Play offs 2009 / 2010

Gestart door spons, mrt 26, 2010, 16:34:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

vind ik nou niet zo slim, volgens mij dalen de kansen van NAC dan met zo'n 50%

NAC wijkt bij play-offs uit naar elders

NAC Breda strijdt in de komende zes wedstrijden om een plaats in de play-offs voor Europees voetbal. Met een voorsprong van vijf punten op Roda JC en sc Heerenveen hebben de Brabanders goede papieren.

Mocht NAC zich inderdaad voor de play-offs plaatsen, dan kan de ploeg van trainer Robert Maaskant geen beroep doen op het Rat Verlegh Stadion. Voor de thuiswedstrijden zal NAC daarom moeten uitwijken naar een nog onbekend ander stadion, weet Omroep Brabant.

Het eigen onderkomen is in de periode van de play-offs niet beschikbaar, omdat in mei de grachten aan de korte zijde worden overkapt. Na de verbouwing kan NAC 19.000 toeschouwers herbergen.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op mrt 26, 2010, 17:04:06
Voor mij een goed excuus om weg te blijven - gesteld al dat ze de play-offs halen.

Waar gaan jullie de playoffs dan spelen ? in Tilburg ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op mrt 27, 2010, 11:40:08
Geen idee wat ze van plan zijn. Ik ben verbijsterd over de slechte planning - hoe kun je nu tijdens het gedeelte van de competitie waarin de beslissingen vallen, je stadion gaan verbouwen? De mogelijkheden zijn niet zo groot hier in de regio: Tilburg, Dordrecht, Waalwijk, Roosendaal? Hoogstraten (wensdroom ;-) )?

ik verbaasde me inderdaad ook over de slechte planning, je kunt natuurlijk ook gezellig in de kuip komen spelen :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Kunnen ze die wedstrijden niet op de Blauwe Kei spelen?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen