Week 32 / 4 - 10 aug 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:56:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Citaat van: Batflyer op jul 08, 2008, 11:43:36Ik denk dat het Charlton - Yeovil of Watford - Bristol Rovers gaat worden, aangezien ik op zaterdag naar Crystal Palace tegen Watford wil.
Ik ga ook naar Palace v Watford, maar de League Cup ga ik buiten Londen bezoeken.

Batflyer

Kaartjes voor Crystal Palace - Watford zijn inmiddels online te bestellen!
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Citaat van: Batflyer op jul 08, 2008, 14:42:04
Kaartjes voor Crystal Palace - Watford zijn inmiddels online te bestellen!
Da's mooi, ik ga morgen meteen bestellen. Al enig idee op welke tribune jij gaat zitten? Ik moet eerst even kijken, ik selecteer vaak zo dat ik de mooiste tribune kan fotograferen (hopelijk zit ik dan sfeertechnisch ook goed, d.w.z. dicht bij het uitvak.)

TeeZee

Citaat van: TeeZee op jul 08, 2008, 19:24:39
Citaat van: Batflyer op jul 08, 2008, 14:42:04
Kaartjes voor Crystal Palace - Watford zijn inmiddels online te bestellen!
Da's mooi, ik ga morgen meteen bestellen. Al enig idee op welke tribune jij gaat zitten? Ik moet eerst even kijken, ik selecteer vaak zo dat ik de mooiste tribune kan fotograferen (hopelijk zit ik dan sfeertechnisch ook goed, d.w.z. dicht bij het uitvak.)
Palace v Watford hoort trouwens eigenlijk in het week 32-topic, maar alas...
Ik denk dat ik op de Whitehorse Lane Stand wil zitten, volgens mij heet dat ding tegenwoordig iets met Croydon. De Arthur Wait Stand is wel heel aantrekkelijk omdat ook het uitvak zich daar bevindt, maar het risico is me te groot dat ik ver achterin zit -> weinig licht, slechte foto's.

Batflyer

Ik zit erover te denken om ook op de Croydon Stand te gaan zitten. Dat is volgens mij de enige tribune zonder steunpilaren. Ja ok, de Holmesdale Stand heeft dat dacht ik ook niet, maar ik wil ook graag uitzicht hebben op de mooiste tribune.

Bij die online ticketshop kan je het uitzicht zien vanuit het vak dat je aanklikt, maar bij mij komt er niks in beeld of ik zie een plaatje van het Emirates Stadium... :S

Ik wil bij mijn eerste wedstrijd in Engeland natuurlijk niet met m'n hoofd achter een paal zitten...
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Dan gok ik dat we elkaar wel even zullen zien. Ik ga morgen bestellen voor de Whitehorse Lane / Croydon Stand.

TeeZee

Ik heb een kaartje voor de Croydon Stand besteld, ik heb gekozen voor block 4 omdat ik dan a) goed zicht heb op de main stand en b) niet het risico loop door het doelnet heen te moeten kijken als ik voor block 2 of 3 gekozen zou hebben. Ik zit op rij A, stoel 147. Dat zou weleens achter de cornervlag kunnen zijn en dat vind ik een van de mooiste plekken om te zitten.

Wel £30 (en dan nog £2 cc-kosten), dat is vreselijk duur voor een wedstrijd op het tweede niveau. Vind je het dan gek dat zo'n op papier mooie wedstrijd niet uitverkocht raakt.

Batflyer

30 pond is idd heel wat, en dat is nog het goedkoopste kaartje ook... :|

Ik ben er nog niet helemaal uit, kan best zijn dat het Charlton - Swansea gaat worden.
Alle wedstrijden uit de Football League voor die eerste paar weken staan toch vast? Of kunnen er nog kick off tijden verzet worden?
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Da's een goed teken, dat je twijfelt. Moeilijk kunnen kiezen betekent dat er meerdere aantrekkelijke opties voor je zijn. Laat het een geruststellende gedachte zijn dat iedere keuze op voorhand goed is.

De wedstrijden voor de FL staan volgens mij nu vast tot eind november.

Ici c est Paris

10 augustus: FC Utrecht - Wigan Athletic

Batflyer

Gisteren kaarten besteld voor Crystal Palace - Watford.
Ik zit op de Croydon Stand, vak 2, rij A, stoel 73 of 74. =)
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Citaat van: Batflyer op jul 14, 2008, 12:54:33
Gisteren kaarten besteld voor Crystal Palace - Watford.
Ik zit op de Croydon Stand, vak 2, rij A, stoel 73 of 74. =)
Niet bang dat je nu 90 minuten door een doelnet heen moet kijken?

Batflyer

Nee, dat lijkt me niet zo erg. Zo te zien zit er nog wel redelijk wat ruimte tussen doel en 1e rij.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Hugo

Zoals Thom al eerder aangaf zal het vermoedelijk lang niet uitverkocht raken dus desnoods ga je gewoon ergens anders zitten.

Aaron Harder

Citaat van: Houseman op jun 26, 2008, 10:53:34
08/08 Moeskroen - sc Heerenveen
09/08 -knip-
10/08 Genk - sc Heerenveen

09/08 Valenciennes - St. Etienne
Alles kan kapot!