Verlanglijst/vooruitzicht 2018-2019

Gestart door De Twaalfde Man, mei 14, 2018, 11:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Footballromantic

Citaat van: JoeySpiegelaar op mei 16, 2018, 19:45:19
Als fan van staan sowieso de derby's tegen VFL Osnabrück weer op het programma. Hier en daar wat uitwedstrijden pakken en in hrt bijzonder uit naar Kaiserslautern en hopelijk naar Unterhaching.

Verder wil ik graag nog een keer een wedstrijd van Westfalia Herne zien , want het stadion op zichzelf is een mooi gezicht.

KV Mechelen
Antwerp
Oostende
En het stadion in Molenbeek (iemand ervaringen hier)?


Verder zie ik het wel en volg ik de topics voor mooie tips en affiches.

Stadion Molenbeek is prima bak. Heerlijke support ook!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Semper Fidelis

Citaat van: JoeySpiegelaar op mei 16, 2018, 19:45:19
Als fan van staan sowieso de derby's tegen VFL Osnabrück weer op het programma. Hier en daar wat uitwedstrijden pakken en in hrt bijzonder uit naar Kaiserslautern en hopelijk naar Unterhaching.

Verder wil ik graag nog een keer een wedstrijd van Westfalia Herne zien , want het stadion op zichzelf is een mooi gezicht.

KV Mechelen
Antwerp
Oostende
En het stadion in Molenbeek (iemand ervaringen hier)?


Verder zie ik het wel en volg ik de topics voor mooie tips en affiches.

Fan van Preußen Münster?

Olav

Citaat van: MrDevinW op mei 14, 2018, 20:45:13

Dat zal nog niet al te gemakkelijk worden aangezien ik daarnaast voor mijn studie een goede 4,5 maand in Warschau zit. Daar wil ik naast het bekende Legia ook veel Poolse clubs aandoen in mijn vrije tijd (Alle tips zijn welkom!)

Laat me weten wanneer je gaat! Ben er zelf zo'n vijf keer geweest, dus kan je helpen met de reis/clubs/stad.

Langemannetje

Ik neem, traditiegetrouw, weer een paar clubs/stadions mee van de verlanglijst van vorig jaar. Metz, Lens en Kaiserslautern zijn nog steeds niet bezocht en op de één of andere manier irriteert me dat. Ik hoop dat ik volgend jaar rond deze tijd niet weer deze 3 clubs in een soortgelijk topic hoef te noemen ;)

Glasgow Rangers
Magdeburg
Eintracht Frankfurt
Standard Luik
Valencia
Everton
Brentford
Fenerbahçe

Iemand nog een geldboom over?
73 grounds in 14 verschillende landen

FCT1980

Paar keer Villa en ga zo veel mogelijk met Twente mee dit jaar. Veel clubs uit de Eerste
divisie ben ik nog niet geweest dus mooie kans om deze met mijn eigen club te zien.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mokum1900

*ajax alles Europees mee pakken (wss met huidige beleid 2 potjes)
* Nationale elftal van Curacao tegen Gendra moet allen zien aan kaarten te komen
*spakenburg - IJsselmeervogels
* ADO den Haag stadion ( must ) liefst met ADO Ajax
*zoveel mogelijk in de Derde Divisie hopelijk met Hoek
* Eupen , Sint truiden , Jan breydelstadion om heel België compleeet te hebben
Waar je ook gaat ik volg je overal

Jef400

Zelf heb ik komend seizoen weinig tijd voor hopjes. Op school ben ik met de meeste stemmen in zowel de centrale medezeggenschapsverkiezingen als de facultaire medezeggenschapsverkiezingen verkozen als raadslid. Dat samen met het feit dat ik donderdag naar het kasteel ga om een seizoenskaart te halen zorgt ervoor dat ik niet heel tijd hopperstime meer heb.

Zelf zou ik de Eredivisie willen completeren. Daar missen nog VVV, Willem II, NAC, Excelsior, PEC Zwolle, Heracles en Heerenveen
Ook zou ik graag de Eerste divisie af willen maken. Daarvoor missen nog PSV II, Utrecht II op de Westmaat, Twente en Roda JC
Dat samen met de revisits aan contacten in Groningen, Emmen (als dat lukt), Utrecht en MVV levert volgens mij al een onhaalbare planning op. Voor de zomervakantie kijk ik wel uit naar Sir Fixture day, ik ga starten in Groot-Britannië. Daar heb ik al over gesproken met de eerste forumleden, hopelijk pak ik 3 potjes mee daar.

FCT1980

Citaat van: Jef400 op mei 26, 2018, 10:32:20
Zelf heb ik komend seizoen weinig tijd voor hopjes. Op school ben ik met de meeste stemmen in zowel de centrale medezeggenschapsverkiezingen als de facultaire medezeggenschapsverkiezingen verkozen als raadslid. Dat samen met het feit dat ik donderdag naar het kasteel ga om een seizoenskaart te halen zorgt ervoor dat ik niet heel tijd hopperstime meer heb.

Zelf zou ik de Eredivisie willen completeren. Daar missen nog VVV, Willem II, NAC, Excelsior, PEC Zwolle, Heracles en Heerenveen
Ook zou ik graag de Eerste divisie af willen maken. Daarvoor missen nog PSV II, Utrecht II op de Westmaat, Twente en Roda JC
Dat samen met de revisits aan contacten in Groningen, Emmen (als dat lukt), Utrecht en MVV levert volgens mij al een onhaalbare planning op. Voor de zomervakantie kijk ik wel uit naar Sir Fixture day, ik ga starten in Groot-Britannië. Daar heb ik al over gesproken met de eerste forumleden, hopelijk pak ik 3 potjes mee daar.

Je zegt dat je weinig tijd hebt maar hebt nu al meer gepland dan ik haha.
Als je naar Twente wilt dan laat het maar weten.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

#38
Top, mocht je op de thuisrangen willen zitten bij Sparta-Twente kan ik ook wat voor je regelen ;-)

Luccie

Door omstandigheden afgelopen seizoen niet veel kunnen hoppen.
Hopelijk volgend jaar meer wedstrijden.

Hoop dit jaar weer te kunnen starten met een voorronde wedstrijd van één de Europese toernooien in Luxemburg.
Verder wil ik dit jaar in Nederland, Emmen en VVV Venlo bezoeken.
In België staat Club Brugge hoog op de lijst en dan bij voorkeur tegen Anderlecht.
Met een beetje mazzel hoop ik op vakantie een thuiswedstrijd van HNK Rijeka te kunnen zien. 

Hoop ook een paar wedstrijden mee te kunnen pakken in Engeland en Noord-Frankrijk.
Daarnaast wil ik weer proberen om een wedstrijd mee te pikken in Oost-Duitsland.

En verder zullen het wat wedstrijdjes worden in Duitsland en België.

Jeje

Citaat van: Jef400 op mei 26, 2018, 10:32:20
Zelf heb ik komend seizoen weinig tijd voor hopjes. Op school ben ik met de meeste stemmen in zowel de centrale medezeggenschapsverkiezingen als de facultaire medezeggenschapsverkiezingen verkozen als raadslid. Dat samen met het feit dat ik donderdag naar het kasteel ga om een seizoenskaart te halen zorgt ervoor dat ik niet heel tijd hopperstime meer heb.

Zelf zou ik de Eredivisie willen completeren. Daar missen nog VVV, Willem II, NAC, Excelsior, PEC Zwolle, Heracles en Heerenveen
Ook zou ik graag de Eerste divisie af willen maken. Daarvoor missen nog PSV II, Utrecht II op de Westmaat, Twente en Roda JC
Dat samen met de revisits aan contacten in Groningen, Emmen (als dat lukt), Utrecht en MVV levert volgens mij al een onhaalbare planning op. Voor de zomervakantie kijk ik wel uit naar Sir Fixture day, ik ga starten in Groot-Britannië. Daar heb ik al over gesproken met de eerste forumleden, hopelijk pak ik 3 potjes mee daar.
Al een idee welke grounds het gaan worden in Groot-Brittannië?

Jef400

Newport en Bristol Rovers lijken mij leuk. Cardiff zal ik niet aan kunnen komen denk ik in de 1e speelronde terug in de Premiership. Ook zou ik als het financieel lukt richting Bradford willen trekken.

FCT1980

Citaat van: Jef400 op mei 26, 2018, 10:57:50
Top, mocht je op de thuisrangen willen zitten bij Sparta-Twente kan ik ook wat voor je regelen ;-)

Houden contact.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Ruudjeee

#43
Komend seizoen hopelijk weer mooie Europese tripjes met PSV. Weer behoefte aan na het debacle van afgelopen seizoen.
Verder wil ik komend seizoen zoveel mogelijk derby's meepakken. Waarvan ik de volgende zeker wil proberen te vinken komend seizoen:

Betis - Sevilla
Rode Ster - Partizan
Rapid Wien- Austria Wien
Dynamo Dresden - Union Berlin
FK Željezničar Sarajevo - HŠK Zrinjski Mostar
Dinamo Zagreb - Hajduk Split
FC Flora Tallinn - FC Levadia Tallin
Saint Etienne- Olympique Lyon
NK Maribor - NK Olimpija Ljubljana

jdebruin96

Citaat van: Luccie op mei 26, 2018, 11:45:00
Door omstandigheden afgelopen seizoen niet veel kunnen hoppen.
Hopelijk volgend jaar meer wedstrijden.

Hoop dit jaar weer te kunnen starten met een voorronde wedstrijd van één de Europese toernooien in Luxemburg.
Verder wil ik dit jaar in Nederland, Emmen en VVV Venlo bezoeken.
In België staat Club Brugge hoog op de lijst en dan bij voorkeur tegen Anderlecht.
Met een beetje mazzel hoop ik op vakantie een thuiswedstrijd van HNK Rijeka te kunnen zien. 

Hoop ook een paar wedstrijden mee te kunnen pakken in Engeland en Noord-Frankrijk.
Daarnaast wil ik weer proberen om een wedstrijd mee te pikken in Oost-Duitsland.

En verder zullen het wat wedstrijdjes worden in Duitsland en België.

Ik heb een clubkaart van Club  Brugge dus als je tickets nodig hebt hoor ik het wel!