Stadionhopper

Gestart door Stadionhopper, sep 21, 2008, 18:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Naar aanleiding van TeeZee zijn idee open ik een topic waar ik mijn updates zal melden over mijn website. Tevens zal iedereen hier vragen kunnen stellen over de site, stadions en andere groundhop gerelateerde dingen.

De site is te vinden onder:

http://www.stadionhopper.nl
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Vandaag heb ik enkele updates gemaakt op de site:

AZ - PSV de wedstrijd van gisteravond.

Foto's van:

02.02.2008 Norwich City FC - Preston North End
12.01.2008 RAEC Mons - KAA Gent
12.01.2008 Valenciennes FC - Saint Etienne
13.10.2008 Belgie - Finland

Onder de link "grounds" zie je mijn groundlist, van de gepubliceerde foto's is een directe link gemaakt.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

De onderstaande wedstrijden zijn toegevoegd op de site:

27.09.2008 Sporting Lokeren OVL - Cercle Brugge
28.09.2008 SV Wehen-Wiesbaden - Rot Weiss Ahlen
28.09.2008 Eintracht Frankfurt - Arminia Bielefeld

http://www.stadionhopper.nl
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Vandaag toegevoegd:

02.10.2008 SC Heerenveen - Vitória Setúbal
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Houseman

Hoofdtribune, toe maar! ;-)

Leuk verslag.

Stadionhopper

Citaat van: Houseman op okt 04, 2008, 13:17:59
Hoofdtribune, toe maar! ;-)

Leuk verslag.

Ja hoofdtribune, moet wat geld kosten he! Goede actie van Heerenveen om voor zo'n wedstrijd lage tarieven aan de tickets te hangen. Zo krijg je het stadion wel vol. Een collega van me had de kaartjes gehaald en zei dat het de oosttribune was, het was dus de westtribune:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Leuk stadion, jammer dat ik niet kon. Maargoed, in november de herkansing met FC Utrecht, hopelijk vrij vervoer.

Houseman

Tuurlijk is dat vrij vervoer. Utrecht heeft nog nooit een combi naar Heerenveen gehad volgens mij. Is altijd erg gezellig met veel Utrechters in het centrum.

Vaig

Leuk verslag!! Wil ook al heel lang het Abe Lenstra Stadion een keer bezoeken.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Ici c est Paris

Citaat van: Houseman op okt 04, 2008, 14:51:57
Tuurlijk is dat vrij vervoer. Utrecht heeft nog nooit een combi naar Heerenveen gehad volgens mij. Is altijd erg gezellig met veel Utrechters in het centrum.

Ach, de laatste x naar Volendam was zelfs dat een combi, dus ik kijk even nergens meer van op.

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op okt 04, 2008, 18:09:37
Ach, de laatste x naar Volendam was zelfs dat een combi, dus ik kijk even nergens meer van op.

Dat heeft met Ajax te maken (hoe belachelijk), Heerenveen is altijd vrij vervoer, net als De Graafschap.
Verder alleen Sparta als het meezit (i.v.m. Feyenoord), vorige keer was ik er op eigen vervoer, maar was het een verkapte autocombi...

Sebastiaan_W

CiteerIk vraag me daarom ook altijd terecht af waar waren deze supporters toen de Alkmaarderhout nooit uitverkocht was en AZ in de eerste divisie speelde??

Leuke stukjes, maar ik snap alleen deze zin niet zo? Dat hebben alle clubs toch die in het verleden in de eerste divisie speelden en nu in de eredivisie uitkomen? Dit is niet alleen het geval bij AZ, maar ook bij Heerenveen, Vitesse, NAC, NEC en Heracles zie je dit. Ook bij jou andere Nederlandse club, die nu weer in de eerste divisie uitkomt, is dit het geval.

Het is weer mooi om bij zo'n club te horen en dan laat het Nederlandse volk weer zien dat het weer kuddevolk is. Meestal zijn dit de mensen met de grootste bla bla en de grootste azijnzeikers.




Stadionhopper

Citaat van: witte leeuw op okt 05, 2008, 07:39:40
Leuke stukjes, maar ik snap alleen deze zin niet zo? Dat hebben alle clubs toch die in het verleden in de eerste divisie speelden en nu in de eredivisie uitkomen? Dit is niet alleen het geval bij AZ, maar ook bij Heerenveen, Vitesse, NAC, NEC en Heracles zie je dit. Ook bij jou andere Nederlandse club, die nu weer in de eerste divisie uitkomt, is dit het geval.

Het is weer mooi om bij zo'n club te horen en dan laat het Nederlandse volk weer zien dat het weer kuddevolk is. Meestal zijn dit de mensen met de grootste bla bla en de grootste azijnzeikers.

Dat klopt, ik irriteerde me er ook aan dat bij VVV toen ze in de eredivisie kwamen dat er ineens mensen staan, die 5 jaar geleden toen VVV 18e van de eerste divisie werd, er nooit waren. Ik moet wel erbij zeggen nu VVV gedegradeerd is er bijna net zoveel toeschouwers komen als vorig jaar in de eredivisie. Bij AZ heb je gewoon echt het gevoel dat er theaterpubliek zit.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hugo

Citaat van: witte leeuw op okt 05, 2008, 07:39:40
Leuke stukjes, maar ik snap alleen deze zin niet zo? Dat hebben alle clubs toch die in het verleden in de eerste divisie speelden en nu in de eredivisie uitkomen? Dit is niet alleen het geval bij AZ, maar ook bij Heerenveen, Vitesse, NAC, NEC en Heracles zie je dit. Ook bij jou andere Nederlandse club, die nu weer in de eerste divisie uitkomt, is dit het geval.

Het is weer mooi om bij zo'n club te horen en dan laat het Nederlandse volk weer zien dat het weer kuddevolk is. Meestal zijn dit de mensen met de grootste bla bla en de grootste azijnzeikers.

Ik vind hierover zeuren ook wel een beetje azijnzeiken. Is het in ander landen niet net zo?

Stadionhopper

Vandaag toegevoegd:

04.10.2008 SC Heracles Almelo - Roda JC
05.10.2008 RCS Visé - K. Bocholter VV
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper