Hoofdmenu

Kroatie

Gestart door mike_t, jul 29, 2016, 17:32:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freekos79

Citaat van: Vinnn op mei 22, 2017, 10:57:29
Weet iemand wanneer het competitieschema van de Kroatische liga's bekend gemaakt wordt? Ik zit nog steeds te kijken naar een leuk duelletje, onder het mom van ''nu we er toch zijn''
Eerst even dit seizoen afmaken. Tel op begin Juli.
Volgende wedstrijd: ?

Vinnn

Citaat van: Freekos79 op mei 22, 2017, 11:02:48
Tel op begin Juli.

Oh dat zou prima zijn, zit er van 23 juli tot 1 augustus, in die tussentijd moet er vast wel ergens rond Dubrovnik gespeeld worden. Thanks

Freekos79

Citaat van: Vinnn op mei 22, 2017, 11:04:55
Oh dat zou prima zijn, zit er van 23 juli tot 1 augustus, in die tussentijd moet er vast wel ergens rond Dubrovnik gespeeld worden. Thanks
Ze beginnen daar altijd vrij vroeg, geloof ik. Moet lukken!
Volgende wedstrijd: ?

hgrm

Let ook op de voorrondes van de Europese tournooien; de clubs uit die contreien beginnen vaak al in de eerste of tweede voorronde dus die valt ook binnen jouw vakantie.

En, afhankelijk van waar je zit, zijn de buurlanden ook goed te doen.
Vanuit Zagreb is Maribor niet zo ver, vanuit Split is een dagtrip + wedstrijd naar Mostar een leuke optie. Niet alleen voetbaltechnisch maar ook cultureel. 
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vinnn

Ik krijg het niet verkocht aan de vrouw om een paar duels mee te pakken, ik krijg al met heel veel moeite een duel van NK Gosk eruit geperst als dat toevallig goed uitkomt.

Nort

Citaat van: Vinnn op mei 22, 2017, 11:19:21
Ik krijg het niet verkocht aan de vrouw om een paar duels mee te pakken, ik krijg al met heel veel moeite een duel van NK Gosk eruit geperst als dat toevallig goed uitkomt.
Als je het een beetje tactisch aanpakt: 's ochtends wat culturele dingen bekijken, 's middags winkelen en dan kom je 's avonds dertig minuten voor de aftrap bij het stadion waar dan 'toevallig' een wedstrijd wordt gespeeld.

De publiekswissel

Citaat van: Joost op jan 02, 2017, 16:18:39
Dan kun je wellicht een Bosnisch team in de Europacup zien?

Zrinjski Mostar gaat in ieder geval Europa in. Dat is aan te rijden inderdaad. Verder zijn het twee clubs uit Sarajevo. Welke club de voorrondes van de CL in gaat en welke twee de voorronde van de EL wordt komend weekend duidelijk.
Het is overigens een hele gave tocht van Dubrovnik naar Sarajevo. Prachtige natuur.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Vinnn

Citaat van: Nort op mei 22, 2017, 11:37:11
Als je het een beetje tactisch aanpakt: 's ochtends wat culturele dingen bekijken, 's middags winkelen en dan kom je 's avonds dertig minuten voor de aftrap bij het stadion waar dan 'toevallig' een wedstrijd wordt gespeeld.

Ghehehe, daar trapt ze denk ik niet nog een keer in.

Joost

Citaat van: Vinnn op mei 22, 2017, 11:19:21
Ik krijg het niet verkocht aan de vrouw om een paar duels mee te pakken, ik krijg al met heel veel moeite een duel van NK Gosk eruit geperst als dat toevallig goed uitkomt.

Je moet duidelijk een cursus voetbal in plannen bij vrouwen gaan volgen. ;)

Reken haar eerst eens voor hoeveel dagen na het einde van het seizoen je al geen voetbal gaat zien.

Bier und Bratwurst

#24


Het stadionnetje van Velez gaan ze verbouwen als ze al niet zijn begonnen. Ik had eerste instantie ook voor Velez willen kiezen maar als het een bouwput is dan kies ik liever wat anders.

https://youtu.be/hjmeH1tice8
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Vinnn op mei 22, 2017, 13:40:25
Ghehehe, daar trapt ze denk ik niet nog een keer in.

Moet ze mee dan?  Ik kan me voorstellen dat ze geen 10 wedstrijden wil zien maar 3 a 4 op 3 weken moet toch mogelijk zijn. Bovendien is 3 uur winkelen toch immers 3 uur voetbal?
Het ene stadion is het andere niet!

Nort

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 22, 2017, 19:35:35
Moet ze mee dan?  Ik kan me voorstellen dat ze geen 10 wedstrijden wil zien maar 3 a 4 op 3 weken moet toch mogelijk zijn. Bovendien is 3 uur winkelen toch immers 3 uur voetbal?
Ik heb de regel, 3 winkels = 1 wedstrijd, maar ze hoeft niet mee.

Vinnn

Citaat van: Joost op mei 22, 2017, 19:29:19
Je moet duidelijk een cursus voetbal in plannen bij vrouwen gaan volgen. ;)

Reken haar eerst eens voor hoeveel dagen na het einde van het seizoen je al geen voetbal gaat zien.

Haha. Ach, heb het grote voordeel dat ze zelf seizoenkaarthouder is dus de normale weekenden in de competitie hebben we al geen bonje over voetbal. Maar buiten het seizoen om geeft ze er geen zier om.

De Twaalfde Man

Citaat van: Vinnn op mei 22, 2017, 11:19:21
Ik krijg het niet verkocht aan de vrouw om een paar duels mee te pakken, ik krijg al met heel veel moeite een duel van NK Gosk eruit geperst als dat toevallig goed uitkomt.
De periode dat je gaat is wel lastig in Kroatië. De lagere divisies spelen dan sowieso nog niet, die beginnen vaak pas eind augustus. Dus als je een wedstrijd van NK Gosk wil zien, moet je geluk hebben dat ze een oefenwedstrijd thuis spelen.

Verder in de directe omgeving is er weinig, dus voor een mooie pot moet je een stuk rijden. Hajduk Split zeker aan te raden, ook Europees. Geweldige sfeer door Torcida, plus stadion zal bij lange na niet uitverkopen over het algemeen. Ook Mostar is zeker aan te raden. Het Bosnische speelschema wordt zo rond 22 juni bekend gemaakt. Ik denk alleen dat je dan moet gokken op Zrinjski, aangezien de 1st League naar verwachting pas het eerste weekend van augustus begint.

Vinnn

Oke thanks! Ik ga er eens een mailtje uitgooien om te kijken of ze informatie hebben omtrent eventuele oefenduels.