Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Tom Bodde, apr 13, 2008, 12:18:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Kaartverkoop is reeds begonnen, dus sla je slag.
(PS is op een zondag om 17.00 uur)

Bier und Bratwurst

Bedankt voor jullie reacties

Het kaartje is besteld!!!

Het ene stadion is het andere niet!

FSC_87

Heeft iemand een tip waar ik het beste kan parkeren bij Valenciennes?

FSC_87

Ok dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.

Bedankt!

Joost

Ik heb destijds bij de gigantische supermarkt geparkeerd. Champion geloof ik. Na afloop rampzalig wegkomen. In de wijk was het destijds ongelofelijk druk.

hgrm

Wij hebben destijds bij een groot parkeerterrein naast een tramhalte geparkeerd. Was een minuut of 10 van het stadion weg, vlak aan de autoroute.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Koning Kriel

In Frankrijk zijn de speelrondes bekendgemaakt http://www.lfp.fr/corporate/calendrier. Nu alleen nog wachten op de preciese speeldata.

Verwijderd lid

In de eerste ronde van de Coupe de la Ligue in Frankrijk moet Boulogne sur mer het opnemen tegen RC Strasbourg.
Nu schijnt deelname van Strasbourg op losse schroeven te staan. Er is een financieel probleem, maar ik kan maar niet duidelijk krijgen wat dat probleem is:
* dreigend failisement
* Is het vorig seizoen Tours omgekocht of geld gegeven zodat een degradatie van Strasbourg voorkomen kon worden ?
* of toch iets anders ?

Welke van onze Belgische vrienden die het Frans goed beheerst kan me wat duidelijkheid geven ?

HRM1880

Citaat van: Meester op jul 11, 2011, 14:07:46
In de eerste ronde van de Coupe de la Ligue in Frankrijk moet Boulogne sur mer het opnemen tegen RC Strasbourg.
Nu schijnt deelname van Strasbourg op losse schroeven te staan. Er is een financieel probleem, maar ik kan maar niet duidelijk krijgen wat dat probleem is:
* dreigend failisement
* Is het vorig seizoen Tours omgekocht of geld gegeven zodat een degradatie van Strasbourg voorkomen kon worden ?
* of toch iets anders ?

Welke van onze Belgische vrienden die het Frans goed beheerst kan me wat duidelijkheid geven ?
Waar heb je er ergens iets over gevonden? Want vind niet meteen een artikel op de site van Boulogne, wil er altijd wel eens naar kijken.

Verwijderd lid

Citaat van: HRM1880 op jul 11, 2011, 14:16:25
Waar heb je er ergens iets over gevonden? Want vind niet meteen een artikel op de site van Boulogne, wil er altijd wel eens naar kijken.

De site van Strasbourg heeft een aantal mededelingen. Op een andere site (weet niet mee welke) las ik dat er iets met financiën zijn.

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Vorig jaar waren er ook al problemen met RC Strasbourg. Toen zouden ze terug gezet worden naar de CFA maar dat konden ze in hoger beroep nog voorkomen.

Vladimir1973

Citaat van: ALenstra op jul 11, 2011, 16:08:04
Vorig jaar waren er ook al problemen met RC Strasbourg. Toen zouden ze terug gezet worden naar de CFA maar dat konden ze in hoger beroep nog voorkomen.

Strasbourg zou uit de 3e klasse gezet worden wegens financiele problemen. Mogelijks dreigt zelfs de ontbinding van deze trotse club.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Verwijderd lid

Citaat van: hgrm op jul 12, 2011, 10:07:33
http://fussballglobus.blogspot.com/2011/07/insolvenzticker-racing-strasbourg.html?spref=fb

Weinig positief nieuws over Strasbourg. Geprezen zijn degene die de club ooit op het hoogste niveau hebben zien spelen.