Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Hielke

Citaat van: Hugo op jul 14, 2009, 21:13:14Nou, beide potjes voetbal lijken mij om verschillende redenen erug leuk, enjoy!

Dank je! Mochten er nog problemen ontstaan rondom Dundee - Newcastle, de dag na Celtic - Sunderland, dan neem ik aan dat de wedstrijd op Celtic Park daar geen hinder van gaat ondervinden.

Joost

Ik zit er eigenlijk aan te denken om eind augustus naar het EK hockey te gaan. Dat wordt gehouden in onder andere het Wagener Stadion in Amstelveen. Hockey is best een grappige kijksport en het Wagener Stadion eens vol zien lijkt me ook wel wat.

AthleticHolanda

Het is nog even afwachten, Athletic heeft Young Boys geloot, El Correo meldt dat de eerste wedstrijd in Bern zal zijn --> http://www.canalathletic.com/noticias/2009-07-17/xxxxxx-primer-rival-athletic-200907171340.html maar Young Boys zegt in Bilbao --> http://www.bscyb.ch/news-detail.aspx?navi=4&detail=315, ik ga even uit van een foutje van de Zwitsers.

Mocht het inderdaad in Bern zijn, dan ga ik naar Bern met misschien aansluitend Zwiters competitievoetbal.

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op jul 17, 2009, 14:26:35
ik ga even uit van een foutje van de Zwitsers.

Het lijkt er helaas toch sterk op dat de eerste in Bilbao gespeeld gaat worden...

Maroboduus

Citaat van: Dennis-V op jul 22, 2009, 11:02:27
15/08 Eintracht Frankfurt - 1. FC Nürnberg
Tsja, het is dan nog zomervakantie, dus tijd genoeg voor een ritje naar Frankfurt.
Het alternatief was op 31 okt / 1 nov naar Frankfurt - Bochum ... nadeel is dat de exacte speeldag + aanvangstijd daarvan nog niet bekend is gemaakt, nu een kaart daarvoor kopen met het risico dat het een vrijdagavondwedstrijd wordt ... nee, dat risico ga ik niet aan.

Zo ongemerkt ben ik aardig op weg om de 1. Bundesliga behoorlijk compleet te krijgen.
Enkel Mainz, Hoffenheim, Nürnberg en Freiburg ontbreken nog; Eventueel zou ook Leverkusen na de afgelopen verbouwing als "nieuw stadion" aangemerkt kunnen worden ...

Tis een grote schááánd dat Mainz nog op je lijstje ontbreekt!:-)

De Allianz Arena heb je al wel te pakken? En het Olympiastadion in Berlin?

Loop zelf al jaren achter de feiten aan. Bij mij ontbreken de Allianz Arena en het Stadion im Borussia-Park nog. En Leverkusen en Hannover heb ik na de laatste verbouwingen ook nog niet bezocht. In de 2. Bundesliga ontbreken naast de spiksplinternieuwe stadions in Aachen en Augsburg ook nog de DKB-Arena in Rostock en dat verschrikkelijk lelijke stadion in Paderborn.

Hugo

Citaat van: Dennis-V op jul 22, 2009, 11:02:27
15/08 Eintracht Frankfurt - 1. FC Nürnberg
Tsja, het is dan nog zomervakantie, dus tijd genoeg voor een ritje naar Frankfurt.

Zo ongemerkt ben ik aardig op weg om de 1. Bundesliga behoorlijk compleet te krijgen.
Enkel Mainz, Hoffenheim, Nürnberg en Freiburg ontbreken nog; Eventueel zou ook Leverkusen na de afgelopen verbouwing als "nieuw stadion" aangemerkt kunnen worden ...

Ah, er is weer een doel, 1.Bundesliga, en je begint stiekum weer te hoppen ;-)

Maar wel gezellig want ik ga waarschijnlijk ook naar Eintracht Frankfurt - 1. FC Nürnberg.

Batflyer

AS Roma - Juventus, 29 of 30 augustus =)
En misschien een paar dagen eerder ook naar Roma, maar dan moeten ze eerst AA Gent verslaan.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

King Nothing

In november naar Schalke '04, eindelijk :-)
En verder weinig plannen, de komende maanden hennig an doen omdat ik nu aan het verhuizen ben en dat kost klauwen met geld kom ik achter.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Gert

Voor de zeer nabije toekomst: morgen naar Nederland-Engeland in de Arena. Stijn kan via de knvb aan bobokaarten komen, dus we gaan maar eens voor een compleet foute avond.

TeeZee

Citaat van: Gert op aug 11, 2009, 14:09:03
Voor de zeer nabije toekomst: morgen naar Nederland-Engeland in de Arena. Stijn kan via de knvb aan bobokaarten komen, dus we gaan maar eens voor een compleet foute avond.
Please, zeg me dat je een oranje opblaasklomp opzet. Asjeblieft.

Haha, veel plezier.

Gert

Ik dacht zelf meer aan zo'n kaas.

Tegel

1e weekend van oktober naar Istanbul!

zowel Fenerbache als Besiktas spelen 4 oktober thuis.
maarre hoe kom ik (nu al) aan 3 kaartjes?
mijn voorkeur gaat uit naar Fener.


hgrm

Citaat van: Tegel op aug 23, 2009, 13:35:32
1e weekend van oktober naar Istanbul!

zowel Fenerbache als Besiktas spelen 4 oktober thuis.
maarre hoe kom ik (nu al) aan 3 kaartjes?
mijn voorkeur gaat uit naar Fener.

Ik ben er nog nooit geweest, hoewel het hoog op mijn lijstje staat, dus ik kan je niet verder helpen. Behalve dit: loop eens binnen bij de Turkse slager/bakker/pizzatent om de hoek. Grote kans dat daar een voetbalfan achter de balie staat die je misschien wel wil helpen (natuurlijk wel eerste een brood o.i.d. kopen en dan voorzichtig een balletje opgooien....).

Anyway, ik ben benieuwd naar de verhalen die je mee terug neemt en hoop ze hier op het forum te lezen!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Houseman

Kaarten gaan vaak pas 1 of 2 weken vantevoren in de verkoop in turkije. Wij hebben op internet kaarten via een schimmige tussenhandelaar besteld en dat is wonderwel goedgegaan..

Remco

Citaat van: Tegel op aug 23, 2009, 13:35:32
1e weekend van oktober naar Istanbul!

zowel Fenerbache als Besiktas spelen 4 oktober thuis.
maarre hoe kom ik (nu al) aan 3 kaartjes?
mijn voorkeur gaat uit naar Fener.



Gewoon aan de kassa kopen. Op de dag van de wedstrijd of een aantal dagen van te voren. Beide wedstrijden zullen waarschijnlijk niet uitverkocht zijn. Wil je perse de tickets al geregeld hebben, bel/mail dan even met de club zelf. Kijk ook even op http://www.biletix.com/, de turkse versie van ticketbox, waarschijnlijk zullen de tickets voor Fenerbahce er tzt, meestal 2/3 weken van te voren, beschikbaar zijn. Ik heb zelf overigens nooit tickets via deze weg gekocht.

Ik raad toch aan om voor Besiktas te kiezen. Is een prachtige stadion in een even mooie omgeving. Tevens zijn er nog zo'n 12 andere clubs in Istanbul. Dat weekend spelen Kasimpasa en Kartalspor ook thuis.