De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Ici c est Paris op dec 27, 2012, 23:02:41
Dat was voor mij juist de reden waarom ik me de eerste helft totaal niet vermaakte;)

Dat kan ik op mijn beurt dan weer begrijpen :D

3434

#121
Wie een brilscore wilt zien moet een thuismatch van Patro bezoeken, de laatste 3 thuismatchen eindigden telkens op 0-0. (Patro Eisden - UR La Louviere, Patro Eisden - Union SG en vandaag Patro Eisden - Doornik)

En in de laatste 2 wedstrijden was het een ware nachtmerrie.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Nico1880

Ik had nog eens prijs bij Brussels - Antwerp. De wedstrijd was inderdaad een ware nachtmerrie. Het plaatje werd compleet gemaakt door het drankverbod in de tribunes.

cafebac

Na 42 wedstrijden weer eens een 0-0 gezien vandaag bij Duisburg - Kaiserslautern. Wel een schitterende rode kaart voor een vuistslag :)

FC_Emmen

In de 87e minuut een 0-0 nachtmerrie voorkomen bij vv Emmen - Achilles 1894!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jared

kurk droge nul-nul tussen Everton en Boro ik denk in 2005-2006

Nort

Citaat van: Jared op mrt 01, 2013, 14:25:26
kurk droge nul-nul tussen Everton en Boro ik denk in 2005-2006

Als dat je laatste 0-0 is geweest, mag jij jezelf heel gelukkig prijzen. Of je hebt daarna geen wedstrijd meer bezocht?..

spons

Citaat van: nort op mrt 01, 2013, 14:34:06
Als dat je laatste 0-0 is geweest, mag jij jezelf heel gelukkig prijzen. Of je hebt daarna geen wedstrijd meer bezocht?..

Kan iemand mij eindelijk eens uitleggen waarom jullie 0-0 een nachtmerrie vinden ?

Ik heb genoeg 0-0 wedstrijden meegemaakt die veel spectaculairder waren dan wedstrijden met bijvoorbeeld 3 of 4 doelpunten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: spons op mrt 01, 2013, 14:57:12
Kan iemand mij eindelijk eens uitleggen waarom jullie 0-0 een nachtmerrie vinden ?

Ik heb genoeg 0-0 wedstrijden meegemaakt die veel spectaculairder waren dan wedstrijden met bijvoorbeeld 3 of 4 doelpunten

Met jou ervaring zul je ook vast wel een aantal wedstrijden hebben meegemaakt met de 0-0 eindstand waarbij er geen fluit aan was.. Daarnaast scheelt het ook veel of je een neutrale supporter bent of niet. Vaak (in mijn geval dan) maakt het mij niet uit of de thuis of uit ploeg scoort/wint.

Koning Kriel

Citaat van: spons op mrt 01, 2013, 14:57:12
Kan iemand mij eindelijk eens uitleggen waarom jullie 0-0 een nachtmerrie vinden ?

Ik heb genoeg 0-0 wedstrijden meegemaakt die veel spectaculairder waren dan wedstrijden met bijvoorbeeld 3 of 4 doelpunten

Ik heb onlangs nog een hele saaie 3-4 gezien en al wat leuke 0-0 wedstrijden meegemaakt. Maar ik vind het mooiste moment bij het groundhoppen als het stadion ontploft (liefst het thuispubliek) vandaar dat ik altijd op goals hoop. Het liefst eerst 0-1 en daarna 1-1 dan heb je het uitvak en het thuispubliek uitbundig horen juichen.

spons

Citaat van: nort op mrt 01, 2013, 15:01:15
Met jou ervaring zul je ook vast wel een aantal wedstrijden hebben meegemaakt met de 0-0 eindstand waarbij er geen fluit aan was.. Daarnaast scheelt het ook veel of je een neutrale supporter bent of niet. Vaak (in mijn geval dan) maakt het mij niet uit of de thuis of uit ploeg scoort/wint.

Ik heb inderdaad wel zulke wedstrijden meegemaakt waarbij ik dacht van al spelen ze nog 3 uur dan wordt er nog niet gescoord en waarbij ik hoopte dat de scheidsrechter zo snel mogelijk zou afblazen.

Ook jij zult hem je nog wel herinneren maar ik vond bijvoorbeeld PSV - Glasgow Rangers 2 seizoenen terug zo'n wedstrijd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

cafebac

Dat was toch die handbalverdediging onder leiding van de stokoude David Weir versus het jaarlijks rond eind februari uitgebluste Philips fabriekselftal?

hgrm

Ik zit met het volgende dilemma: vanavond wordt Spakenburg-Genemuiden uitgespeeld, nog 69 minuten op de klok.
De stand was op moment van staken 1-0. Als het 1-0 blijft, telt de wedstrijd dan voor mij als een 0-0? Ik was niet bij de eerste poging aanwezig .
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op mrt 26, 2013, 20:05:30
Ik zit met het volgende dilemma: vanavond wordt Spakenburg-Genemuiden uitgespeeld, nog 69 minuten op de klok.
De stand was op moment van staken 1-0. Als het 1-0 blijft, telt de wedstrijd dan voor mij als een 0-0? Ik was niet bij de eerste poging aanwezig .
Na 7 minuten was het al 1-3 dus geen dilemma.

Ici c est Paris

Citaat van: hgrm op mrt 26, 2013, 20:05:30
Ik zit met het volgende dilemma: vanavond wordt Spakenburg-Genemuiden uitgespeeld, nog 69 minuten op de klok.
De stand was op moment van staken 1-0. Als het 1-0 blijft, telt de wedstrijd dan voor mij als een 0-0? Ik was niet bij de eerste poging aanwezig .

In mijn ogen niet. In dezelfde categorie: Je gaat in de 44e minuut naar binnen om te plassen, en terwijl je je blaas staat te legen hoor je het stadion ontploffen, enige goal van de wedstrijd. Tel je die toch ook niet als 0-0, neem ik aan?