Topklasse '10/'11

Gestart door AthleticHolanda, aug 11, 2010, 00:03:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Alle supporters van Oss kunnen toch gewoon elke uitwedstrijd bezoeken en een kaartje aan de kassa kopen???

AthleticHolanda

2e ronde
Zaterdag
Rijnsburgse Boys-Harkemase Boys 3-0 (1300)
Capelle-Sparta Nijkerk 2-0 (800)
Hoek-Barendrecht 1-2 (750)
IJsselmeervogels-CSV Apeldoorn 2-0 (2000)
ARC-Spakenburg 0-5 (1250)
FC Lisse-Katwijk 0-2 (1450)
HHC Hardenberg-SC Genemuiden 2-0 (1100)
Flevo Boys-Excelsior '31 0-0 (1000)

Katwijk, Spakenburg en Capelle zijn de enige drie clubs met zes punten na twee wedstrijden. CSV en Lisse staan nog steeds met lege handen.

Zondag
EVV- FC Oss 0-2
Hollandia - Quick'20 1-0 (400)
VVSB – FC Hilversum 2-2
De Treffers – Baronie 1-1
Gemert – Argon 1-0
AFC – Dijkse Boys 2-0
JVC Cuijk – Haaglandia 1-1
FC Lienden – Achilles '29 0-4 (1250)

Hier zijn nog slechts algeheel zondagkampioen van vorig jaar Gemert en Hollandia over met zes punten. Verrassend voor mij is dat Lienden thuis flink verliest en daardoor ook nog steeds op 0 staat. Dijkse Boys staat eveneens op 0 maar winnen bij AFC kan je niet van ze verwachten.
Verder laat De Treffers thuis punten liggen.
Alle toeschouwersaantallen in de Zondagtopklasse zijn welkom trouwens.

Voor de liefhebbers, dinsdag en donderdag is er een midweekse ronde, volgens mij de enige.

ðe waan

Een zwaar verregende zondagmiddag, dus mager bezette tribunes:
De Treffers - Baronie (800)
Gemert - Argon (800)
AFC - Dijkse Boys (300) (inschatting obv tv-beelden)
EVV-FC Oss (400) (+ 100 agenten, inschatting obv foto's)
VVSB - Hilversum (600) (inschatting obv tv-beelden)
JVC Cuijk - Haaglandia (??)

Joost

Limburgs Dagblad meldt 550 bezoekers in Echt.

AthleticHolanda

#19
Volgens de Gelderlander 500 man bij JVC-Haaglandia.

Wel erg weinig bij EVV en snap ook niet dat AFC nooit toeschouwers trekt. Verder netjes bij De Treffers en Gemert maar dat was bekend.

Joost

Slecht weer in Echt, berichten van Osssche hooligans en vervolgens helemaal niemand uit Oss.

Maar ik vind het een prima aantal voor een dorp met maar 7500 inwoners en 3 voetbalclubs.

ðe waan

www.tobklasse.nl (tip! ondanks de wat flauwe naam) meldt 400 man bij AFC en 600 bij EVV. Zou ook wel kunnen.

AFC is een stadsclub (dus bijna per definitie geen volk) en bovendien was het beestenweer.

AthleticHolanda

Citaat van: ðe waan op aug 30, 2010, 22:16:37
AFC is een stadsclub (dus bijna per definitie geen volk) en bovendien was het beestenweer.

Toch vind ik het triest, die trekken altijd weinig fans ondanks dat het een traditionele club is en de enige goede amateurclub uit Amsterdam.

Rotterdam heeft die profclubs en het grotere Amsterdam slechts één, dan moet de beste amateurclub toch in staat zijn een gemiddeld toeschouwersaantal als dat van bv. De Treffers of Gemert te halen?

EDIT: bedankt voor de tip overigens.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op aug 29, 2010, 20:48:37
Voor de liefhebbers, dinsdag en donderdag is er een midweekse ronde, volgens mij de enige.

Is het niet dinsdag en woensdag?

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op aug 31, 2010, 22:02:04
Is het niet dinsdag en woensdag?

Ja vreemd hoe ik bij donderdag kwam...

spons

Citaat van: AthleticHolanda op aug 31, 2010, 22:05:03
Ja vreemd hoe ik bij donderdag kwam...

ik dacht ook aan donderdag voor de 3e speelronde van de topklasse zondag, dit staat in de seizoengids van de voetbal international
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Excelsior '31 - HHC Hardenberg was gisteren live op RTV Oost. Zag er best druk uit.

Hielke

CSV Apeldoorn - Rijnsburgse Boys was leuk, gisteravond. Fraai sportcomplex in de Veluwse bossen. Leuke wedstrijd met énorm veel kansen voor Rijnsburgse Boys, maar desondanks een 2-2 eindstand. Jammer van de zeer matige publieke belangsteling. Met 600 mensen houdt het echt wel op.

Afgelopen weekend was ik bij Rijnsburgse Boys - Harkemase Boys (3-0). Indrukwekkend staaltje voetbal van de 'Uien'.

hgrm

Hilversum-Hollandia was vermakelijk, met een verrassend sterk spelend Hilversum. 3-0 was dan ook de terechte uitslag. Met 400 à 500 man langs de lijn hield het wel op. Gezellig was het desondanks wel, mede doordat ik enkele oude bekenden èn oud-scheidsrechter Mario van den Ende tegenkwam.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Maar dus geen tête-à-tête met spons.