Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

TeeZee

3 mei: Lens v Monaco. Hopelijk net zo geweldig als Valenciennes v Monaco van vorig seizoen. Tous Ensemble Tous Ensemble.

Joost

Hopen dat Lens wint, ik zou degradatie van PSG namelijk erg grappig vinden.

Ici c est Paris

Lens, leuke club. Harde kern op de lange zijde. Goede sfeer altijd, en ook een leuk stadion. Wil er ook snel eens heen. Uiteraard hoop ik dat PSG erinblijft, maar vind het wel jammer dat dat ten koste gaat van een mooie club als Lens of Toulouse.

Joost




Bij 1-1 stand toucheert Zebroski een Exeterspeler en gaat de bal op de stip


De scheids is onverbiddelijk


Watson legt de bal in het netje. 1-2 en 3-3 on aggregate 12 minuten voor tijd.


Nog 5 minuten, Logan torent boven iedereen uit...


...en laat Rayner kansloos. 1-3


...


In een ultieme poging verlenging af te dwingen zet Torquay alles op alles. Carlisle ontsnapt en schiet 1-4 binnen.



Wembley here we come. Again.

18 mei:
Blue Square Premier Play-off Final:
Cambridge United - Exeter City

TeeZee

1-4 Winnen op Plainmoor, dat is nog al wat. Toch is het jammer dat de Devon Derby niet de finale was. Ik hoop nu dat Exeter City promoveert, die club spreekt mij meer aan dan Cambridge United. Alhoewel ik bij beide clubs geweest ben is die voorkeur vrij arbitrair moet ik erbij zeggen. Het zou wel aardig zijn als That Final Day Revisited Twice gemaakt gaat worden als Exeter daadwerkelijk promoveert.

TeeZee

Heb je trouwens niet overwogen om een dag eerder ook wat League play-off semis mee te pakken? Of is dat vervoerstechnisch niet haalbaar?

Rinus A.

Ik ga in de nabije toekomst een begin maken aan een boekwerk voor het 50 jarig jubileum van Telstar in 2013. Samen met ondermeer oer-hopper Peter Baars vijf jaar lang lekker graven in zaken die 'typisch telstar' zijn. De kotter van de belg Willy van Waes waarnaar de club direct is vernoemd (de kotter was weer naar de satelliet vernoemd), het kortstondige verblijf van braziliaans international Reinaldo, de overwinning op het nationale team van Polen, het omkoopschandaal rondom de andere Jan Mulder, Nacer Abdellah en het door hem aangedragen talent Adil Tikradi, die kort voor zijn komst plots met een jeep in de marokkaanse woestijn zou zijn omgekomen, de supportersfenomenen Jomanda en Wimpie de Wrat, het fanhome dat ooit werd uitgebaat door een beruchte informant uit de IRT-affaire en ga zo maar door. Het worden vijf mooie jaren!

TeeZee

Peter Baars, dat is bepaald geen onbekende naam in het (Engelse) groundhoppen. Gaat hij nog steeds regelmatig naar Engeland, of heeft hij alles na honderden en honderden matches wel gezien?

Leuk project!

Sebastiaan_W

Citaat van: TeeZee op mei 08, 2008, 06:53:56
Peter Baars, dat is bepaald geen onbekende naam in het (Engelse) groundhoppen. Gaat hij nog steeds regelmatig naar Engeland, of heeft hij alles na honderden en honderden matches wel gezien?

Leuk project!

Peter Baars is nog steeds verslaafd en bezoekt nog regelmatig voetbalwedstrijden!

TeeZee

Citaat van: witte leeuw op mei 08, 2008, 07:00:32Peter Baars is nog steeds verslaafd en bezoekt nog regelmatig voetbalwedstrijden!
Alhoewel groundhoppen een levenswijze is die je vooral bescheiden moet ondergaan, mag Peter Baars zich wat mij betreft de status van koning aanmeten op dit gebied. Vooral als je bedenkt dat hij al groundhopte toen internet nog geen publiek gemeengoed was.

Joost

Citaat van: TeeZee op mei 07, 2008, 20:38:33
Heb je trouwens niet overwogen om een dag eerder ook wat League play-off semis mee te pakken? Of is dat vervoerstechnisch niet haalbaar?

De trip was al geregeld voordat Exeter de finale bereikt had. Op vrijdag zouden we naar Doncaster gaan maar de Keepmouth neemt de traditie van Belle Vue vlekkeloos over vandaar dat het een hotel wordt. Op zaterdag staan Rochdale-Darlington en Stockport-Wycombe op 't programma.

Hugo

Citaat van: Joost op mei 08, 2008, 09:39:31
Citaat van: TeeZee op mei 07, 2008, 20:38:33
Heb je trouwens niet overwogen om een dag eerder ook wat League play-off semis mee te pakken? Of is dat vervoerstechnisch niet haalbaar?

De trip was al geregeld voordat Exeter de finale bereikt had. Op vrijdag zouden we naar Doncaster gaan maar de Keepmouth neemt de traditie van Belle Vue vlekkeloos over vandaar dat het een hotel wordt. Op zaterdag staan Rochdale-Darlington en Stockport-Wycombe op 't programma.

Hoe moet ik dit lezen, je gaat die dubbel op zaterdag wel/niet doen?

Joost

Die dubbel op zaterdag gaan we wel doen.

Rinus A.

Citaat van: TeeZee op mei 08, 2008, 06:53:56
Peter Baars, dat is bepaald geen onbekende naam in het (Engelse) groundhoppen. Gaat hij nog steeds regelmatig naar Engeland, of heeft hij alles na honderden en honderden matches wel gezien?

Leuk project!

Begreep dat hij van het weekend een combi Swindon/Wolverhampton heeft gedaan.

TeeZee

Han heeft in een vergaan verleden ooit een topic geplaatst over de Continentals, waar Peter volgens mij ook deel van uitmaakte. Hele fascinerende verhalen, over het groundhoppen in de 80's toen internet nog geen gemeengoed was. Eigenlijk zijn wij van de "nieuwe" (internet)generatie gewoon mietjes. Allemaal. Als beloning kregen de oude rotten dan wel al die oude bakken te zien. Een van de minder aansprekende dingen was het stringente groepsgebeuren met verplichte reizen en kostuums, al begreep ik dat er ook zat continentals waren die hun eigen weg gingen.