Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Tom Bodde, apr 13, 2008, 12:18:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: voetbalfan op sep 17, 2012, 14:41:51
Wanneer verdwijnen de stadions van Lyon en Bordeaux en misschien nog andere ploegen die in de nabije toekomst hun stadion gaan verlaten?

Dit is volgens mij het laatste seizoen dat beide ploegen nog in hun eigen stadion spelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ThomasNijenhuis

Goedenavond heren!

Ben van plan om dit kalenderjaar nog eens naar Lille te tuffen met wat vrienden.
Heeft iemand ervaring met het bezoeken van een wedstrijd van Lille OSC?
Moet ik mijn kaarten vooraf bestellen, of kan ik de gok wagen om aan de kassa kaarten te kopen?

Gegroet Thomas
De eerste klap is een daalder waard. De winnende een miljoen.

Joost

Lille heeft online ticketshop dus waarom de gok wagen?
Geen idee of er kassaverkoop is maar de 50.000 plaatsen in het stadion waren tot nog toe nooit allemaal verkocht.

HRM1880

Citaat van: Meester op okt 04, 2012, 13:24:03
Het stadion is wel degelijk af en toe uitverkocht. Eerste wedstrijd tegen Nancy en ook tegen FC Kopenhagen waren "complet"
Gewoon online bestellen en op de wedstrijddag je kaartje afhalen.
Hou er wel rekening mee dat wanneer je een parkeerplaats boekt je die nog niet thuis kunt uitprinten. Je moet dat papier in de buurt van het stadion uit een automaat halen. Eigenlijk heel onlogisch, maar ik ben er zeker van dat ze daar wel rap met een oplossing zullen komen.

LUFC

Iemand ervaringen met kaarten voor PSG? Wil er al een tijdje heen, en moet er in februari of maart maar eens van komen, aangezien het maar 5 uur met de trein of auto is. Weet wel wat er een boycot gaande is, dus dat de sfeer minder zal zijn maar wil deze toch graag een keer bezoeken. Een kennis van me is toevallig laatst een ticketbureau begonnen, maar volgens hem zijn kaarten voor PSG dit jaar heel moeilijk te verkrijgen vanwege de nieuwe sterren als Zlatan etc. Heb mezelf net geregistreerd geloof ik op de website van PSG maar lukt niet helemaal. Toch beter op moeten letten tijdens de Franse lessen op school.

Het mooiste zou trouwens zijn als ik ook nog een wedstrijd van FC Paris of Red Star kan bezoeken, dan pak ik er evt. wel een hotelovernachting bij desnoods. Denk dat de kaarten hier niet zo lastig zullen zijn, en op wedstrijddag nog verkrijgbaar zijn.

ALenstra

Ik ben begin maart bij PSG-Ajaciio geweest en kon makkelijk een kaart krijgen via de clubsite. Maar dat was wel voordat alle grote sterren kwamen. Van een mindere sfeer heb ik niet veel gemerkt. Hou een paar euro fooi apart voor de dame die je naar je zitplaats brengt.

FCT1980

Ik ben destijds helemaal niet naar mijn zitplaats gebracht.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Misschien is dat alleen op bepaalde vakken? Ik zat aan de lange zijde.

Hugo

Ik ben in augustus geweest en kaartje aan de kassa kopen was, zonder kennis Franse taal, appeltje-eitje. En toen deed Zlatan gewoon mee.
https://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home/verslagen/parijs-parc-des-princes

Anders gewoon op straat kaartje kopen voor de lange zijde, meer dan genoeg aanbod. Wel verplicht afdingen.

Parkeren bij PSG is lastiger dan een kaartje kopen.

FCT1980

Citaat van: ALenstra op dec 15, 2012, 11:43:51
Misschien is dat alleen op bepaalde vakken? Ik zat aan de lange zijde.

Ik was er destijds met Twente in het uitvak. Dat verklaard het één en ander denk ik.
De sfeer was er heerlijk dreigend en 's middags in de stad was het ook al compleet uit de hand gelopen. Toen de grote groep Twente bij het stadion kwam werden de poorten bestormd en liep iedereen gewoon naar binnen. Denk dat het dus daar ook een beetje mee te maken had ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koploper07

Aangezien ik morgen op vakantie ga in de buurt van Montpellier, zou het me leuk lijken om de wedstrijd Montpellier - PSG te bezoeken.
Iemand een idee of deze wedstrijd uitverkocht zal raken en of kaartjes aan het stadion te koop zullen zijn?

Ici c est Paris

Citaat van: Koploper07 op aug 06, 2013, 23:38:30
Aangezien ik morgen op vakantie ga in de buurt van Montpellier, zou het me leuk lijken om de wedstrijd Montpellier - PSG te bezoeken.
Iemand een idee of deze wedstrijd uitverkocht zal raken en of kaartjes aan het stadion te koop zullen zijn?

Bij mijn weten is Montpellier nooit uitverkocht.

Voetbalhopper

Weet iemand of Nice hun eerste EL wedstrijd in het nieuwe stadion zal gaan spelen ?

fcbisart

zeker en vast, eerste thuiswedstrijd volgend weekend tegen Valenciennes

Ici c est Paris

Citaat van: Voetbalhopper op aug 09, 2013, 18:55:18
Weet iemand of Nice hun eerste EL wedstrijd in het nieuwe stadion zal gaan spelen ?

Nee, nog niet. Er is vertraging opgelopen bij de bouw en de UEFA heeft toestemming gegeven om in het Stade du Ray te spelen. Opening van het nieuwe stadion is op 1 september, tegen Montpellier.