Week 30 Maandag 25 Juli t/m Zondag 31 Juli 2016

Gestart door De publiekswissel, jun 29, 2016, 17:15:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: willytown79 op jul 06, 2016, 09:33:27
Hoewel het een kwestie van smaak is natuurlijk vond ik MSV erg leuk. Mooi stadion, de ligging was goed. Voor mij prima. De wedstrijd die ik toen had (tegen Karlsruhe) was minder, geen derby, weinig publiek en MSV stond onderaan. Dit jaar lijken ze mij één van de favorieten en met Paderborn als andere degradant is dit op papier een mooie wedstrijd.

Afgelopen seizoen waren er, ondanks dat het een maandagavond wedstrijd betrof, een 15.000 fans afgekomen op deze wedstrijd. Plus een paar honderd Paderborners. Gezien het de openingswedstrijd van het seizoen betreft lijkt me dat er wederom een een zelfde aantal of misschien wel meer op de wedstrijd zullen afkomen. Naar mijn mening een prima aantal. Mocht de wedstrijd op zaterdagmiddag gespeeld worden dan ga ik voor deze, verwacht ik. Heb ook VVV v West Ham XI op het oog, maar een wedstrijd om het echie heeft wel mijn voorkeur.

Nort

Citaat van: willytown79 op jul 06, 2016, 09:33:27
Hoewel het een kwestie van smaak is natuurlijk vond ik MSV erg leuk. Mooi stadion, de ligging was goed. Voor mij prima. De wedstrijd die ik toen had (tegen Karlsruhe) was minder, geen derby, weinig publiek en MSV stond onderaan. Dit jaar lijken ze mij één van de favorieten en met Paderborn als andere degradant is dit op papier een mooie wedstrijd.
Dan ben je wellicht de enige.

Joost

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jul 06, 2016, 09:57:30
Afgelopen seizoen waren er, ondanks dat het een maandagavond wedstrijd betrof, een 15.000 fans afgekomen op deze wedstrijd. Plus een paar honderd Paderborners. Gezien het de openingswedstrijd van het seizoen betreft lijkt me dat er wederom een een zelfde aantal of misschien wel meer op de wedstrijd zullen afkomen. Naar mijn mening een prima aantal. Mocht de wedstrijd op zaterdagmiddag gespeeld worden dan ga ik voor deze, verwacht ik. Heb ook VVV v West Ham XI op het oog, maar een wedstrijd om het echie heeft wel mijn voorkeur.

Vorig jaar schommelde het aantal toeschouwers van Duisburg rond de 15.000. Het gemiddelde werd flink opgetrokken door de grote hoeveelheid toeschouwers in de beslissende laatste duels. Maar ook de openingspot tegen Lautern was met 23000 goed bezocht.

In dat stadion ga je het verschil tussen 12.000 of 18.000 vrijwel niet merken denk ik. Ik vind het wel een leuk stadion, ondanks dat het nieuwer is toch een beetje apart en hoekig. Ben er tweemaal met Alemannia in het uitvak geweest, beide keren wel problemen voor we binnen waren maar daar zul je op de thuisvakken nauwelijks last van hebben. Ook goed bereikbaar qua parkeren.

Dat weekend wordt er volgens mij ook al in België gespeeld.

Freekos79

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jul 06, 2016, 09:01:07
Ben dit weekend in NL dus zou graag een wedstrijdje meepakken. Iemand enig idee of Duisburg v Paderborn de moeite is?
Nee, ik zou Duisburg tegen een ploeg pakken die wat meer uitsupporters meebrengt en wat meer traditie heeft.
Volgende wedstrijd: ?

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Freekos79 op jul 06, 2016, 10:58:59
Nee, ik zou Duisburg tegen een ploeg pakken die wat meer uitsupporters meebrengt en wat meer traditie heeft.

Goed punt. Had ook liever Hansa ofzo gezien. :-)

Echter, de keuzes zijn beperkt dat weekend en in Duisburg sta ik binnen een uurtje.

syntric

Groundhopper for life :-)

Freekos79

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jul 06, 2016, 11:05:41
Goed punt. Had ook liever Hansa ofzo gezien. :-)

Echter, de keuzes zijn beperkt dat weekend en in Duisburg sta ik binnen een uurtje.

ik zie net dat de wedstrijd naar vrijdagavond is gezet.
Volgende wedstrijd: ?

Mokum1900

26/27 Juli Voorrondes met Ajax   Ondanks de kater van Doetichem toch weer zin in, om iedereen te zien
Waar je ook gaat ik volg je overal

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Freekos79 op jul 06, 2016, 13:00:41
ik zie net dat de wedstrijd naar vrijdagavond is gezet.

Jammer! Dat ga ik niet redden.

ALenstra

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jul 06, 2016, 09:01:07
Ben dit weekend in NL dus zou graag een wedstrijdje meepakken. Iemand enig idee of Duisburg v Paderborn de moeite is?
Ik ben een paar jaar geleden bij die wedstrijd geweest toen ze beiden 2e bundesliga speelden. Paderborn nam niet veel fans mee, de zittribune achter doel was vrijwel leeg. Als het goed is staat er op dit forum een verslag van.

bunnet


jvdreumel2



willytown79


Koning Kriel

Citaat van: willytown79 op jul 11, 2016, 14:24:30
29/07 KV Mechelen - Club Brugge

Is de verbouwing bij KV Mechelen al afgerond?