Doing the both leagues ...

Gestart door Denniz1974, jul 13, 2008, 10:53:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Ik moet Forepark, Polmans, Euroborg, DSB en Nieuw Oosterenk nog. Qua clubs alleen Heracles, bij de rest ben ik al in het oude stadion geweest. Polmans  lijkt me dus wel een mooie afsluiting.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

ik heb alle huidige 38 stadions gezien ( als Zwolle waarover al een discussie is geweest niet als nieuw stadion wordt gerekend ) van de oude stadions heb ik ook de navolgende gezien :

Alkmaarderhout (AZ)
Kaalheide ( Roda JC )
Oosterpark ( FC Groningen )
De Baandert ( Fortuna Sittard
Beatrixstraat ( NAC )
De Meer en Olympisch Stadion ( 020 )
Diekman ( FC Twente )
Bornestraat ( SC Heracles )
De Luiten ( RBC )
Monnikenhuize ( Vitesse )
Fries Haagje ( SC Heerenveen )
Zuiderpark ( ADO Den Haag )
Sportpark Harga ( SVV )

naar Zwolle wil ik desondanks weer eens toe om te kijken hoe dat na de verbouwing is geworden en ook Emmen en MVV heb ik in de huidige vorm ( met de laatste nieuwe tribune ) nog niet gezien en ook FC Twente wil ik absoluut zien lijkt me zeer indrukwekkend worden als ik de foto's die ik tot nu toe heb gezien moet geloven

voor diegene die nog niet in het nieuwe ADO stadion zijn geweest vanwege de veiligheidsmaatregelingen en clubcardverplichtingen : volgende week zondag 24 augustus 14.30 uur ADO Den Haag - Real Sociedad zonder clubcardverplichting
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Denniz1974

@ Spons,

ben zeer nieuwgierig naar je lijst met bezochte wedstrijden !

Ici c est Paris

Ik heb nog maar heel weinig stadions bezocht in Nederland (zelfs meer in Belgie dan in Nederland), maar komend seizoen gaat daar met FC Utrecht verandering in komen, dan wil ik qua Eredivisie een grote stap maken.

Houseman

Citaat van: Houseman op jul 20, 2008, 23:10:36
Verder zal ik dit seizoen zeer waarschijnlijk toevoegen:
5. ADO Den Haag Stadion
6. Willem II Stadion
7. Kras Stadion

Dat was nummer 1. Erg leuk trouwens, Volendam. Was er nog nooit geweest maar met het weer zoals afgelopen zondag is het prettig vertoeven op de diverse terrasjes op de Dijk.

Sebastiaan_W

Citaat van: Houseman op sep 04, 2008, 09:51:47
Dat was nummer 1. Erg leuk trouwens, Volendam. Was er nog nooit geweest maar met het weer zoals afgelopen zondag is het prettig vertoeven op de diverse terrasjes op de Dijk.

Als het slecht weer is, dan is het ook prima vertoeven in de kroegen op de Dijk. Dan zijn ze ook redelijk goed gevuld met de Volendamse jongeren.

Denniz1974

Nadat ik op 8 augustus ben begonnen met het wegwerken van mijn lijstje van 12 te bezoeken stadions, moet ik er nu nog maar 6: ADO, AZ, FC Twente, Veendam, VVV en FC Eindhoven.

Weggewerkt: FC Zwolle, FC Emmen, AGOVV, FC Omniworld, FC Haarlem en gisteren heb ik Fortuna Sittard mogen afstrepen.

VVV en FC Eindhoven staan voorlopig over 2 weken in de planning, maar daar zit voor wat betreft Eindhoven nog een "mits" aan vast.

Ici c est Paris

Welke ga je voor het laatst bewaren Dennis?

Denniz1974

Citaat van: Ici c est Paris op sep 13, 2008, 13:36:47
Welke ga je voor het laatst bewaren Dennis?

M'n plan was om Veendam voor 't laatst te bewaren, maar ik denk dat het Ado den Haag gaat worden; dit ivm het Clubcard-gedoe in de Hofstad. Ik zal in dat opzicht wachten op een oefenwedstrijd tegen een buitenlandse club in de winterstop of in de voorbereiding van het volgende seizoen.

Ici c est Paris

Citaat van: Denniz1974 op sep 13, 2008, 13:41:09
M'n plan was om Veendam voor 't laatst te bewaren, maar ik denk dat het Ado den Haag gaat worden; dit ivm het Clubcard-gedoe in de Hofstad. Ik zal in dat opzicht wachten op een oefenwedstrijd tegen een buitenlandse club in de winterstop of in de voorbereiding van het volgende seizoen.

Ok, duidelijk.

Ik zou zelf Eindhoven voor het laatst willen bewaren, vraag me niet waarom, maar om een of andere reden vind ik dat een hele sympathieke club. Zoiezo heb ik met zuidelijke clubs veel meer met die uit het noorden, en ik heb geen idee waarom. Komt denk ik ook een beetje door het gebied, ik vind Limburg fantastisch, terwijl Friesland of Groningen me geen ruk kan schelen.

HJanneman

Citaat van: Ici c est Paris op sep 13, 2008, 13:45:15
Ok, duidelijk.

Ik zou zelf Eindhoven voor het laatst willen bewaren, vraag me niet waarom, maar om een of andere reden vind ik dat een hele sympathieke club. Zoiezo heb ik met zuidelijke clubs veel meer met die uit het noorden, en ik heb geen idee waarom. Komt denk ik ook een beetje door het gebied, ik vind Limburg fantastisch, terwijl Friesland of Groningen me geen ruk kan schelen.

'Utrechters zijn klerelijers' - Rob de Wit(quote, he, niet mijn tekst)

Ici c est Paris

Citaat van: HJanneman op sep 13, 2008, 18:17:39
'Utrechters zijn klerelijers' - Rob de Wit(quote, he, niet mijn tekst)


Haha, wat is daar mee Luikse vriend? (binnenkort Standard-Anderlecht)

HJanneman

#42
Als Groninger, woonachtig in de Friesche hoofdstad, voelde ik dat ik moest opstaan, net als Bommen Berend ooit deed voor de gezelligste stad van Nederland(Groningen)(mooiste affiche van België, btw)!

Ik snap die keuze voor Veendam wel als laatste wedstrijd: nu volgt er niet een 'er gaat niets boven Groningen'-verhaal, maar gewoon omdat De Langeleegte zo'n stadion is wat voor veel mede-forummers in de meest afgelegen regio van het land ligt(Oost-Groningen, de Veenkoloniën) wat een goede reden is om dit stadionbezoek(en vooral de reis er heen, en terug) maar voordurend uit te blijven stellen.
Bovendien zorgt het vervullen van 'the both leagues' misschien wel voor een grote, lange, leegte en waar kun je dat dan beter afsluiten als op De (Gjaltema)Langeleegte?

Sebastiaan_W

Citaat van: HJanneman op sep 13, 2008, 18:48:54
Als Groninger, woonachtig in de Friesche hoofdstad, voelde ik dat ik moest opstaan, net als Bommen Berend ooit deed voor de gezelligste stad van Nederland(Groningen)(mooiste affiche van België, btw)!

Ik snap die keuze voor Veendam wel als laatste wedstrijd: nu volgt er niet een 'er gaat niets boven Groningen'-verhaal, maar gewoon omdat De Langeleegte zo'n stadion is wat voor veel mede-forummers in de meest afgelegen regio van het land ligt(Oost-Groningen, de Veenkoloniën) wat een goede reden is om dit stadionbezoek(en vooral de reis er heen, en terug) maar voordurend uit te blijven stellen.
Bovendien zorgt het vervullen van 'the both leagues' misschien wel voor een grote, lange, leegte en waar kun je dat dan beter afsluiten als op De (Gjaltema)Langeleegte?

En dat terwijl Veendam één van de leukere uitwedstrijden is om te bezoeken, als uitsupporter. Ook als groundhopper denk ik, als we het over de clubs in de eerste divisie hebben.

Denniz1974

Citaat van: HJanneman op sep 13, 2008, 18:48:54
Bovendien zorgt het vervullen van 'the both leagues' misschien wel voor een grote, lange, leegte en waar kun je dat dan beter afsluiten als op De (Gjaltema)Langeleegte?

Dat is precies de reden waarom ik Veendam als laatste op het programma heb staan !! Al sluit ik niet uit dat deze door omstandigheden wordt vervangen door Ado Den Haag, de club die met het extreme clubcardbeleid symbool is gaan staan voor het weren van voetbalfans uit het stadion; iets wat na het voltooien van The Both Leagues ook wel van toepassing is.