De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

3434

Een vreselijke wedstrijd gezien van Patro tegen Union. Beide ploegen waren hopeloos in de afwerking (van de al weinige kansen).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

Net terug van Oudenaarde, derde keer dat ik deze ploeg zie spelen in iets meer dan een half jaar tijd, uitslagen:
Oudenaarde - La Louvière 0-0
Westerlo - Oudenaarde 0-0
Oudenaarde - Westerlo 0-0

Normaal had hier ook nog La Louvière - Oudenaarde tussen gestaan maar dat was niet haalbaar met Londen, ook deze wedstrijd was 0-0.

3434

 Het kan trouwens ook aan de Wolven liggen. Zo werd Patro-URLC (0-0) dit jaar, en vorig jaar in de eindronde zag ik Bocholt-URLC (0-0) en thuis de finale URLC - Oudenaarde (0-0). Al moet ik zeggen dat die finale de spannendste brilscore was die ik ooit heb meegemaakt.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

cafebac

Citaat van: 3434 op dec 16, 2012, 12:58:27
Het kan trouwens ook aan de Wolven liggen. Zo werd Patro-URLC (0-0) dit jaar, en vorig jaar in de eindronde zag ik Bocholt-URLC (0-0) en thuis de finale URLC - Oudenaarde (0-0). Al moet ik zeggen dat die finale de spannendste brilscore was die ik ooit heb meegemaakt.

Dat was een pot waarbij beide doelmannen de besten op het veld waren, heb ook echt op het puntje van m'n houten bank gezeten daar :)

jona93

Bijna mij 1e 0-0 wedstrijd van dit seizoen gezien op oostende-sint truiden 2min voor tijd werd het dan 1-0 meteen ook de eindstand
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Ici c est Paris

Vandaag bij Utrecht - Ajax de eerste 0-0 in 30 wedstrijden sinds 30-09-2010 (Utrecht - Liverpool) gezien.

Nort

Maar ik neem aan dat je, je toch wel hebt vermaakt? Vooral in de 1ste helft kon de uitploeg er wel 5 maken.

Bier und Bratwurst

Vandaag ook weer eens een 0-0 gezien bij Sedan-Nantes.
Het ene stadion is het andere niet!

Koning Kriel

Ook ik zag vandaag een 0-0 bij RKC - Willem II, mijn tweede van het seizoen, twee keer een uitwedstrijd van Willem II en twee keer was ik er best tevreden mee. Al denk ik dat met iets minder tegenwerking van de scheids er een leukere wedstrijd in had gezeten.

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op okt 21, 2012, 12:41:57
Gisteren mijn 50e wedstrijd van het seizoen bezocht (KHC-DOS Kampen 5-1) en het wachten is nog steeds op de eerste 0-0.
De laatste 0-0 was in mei (FC Den Bosch-Willem II), waarna er in 2011/2012 nog 7 wedstrijden volgden met minstens één goal.

Teller staat nu dus op 57. Zul je zien dat vanmiddag...
Uiteindelijk kwam er bij Lille-Bastia op 1 december jl. na 77 wedstrijden een einde aan de reeks.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Citaat van: Koning Kriel op dec 23, 2012, 23:44:42
Ook ik zag vandaag een 0-0 bij RKC - Willem II, mijn tweede van het seizoen, twee keer een uitwedstrijd van Willem II en twee keer was ik er best tevreden mee. Al denk ik dat met iets minder tegenwerking van de scheids er een leukere wedstrijd in had gezeten.
tweede geel was toch terechte kaart?

Koning Kriel

Citaat van: Joost op dec 24, 2012, 10:39:25
tweede geel was toch terechte kaart?

Je kan ze allebei geven maar dan eindig je elke wedstrijd met 7 man aan beide kanten. Het was een wedstrijd waarin veel van dit soort overtredingen gemaakt werden die vaak niet bestraft werden. Aan de andere kant wordt drie minuten later door van Mosselveld (die al geel had) een hardere overtreding gemaakt en hij mag blijven staan. Daarnaast hadden we ook nog een penalty moeten krijgen. Door de, in mijn ogen veel te makkelijk gegeven, rode kaart voor Willem II zat er niet veel anders op dan verdedigen en op 0-0 spelen. Voor de attractiviteit van de wedstrijd was dat niet het beste.

jona93

1e 0-0 gelijkspel van het seizoen is een feit club brugge-kv kortrijk.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Ici c est Paris

Citaat van: nort op dec 23, 2012, 20:07:34
Maar ik neem aan dat je, je toch wel hebt vermaakt? Vooral in de 1ste helft kon de uitploeg er wel 5 maken.

Dat was voor mij juist de reden waarom ik me de eerste helft totaal niet vermaakte;)

HRM1880

Citaat van: jona93 op dec 27, 2012, 21:46:48
1e 0-0 gelijkspel van het seizoen is een feit club brugge-kv kortrijk.
Heb je ooit al eens een 0-0 geweten dat geen gelijkspel was?