Voer voor Psychologen of Andere Dwangmatige Therapeuten

Gestart door Han, apr 11, 2008, 01:04:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han



Ik ben geïntrigeerd geraakt door deze affreuze foto. Het is verschrikkelijk en ik probeer te doorgronden wat de maker bezielde om dit vast te leggen. Is het documentaire fascinatie, compulsief klikken qua diafragma of betonpredilictie?  Of iets anders. Camera uitproberen? Per ongeluk genomen?

Ik hoop dat de maker reageert en vervolgens een ander lid uitnodigt om via een opgeroepen beeld of tekst zijn of haar reactie met ons te laten delen op een platform met een hopeloos gebrek aan interactiviteit. Is alles al eens gezegd en is dit een recycling platform voor ex-gecommuniceerden?  Is het een toevluchtsoord voor copy & paste artiesten?

Hebben wij geen interesse in elkaar en verhalen en photo-shoppen wij maar een eind weg?

Shoot.


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

#1
Het is lastig discussieren over groundhoppen omdat het per definitie een irrationele aangelegenheid is. Je ziet een spelletje dat 9 van de 10 keer doodsaai is in liefst verpauperde gebouwen met een modderig grasveld, rationeel gezien kan dat nooit leuk zijn. Toch vinden "we" dat wel.  Rinus A. heeft een aardig topic geplaatst over de minpunten van de Engelse cultuur en in vrijwel alle argumenten die hij (en hgrm) geeft zit wel wat. Toch verandert het niks aan mijn gevoel over het Engelse voetbal, dat mij het meeste trekt. Het irriteert me ook in het geheel niet als anderen een andere mening daarover hebben, ik kan het namelijk volkomen begrijpen. Dus is er geen discussie. Wat moet je dan?