Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DanielsenAxedal

Daar gaat onze hobby dan jongens..
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Semper Fidelis

Citaat van: DanielsenAxedal op mrt 12, 2020, 14:13:09
Daar gaat onze hobby dan jongens..

De gezondheid van eenieder lijkt me toch iets belangrijker dan een hobby. Er zit niet veel anders op dan alles af te gelasten en later in te halen.

Joost

Je kunt vanavond nog naar Venray v Susteren in de districtsbeker.

mike_t

Hopelijk kunnen we op laag niveau wedstrijdjes blijven bezoeken.... rest zal er allemaal uitgaan reken ik op.

rogo_breda

Citaat van: Semper Fidelis op mrt 12, 2020, 14:31:56
De gezondheid van eenieder lijkt me toch iets belangrijker dan een hobby. Er zit niet veel anders op dan alles af te gelasten en later in te halen.
Precies. Het is ook maar tijdelijk he. En het zal toch ingehaald moeten worden allemaal. Als ik alles zo lees en hoor is het zelfs al niet verstandig dit weekend nog op pad te gaan, ook niet in Nederland.

rogo_breda

En toen lag ook in NL alles eruit tot eind van de maand.

mike_t

uitstel EK komt er ook volgens L'Equipe

Jef400

Oftewel

Geen hops tot minimaal eind maart, alle competities op onzeker en kijken wat er gaat gebeuren.

wekke

Citaat van: mike_t op mrt 12, 2020, 16:27:14
uitstel EK komt er ook volgens L'Equipe

Dinsdag is er een overleg bij Uefa aangaande de Europese topcompetities en het EK

Koning Kriel

Alleen Engeland en Schotland op dit moment nog met publiek maar Arteta en Hudson Odoi zijn besmet dus verwachting dat PL en waarschijnlijk ook de rest vanochtend alsnog afgelast zal worden.

Nort

Citaat van: Koning Kriel op mrt 13, 2020, 08:29:22
Alleen Engeland en Schotland op dit moment nog met publiek maar Arteta en Hudson Odoi zijn besmet dus verwachting dat PL en waarschijnlijk ook de rest vanochtend alsnog afgelast zal worden.
In Schotland zal er vanaf maandag geen publiek meer aanwezig mogen zijn bij wedstrijden waar meer dan 500 toeschouwers worden verwacht. Schijnbaar ligt er te veel druk op om de Old Firm achter gesloten deuren te spelen...

Koning Kriel

En ook Engeland voorlopig zonder voetbal. Ook Europees voetbal voor komende week afgelast. Komend weekend nog Bundesliga zonder publiek maar daarna is er ook niets meer op tv.

Semper Fidelis

Citaat van: Koning Kriel op mrt 13, 2020, 12:32:52
En ook Engeland voorlopig zonder voetbal. Ook Europees voetbal voor komende week afgelast. Komend weekend nog Bundesliga zonder publiek maar daarna is er ook niets meer op tv.

Blijft bizar dat dat doorgaat. Schijnt dat de trainer van Paderborn symptonen van het Coronavirus heeft en een positieve test bij de speler van 1. FC Nürnberg.

DanielsenAxedal

Echt waanzin ja dat Duitsland nog doorgaat. Scholen waren er sinds gisteren dicht maar wel voetballen? Zonder publiek vind ik sowieso niks.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Jehoentelaar

Beide Bundesligen nu toch afgelast (Kicker).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar