Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op jul 13, 2012, 13:54:35
Maar niet tegen Real Madrid (of Barça) :-).

zelfs dan is het lang niet altijd uitverkocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HRM1880

Heb geboekt voor dat weekend in Madrid. Vrijdag vertrekken en dinsdag terug komen. Dan kan ik hopelijk voor een ideale mix van cultuur en voetbal gaan. Nu enkel hopen dat ik overal kaarten krijg en de wedstrijden mooi gespreid worden. Valencia speelt dat weekend ook wel thuis, dus eventueel leuk alternatief.

Bier und Bratwurst

ow wanneer ga je naar madrid
Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 19, 2012, 23:07:09
ow wanneer ga je naar madrid
Zelfde weekend dat jij er bent. Aanvulling op voorgaande berichten eigenlijk. Had de Spaanse kalender nog niet bekeken maar Atletico Madrid-Athletic, Getafe-Real en Real II-Barca II in één en hetzelfde weekend is natuurlijk te mooi om te laten liggen. Waarvoor dank trouwens om dat hier op het forum te zetten. ;) Heb nood aan vakantie.

AthleticHolanda

Dat jullie Athletic maar geluk brengen in het Calderon ;-).

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op jul 20, 2012, 15:08:41
Dat jullie Athletic maar geluk brengen in het Calderon ;-).
Voor zewel Athletic als mezelf een herkansing voor de Europa League finale. ;-)

AthleticHolanda

Citaat van: HRM1880 op jul 20, 2012, 15:10:35
Voor zewel Athletic als mezelf een herkansing voor de Europa League finale. ;-)

De laatste vijf jaar hebben we daar drie keer gewonnen, maar toen het nodig was in Boekarest waren we kansloos helaas. Het Calderon is een prachtig stadion maar de club die erin speelt is het tegenovergestelde, maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
Vanaf Madrid zijn Valladolid en Guadalajara (Segunda) ook nog goed te doen dat weekend, maar ik zou zeker ergens een ochtendwedstrijd in de Segunda B of Tercera meepikken en een mooie dubbel maken. Wel jammer dat Rayo uitspeelt, dat is toch dé club van Madrid ;-).

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op jul 20, 2012, 15:20:26
De laatste vijf jaar hebben we daar drie keer gewonnen, maar toen het nodig was in Boekarest waren we kansloos helaas. Het Calderon is een prachtig stadion maar de club die erin speelt is het tegenovergestelde, maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
Vanaf Madrid zijn Valladolid en Guadalajara (Segunda) ook nog goed te doen dat weekend, maar ik zou zeker ergens een ochtendwedstrijd in de Segunda B of Tercera meepikken en een mooie dubbel maken. Wel jammer dat Rayo uitspeelt, dat is toch dé club van Madrid ;-).
Ik hoop eigenlijk dat ze van Leganes zo'n ochtendwedstrijd maken. Lijkt me wel ideaal te doen. Rayo is inderdaad jammer, maar dan hebben we altijd een reden om nog eens terug te gaan.

AthleticHolanda

Citaat van: HRM1880 op jul 20, 2012, 15:25:11
Ik hoop eigenlijk dat ze van Leganes zo'n ochtendwedstrijd maken. Lijkt me wel ideaal te doen. Rayo is inderdaad jammer, maar dan hebben we altijd een reden om nog eens terug te gaan.

Volgens mij speelt Leganés altijd 's ochtends, heb die zelf ook om 12 uur 's ochtends bezocht. Denk trouwens dat de Tercera dat weekend nog niet begonnen is.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op jul 20, 2012, 15:34:55
Volgens mij speelt Leganés altijd 's ochtends, heb die zelf ook om 12 uur 's ochtends bezocht. Denk trouwens dat de Tercera dat weekend nog niet begonnen is.

Op de ochtend zat ik ook aan Leganés te denken. De Tercera begint volgens Futbolme wel in dat weekend, alleen district Madrid is nog niet bekend gemaakt. Als Puerta Bonita thuis speelt  ,zou dat ook wel interessant zijn.Das vlakbij het Calderon.Het Calderon wilde ik toch zowiezo zien.Rayo en Real bewaar ik voor de volgende keer.Misschien Real2-Barca 2 ook nog een optie.
Echter hou ik het wel bij 2 wedstrijden gezien het de jaarlijkse "normale"vakantie is met m'n vriendin.Hoop wel dat athletico laat op de avond is.
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Puerta Bonita is zeker de moeite gezien de geschiedenis, was vroegen een hondenrenbaan zoals ook uit de naam op te maken is, nu is het verbouwd en voor een Tercera club nog steeds de moeite.
Als de Tercera dat weekend begint is het raadzaam om de website van de regionale voetbalbond in de gaten te houden, daar zijn de wedstrijden soms al twee weken van tevoren bekend, futbolme komt voor de Tercera meestal pas een paar dagen van tevoren. Dat is op deze website te vinden onder 'calendario y horarios', maar er staat nog niks --> http://www.ffmadrid.es/pnfg/


voetbalfan

Zonet alles in orde gebracht voor Wales - België in het Cardiff City Stadium. Dag erna natuurlijk present in Westerlo voor Westerlo - Aalst.

wekke

Valt de kostprijs wat mee? Ik hoorde dat de ticketprijs tegenviel.
Net voorbij het Millennium Stadium gewandeld. Ziet er erg leuk uit? Ben benieuwd om er morgen voetbal te bekijken.

voetbalfan

Wij hebben tickets voor 24€ en ik weet niet of er andere categorieën zijn. Normaal gingen we met de bus voor 150€ (ticket, bus, overtocht via boot, hotel met ontbijt) maar wij hebben besloten 's morgens de trein te pakken dag in Cardiff, wedstrijd kijken, nog wat doen in Cardiff en dan de volgende morgen met de trein terug richting Frankrijk en dan in de na middag naar Westerlo voor s'avonds de wedstrijd.
Veel plezier nog in Londen/Cardiff!

wekke

Oh, dat valt wel goed mee. Het stadion ligt echt vlakbij het station dus qua verbinding ideaal.