom gewoon een leuk potje kijken. Bij genoeg clubs 'afzijdig' op de fanatieke staantribune gestaan (zonder ook maar enig fandom te faken) en geen enkel probleem gehad.

Tribuneklanten

Citaat van: Jehoentelaar op jul 16, 2019, 15:29:07
Gewoon je gezond verstand gebruiken. Ik ken een handjevol slechte ervaringen van mede-hoppers. Deels is het wat ongelukkig maar het is wel bijna altijd te vermijden. Weet waar je gaat staan en wat je al dan niet kan verwachten. De tip om een sjaal te scoren kan ik onderschrijven. Spelersnamen meeroepen kan ook helpen.

Slechte ervaringen met die gasten zijn vervelend en levert de anti-ultrapolitie munitie op, maar de wereld is helaas niet perfect. Gelukkig is er in diezelfde wereld voor elk wat wils op supportersgebied.

Bij Greuther Furth - 1860 Munchen kwamen we aanlopen en bleek iedereen achter de goal een wit shirt te dragen. We hebben toen bij de Ultra's een wit shirtje gekocht voor 5 euro en die gasten vonden het tof dat we vanuit Nederland waren gekomen om bij hun club te komen kijken. Netjes aan de zijkant van het vak plaats genomen waar we naast een oude opa met een 18060 pet stonden. Prachtig.

rogo_breda

Ik zit te denken aan MK-Dons - AFC Wimbledon op 7 september. Zou hem liever bij Wimbledon bezoeken, maar dat lijkt me erg lastig met kaarten. Las dat dit bij MK geen probleem is, dat er vorige keer zelfs een speciaal vak voor neutrale toeschouwers en groundhoppers was.

Nort

Citaat van: rogo_breda op jul 17, 2019, 09:37:09
Ik zit te denken aan MK-Dons - AFC Wimbledon op 7 september. Zou hem liever bij Wimbledon bezoeken, maar dat lijkt me erg lastig met kaarten. Las dat dit bij MK geen probleem is, dat er vorige keer zelfs een speciaal vak voor neutrale toeschouwers en groundhoppers was.
Ik ga er ook heen, maar ik wacht nog op de goedkope tunnel tickets.

Jef400


Nort

Citaat van: Jef400 op jul 17, 2019, 11:58:27
Als in een dagtrip Nort?
Zeker en de bedoeling is een dubbel te maken.

Vinnn

Ik heb het afgelopen seizoen meegemaakt bij Duisburg tegen Ingolstadt. Besloten in het uitvak plaats te gaan nemen alwaar we de hele tijd door de Stoon IJsland generatie werden aangekeken, totdat de capo zijn goedkeuring gaf aan het bezoek en we daarna op handen werden gedragen + veel bier kregen. Zij zijn later nog op mijn uitnodiging bij Feyenoord geweest. Zo kan het ook.

Tribuneklanten

Citaat van: rogo_breda op jul 17, 2019, 09:37:09
Ik zit te denken aan MK-Dons - AFC Wimbledon op 7 september. Zou hem liever bij Wimbledon bezoeken, maar dat lijkt me erg lastig met kaarten. Las dat dit bij MK geen probleem is, dat er vorige keer zelfs een speciaal vak voor neutrale toeschouwers en groundhoppers was.

Kaarten zijn zeer makkelijk te krijgen. Alleen bij de aller eerste editie in het MK Stadium was er apart vak voor neutrale toeschouwers. Ben er 2 jaar geleden geweest en toen was het kaal,  saai en leeg. De Wimbledon supporters zaten op de 2e ring en dat was de doodsteek. Weg sfeer.

Jehoentelaar

Begin december m'n volgende Eredivisieclub vincken: Ajax - Willem II.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Citaat van: Nort op jul 17, 2019, 12:15:27
Zeker en de bedoeling is een dubbel te maken.
Ah oké. Dat is een voordeel van de auto. Met het OV ga ik daar over een paar weken niet aan toe komen ;-)