Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: Meester op jul 13, 2011, 12:35:01
Zal er aan liggen of het met of zonder dak moet, schijnt in die regio wat lastig te zijn ...

Hier zijn ze een stuk sterker in een goed fundament bij de club leggen. Daar hebben ze bij jou club weinig kaas van gegeten. :-)

Joost

Komt er ook weer echt gras?

Verwijderd lid


Niels_Zitterd

Zo zou het nieuwe stadion van Helmond eruit moeten gaan zien.
De planning is om het seizoen 2013-2014 hier te voetballen, de capaciteit zal tussen de 5.000 en 6.000 plaatsen worden.


Vladimir1973

Citaat van: Niels_Zitterd op aug 06, 2011, 15:03:25
Zo zou het nieuwe stadion van Helmond eruit moeten gaan zien.
De planning is om het seizoen 2013-2014 hier te voetballen, de capaciteit zal tussen de 5.000 en 6.000 plaatsen worden.



ziet er leuk uit in ieder geval!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Bier und Bratwurst

Ik vind er geen bal aan ,sorry,het is net een golfbaan!!
Het ene stadion is het andere niet!

Niels_Zitterd

Het is ook niet mijn smaak. Het is natuurlijk even afwachten hoe het stadion er uiteindelijk gaat uitzien. Het daadwerkelijke oordeel kan dan pas geveld worden.

Ik hoop overigens wel dat er achter een van beide doelen garageboxen worden gezet :-)

FSC_87

Gaat natuurlijk nooit zo uitgevoerd worden. Vanuit het bos kun je zo het dak oplopen om daar al picknickend de wedstrijd te volgen :P

Vladimir1973

er is reeds voldoende eenheidsworst...... is eens iets anders...... kan het wel smaken
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op aug 06, 2011, 15:03:25
Zo zou het nieuwe stadion van Helmond eruit moeten gaan zien.
De planning is om het seizoen 2013-2014 hier te voetballen, de capaciteit zal tussen de 5.000 en 6.000 plaatsen worden.



Tussen de 5 en 6000 plaatsen, dan wordt het ongeveer net zo 'hoog' als het stadion in Waalwijk.

Dat vind ik moeilijk te plaatsen in zo'n schets.

Vladimir1973

Citaat van: Joost op aug 13, 2011, 20:32:19
Tussen de 5 en 6000 plaatsen, dan wordt het ongeveer net zo 'hoog' als het stadion in Waalwijk.

Dat vind ik moeilijk te plaatsen in zo'n schets.

ik had ook al zo een gevoel
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

sdf1988

Beste,
Ik heb al eventjes rond gelezen op dit forum en hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden: Welke van de vroeger stadions van onderstaande lijst staan nog overeind:

Kaalheide
De Luijten
Beatrixstraat
Zuiderpark
Alkmaarderhout
Oosterpark
Monikkenhuize
Diekman
Goffert
De Baandert
De Meer
Olympisch Stadion
Bornestraat
Oud Abe Lenstrastadion

Vielen Dank!

TeeZee

Op Kaalheide wordt nog getraind door Roda JC, maar of het nog in z'n geheel bestaat, dat gaat Joost binnenkort vertellen.

Het Zuiderpark is er nog voor een deel, er staat nog één ontmantelde tribune en ADO Den Haag traint hier nog.

De Goffert is een aantal jaren geleden flink verbouwd, de fietsbaan is verdwenen, maar het stadion bestaat nog en NEC speelt er z'n thuiswedstrijden.

Het Olympisch Stadion is gerenoveerd en bestaat nog. Geen idee of er ook een vaste bespeler is, mogelijk een Amsterdamse amateurvereniging of een niet-voetbalclub.

De rest is volgens mij verdwenen.

Hugo

Een paar jaar terug was het veld + omheining van Bornsestraat nog aanwezig. Plus één tribune die tegenwoordig honderd meter verderop staat.

Arjen

De toegangspoort van het Oosterparkstadion staat bij het trainingsveld van FC Groningen. Dit veld ligt naast de Euroborg.