Hoofdmenu

Eerste divisie

Gestart door Sebastiaan_W, jan 08, 2013, 10:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: FSC_87 op jul 31, 2013, 08:56:39
Belachelijk dat dit een paar dagen voor de competitiestart nog niet bekend is...

De hele communicatie over Jong PSV is verschrikkelijk slecht. Op dit moment zijn er voor supporters nog veel onduidelijkheden zoals;
- Komen er seizoenskaarten, krijgen seizoenskaarthouders korting (wat te gebeuren bij een wedstrijd in andere stadion)
- losse kaartverkoop
- etc.

cafebac

Alleen maar goed dat PSV de zaakjes zo slecht op orde heeft. Van mij mag heel dit het 2e-teams project zo hard mogelijk floppen :)

AthleticHolanda

Jong Ajax speelde gisteren tegen Telstar in de ArenA. Ik dacht juist dat Jong Ajax als enige niet in het grote stadion zou spelen, maar dat er juist extra aanpassingen aan de Toekomst waren gedaan zodat ze daar kunnen spelen.
Iemand die weet hoe dat zit?

En, iemand die weet of Jong PSV uitfans heeft meegenomen naar Sparta afgelopen weekend?

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op aug 06, 2013, 18:05:12
Jong Ajax speelde gisteren tegen Telstar in de ArenA. Ik dacht juist dat Jong Ajax als enige niet in het grote stadion zou spelen, maar dat er juist extra aanpassingen aan de Toekomst waren gedaan zodat ze daar kunnen spelen.
Iemand die weet hoe dat zit?

En, iemand die weet of Jong PSV uitfans heeft meegenomen naar Sparta afgelopen weekend?

Ajax zal de risicowedstrijden wel in de Arena gaan spelen. Nu werd de wedstrijd van gisteren niet als risicowedstrijd gezien, maar de tribunes op de Toekomst waren niet klaar waardoor voor deze wedstrijd alsnog naar de Arena uitgeweken werd.

Arjen


En, iemand die weet of Jong PSV uitfans heeft meegenomen naar Sparta afgelopen weekend?
[/quote]. 4 man heb ik gelezen.

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op aug 06, 2013, 18:13:30
Ajax zal de risicowedstrijden wel in de Arena gaan spelen. Nu werd de wedstrijd van gisteren niet als risicowedstrijd gezien, maar de tribunes op de Toekomst waren niet klaar waardoor voor deze wedstrijd alsnog naar de Arena uitgeweken werd.

Thanks, dat is duidelijk. Ik hoop dat ze tegen VVV op de Toekomst spelen ;-).

Citaat van: Arjen op aug 06, 2013, 18:14:00
4 man heb ik gelezen.

Thanks.

Nort

Hoewel ik een lage animo verwacht bij uitwedstrijden, mag er wel gezegd worden dat het grote PSV tegelijk tijdig in Den Haag voetbalde, een combinatie van beide was dus niet mogelijk!

AthleticHolanda

Citaat van: nort op aug 06, 2013, 18:35:37
Hoewel ik een lage animo verwacht bij uitwedstrijden, mag er wel gezegd worden dat het grote PSV tegelijk tijdig in Den Haag voetbalde, een combinatie van beide was dus niet mogelijk!

Aha dat is wel een logische verklaring voor het lage aantal?

Er is geen animo onder de fanatiekere PSV-supporters om bij wedstrijden die elkaar niet kruisen Jong PSV te volgen?

Niels1977

Ik was gisteren bij Jong Ajax - Telstar, zat te twijfelen om te gaan omdat ik die tweede elftallen eigenlijk maar een aanfluiting vind. Vooral omdat ze niet kunnen promoveren/degraderen. Ik was echter erg benieuwd naar de opkomst en er waren toch wel veel toeschouwers (ik hoorde bijna 7000), maar alsnog speel je in een compleet leeg stadion zonder sfeer. Dat zal anders zijn als ze op de Toekomst spelen.
Het spel van Jong Ajax was lang niet slecht maar vraag me dus nog steeds af of het een toevoeging is.

Ici c est Paris

Citaat van: Niels1977 op aug 07, 2013, 00:24:50
Ik was gisteren bij Jong Ajax - Telstar, zat te twijfelen om te gaan omdat ik die tweede elftallen eigenlijk maar een aanfluiting vind. Vooral omdat ze niet kunnen promoveren/degraderen. Ik was echter erg benieuwd naar de opkomst en er waren toch wel veel toeschouwers (ik hoorde bijna 7000), maar alsnog speel je in een compleet leeg stadion zonder sfeer. Dat zal anders zijn als ze op de Toekomst spelen.
Het spel van Jong Ajax was lang niet slecht maar vraag me dus nog steeds af of het een toevoeging is.

Denk dat je er kort over kunt zijn: Voetballend natuurlijk een versterking, alles eromheen natuurlijk niet. Troosteloze ambiance, geen echte fans (de paar goedwillende Ajacieden gisteren ten spijt) etc. etc.

Nort

Citaat van: AthleticHolanda op aug 06, 2013, 18:55:32
Aha dat is wel een logische verklaring voor het lage aantal?

Er is geen animo onder de fanatiekere PSV-supporters om bij wedstrijden die elkaar niet kruisen Jong PSV te volgen?

Bij mijn weten niet! Ik ben benieuwd hoeveel supporters Jong PSV thuis en uit trekt, ik ben zelf wel van plan om een aantal keer te gaan kijken.

FCT1980

Bij Twente waren nog geen 1.500 toeschouwers.
Ach, zelfde aantal als de meeste Eerste Divisie clubs trekken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op aug 07, 2013, 08:50:38
Bij Twente waren nog geen 1.500 toeschouwers.
Ach, zelfde aantal als de meeste Eerste Divisie clubs trekken.

Juist bij een eerste duel verwacht je extra toeschouwers. Zou mij niets verbazen als Twente daarom nog maar op een paar 100 uitkomt.

Grote probleem blijft mijns inziens de niet gescheiden spelerslijsten. Tegen Sparta konden de reserves van PSV1 niet meedoen omdat het eerste later nog ging spelen. Tegen Excelsior kunnen die spelers wel meedoen.

Koning Kriel

Citaat van: Joost op aug 07, 2013, 11:47:06
Juist bij een eerste duel verwacht je extra toeschouwers. Zou mij niets verbazen als Twente daarom nog maar op een paar 100 uitkomt.

Grote probleem blijft mijns inziens de niet gescheiden spelerslijsten. Tegen Sparta konden de reserves van PSV1 niet meedoen omdat het eerste later nog ging spelen. Tegen Excelsior kunnen die spelers wel meedoen.

Volgens mij mag je niet met twee elftallen mee in een weekend en is dit dus elke week gewoon het geval. Zeker weet ik dat echter niet.

Joost

Citaat van: Koning Kriel op aug 07, 2013, 12:35:48
Volgens mij mag je niet met twee elftallen mee in een weekend en is dit dus elke week gewoon het geval. Zeker weet ik dat echter niet.

Danny Hoessen mocht bij Ajax v Roda niet invallen omdat hij maandag nog bij Jong Ajax moest kunnen meedoen.