Oefenwedstrijden in België (2012)

Gestart door wekke, apr 15, 2012, 16:01:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

CiteerOnze A kern geniet van niet veel rust want het komende siezoen gaan we ervoor, daarom zijn er ook verschillende belangrijke oefenwedstrijden geboekt.

We zouden starten met een topper van formaat => Thuis op donderdag 12 juli om 19u30

KFC SCHOTEN SK - RAFC

MAAR DE POLITIEKERS VAN SCHOTEN DENKEN DAAR ANDERS OVER...

Beste RAFC- en Schoten supporters, door de onwil van de politiek van Schoten kan onze jaarlijkse vriendschappelijke wedstrijd op 12 Juli as. niet doorgaan.

Er is nl. een fuif in het park om 22u30 ja bijna 3u na het beëindigen van onze wedstrijd dewelke we voor de lieve vrede al wilden laten starten om 18u (met veel inkom verlies) ipv. 19u30.

Ter inlichting in 2011 kwam er geen 40 man af op dezelfde fuif en het gegeven dat er in de voorgaande jaren NOOIT enig onrust tijdens onze ontmoetingen is geweest, wat logisch is want de meeste van de Schoten supporters zijn ook en vooral supporter van RAFC. Dus nogmaals het bewijs van moetwil van het gemeentebestuur. Maar ja beste supporters we willen jullie hier verder ook niet meer met belasten maar wij kunnen nog tientallen zaken aanhalen dat de politiek niets doet (behalve boycotten) voor onze voetbalclub.

Hopelijk denken jullie daar ook eens aan in de nabije toekomst...

Vergeet niet dat K. Schoten SK perfect zijn sociale rol, dwz.een paar honderd jeugdspelertjes en hun families wekelijks van hun hobby laat genieten, invult !!!

Nogmaals onze excuses dat zo'n slordige 1000 mensen deze gezellige jaarlijkse happening moeten missen.

K. Schoten SK Het bestuur 

Only in Belgium...

wekke

CiteerHet oefenprogramma van Lierse is al goed gevuld maar vandaag voegde de technische staf daar nog een wedstrijd aan toe. Op donderdag 19 juli neemt Lierse het in Herentals op tegen het Schotse Hibernian. De jongens uit Edinburgh zijn een vaste waarde in de Schotse Premier League waar het dit seizoen net de degradatie kon vermijden. Nochtans bekleden de Hibees de achtste plaats in het all time Schotse klassement.

De wedstrijd wordt dus afgetrapt op donderdag 19 juli om 19u. We spelen op het veld van VC Herentals.

Erg leuke affiche :O

voetbalfan

8 Augustus: KVW Zaventem - Westerlo (19.30u) te Quinkenstraat z/n te Zaventem

wekke

Citaat van: voetbalfan op jun 29, 2012, 11:41:21
8 Augustus: KVW Zaventem - Westerlo (19.30u) te Quinkenstraat z/n te Zaventem

Merci

voetbalfan

27 juli:
Westerlo - MVV (Westerlo, 19u30)

wekke

Lierse speelt blijkbaar ook een tweede keer in het Mijnstadion te Beringen:

MVV - Lierse 14/07/2012


ticket-info:

Algemene inkom: 10€
Locatie: Mijnstadion, Stadionlaaan 1A, Beringen-Mijn

http://www.lierse.com/nl/match/mvv-lierse#

Bier und Bratwurst

Citaat van: wekke op jul 09, 2012, 22:10:19
Lierse speelt blijkbaar ook een tweede keer in het Mijnstadion te Beringen:

MVV - Lierse 14/07/2012


ticket-info:

Algemene inkom: 10€
Locatie: Mijnstadion, Stadionlaaan 1A, Beringen-Mijn

http://www.lierse.com/nl/match/mvv-lierse#

Ik wil nog wel een keer graag een wedstrijd in het mijnstadion zien. Helaas zullen deze twee data niet uitkomen.
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

#37
Morgen 13-07 bij SV Delden (nl) 17.00 Eskisehirspor - K.V.K.Tienen


De plaats van de wedstrijd is veranderd in Loenen(nl) bij SV Loenermark en wel om 5 uur.
Daar is momenteel Eskisehirspor in training. Tienen verblijft in Delden bij het aparthotel.
Het ene stadion is het andere niet!

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 12, 2012, 16:55:49
Morgen 13-07 bij SV Delden (nl) 17.00 Eskisehirspor - K.V.K.Tienen

Man wat een tijden. Vorige week was daar om 12 uur doordeweeks een wedstrijd en nu om 5 uur. Willen ze geen publiek?

AthleticHolanda

21/7 - Zulte Waregem - Rayo Vallecano
22/7 - AA Gent - Rayo Vallecano (in Deinze)

jona93

eergisteren 14juli 2 wedstrijden bezocht de 1e wedstrijd was club brugge-bvb dortmund de tradionele brugse metten de aftrap was gepland om half 3 dus besloot ik maar om op tijd te vertrekken gellukig had ik mijn ticket al en kost ik gerustellend vertrekken om 12u16 pakte ik de trein richting gent van uit denderleeuw na een paar stops kwam ik ui eindelijk aan om 12.50 aan het station van gent mijn aansluitng was om 13u dus besloot ik naar het peron te gaan een maal toegekomen opt peron zag ik dat de trein 10min vertraging typisch belgische spoorwegen! uit eindelijk kwam ik aan om 13u35 aan het station van brugge waar dat ik mij rap haaste richting de bus halte ook daar had ik pech tien ik ook daar op het scherm zag dat mijn bus richting het stadion 5min vertraging had en de tijd stil aan zag wegtikken kwam de bus eindelijk toe een maal op de baan waar ik moest afstappen stonden we meer dan 40min aanteschuiven in de file niemand wist wat er aan de hand was tot de buschaufeur zij de mense voor de voetbal moeten hier afstappen en dat op 2,5km van het stadion en het was al kwart na 2 uiteindelijk op een goeie 1km van het stadion moest ik een omweg doen de politie had de baan afgesloten omdat er relletjes waren tussen de duitse en de belgische supporters en dat bij een oefenmatch :s na een omweg en een kwartiertje stappen kwam ik eindelijk aan in het stadion wedstrijd gelukkig nog niet bezig eindelijk aangekomen en mijn plaats gevond kost de wedstrijd beginnen of toch niet? blijkbaar vonden een groep duitse fans het nodig om vlak voor de aftrap nog wat rellen uitelokken met de brugse fan de scheidsrecht roepte beide ploegen naar binnen en een paar spelers van dortmund gingen de gemoederen gaan bedaren na uitjndelijk 10min kost de wedstrijd van start gaan in een kolken uitverkocht stadion 27 000 supporters voor een oefenwedstrijd de thuisploeg starte sterk en dat werd na 4min beloond met een 1-0 voorsprong de spelers hadden er blijkbaar zin in en na 20min stond de sco op 2-0 voor dortmund dat zonder zijn internationals aantrad uitjndelijk kom dortmund de 2-1 maken met de rust besloot ik plaatste gaan nemen in de spionkop in de benedering uiteindlijk werd het nog 3-1 en de supporters konden gaan feestvieren natuurlijk haaste ik mij naar de bus richting station om naar mijn 2e wedstrijd van de dag te gaan fc dender-fc brussels geen speciale match maar toch leuk om mee te pikken ook hier zag ik in deze wedstrijd 4 goals brussels kwam na 20min op voorsprong en nog geen 2min stond het via een corner weer 1-1 net voor de rust kreeg dender een lichte penalty toegewezen en de bieuwe speler stasin zette de penalty feinloos om dus gingen we rusten bij een 2-1 stand 2e helft was flauw om te zien tot er de 2-2 viel en einde match opmerkelijke toeschouwer in de tribune was de broer van city speler vincent kompany
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Bossche Bol

Citaat van: jona93 op jul 16, 2012, 01:13:19
eergisteren 14juli 2 wedstrijden bezocht de 1e wedstrijd was club brugge-bvb dortmund de tradionele brugse metten de aftrap was gepland om half 3 dus besloot ik maar om op tijd te vertrekken gellukig had ik mijn ticket al en kost ik gerustellend vertrekken om 12u16 pakte ik de trein richting gent van uit denderleeuw na een paar stops kwam ik ui eindelijk aan om 12.50 aan het station van gent mijn aansluitng was om 13u dus besloot ik naar het peron te gaan een maal toegekomen opt peron zag ik dat de trein 10min vertraging typisch belgische spoorwegen! uit eindelijk kwam ik aan om 13u35 aan het station van brugge waar dat ik mij rap haaste richting de bus halte ook daar had ik pech tien ik ook daar op het scherm zag dat mijn bus richting het stadion 5min vertraging had en de tijd stil aan zag wegtikken kwam de bus eindelijk toe een maal op de baan waar ik moest afstappen stonden we meer dan 40min aanteschuiven in de file niemand wist wat er aan de hand was tot de buschaufeur zij de mense voor de voetbal moeten hier afstappen en dat op 2,5km van het stadion en het was al kwart na 2 uiteindelijk op een goeie 1km van het stadion moest ik een omweg doen de politie had de baan afgesloten omdat er relletjes waren tussen de duitse en de belgische supporters en dat bij een oefenmatch :s na een omweg en een kwartiertje stappen kwam ik eindelijk aan in het stadion wedstrijd gelukkig nog niet bezig eindelijk aangekomen en mijn plaats gevond kost de wedstrijd beginnen of toch niet? blijkbaar vonden een groep duitse fans het nodig om vlak voor de aftrap nog wat rellen uitelokken met de brugse fan de scheidsrecht roepte beide ploegen naar binnen en een paar spelers van dortmund gingen de gemoederen gaan bedaren na uitjndelijk 10min kost de wedstrijd van start gaan in een kolken uitverkocht stadion 27 000 supporters voor een oefenwedstrijd de thuisploeg starte sterk en dat werd na 4min beloond met een 1-0 voorsprong de spelers hadden er blijkbaar zin in en na 20min stond de sco op 2-0 voor dortmund dat zonder zijn internationals aantrad uitjndelijk kom dortmund de 2-1 maken met de rust besloot ik plaatste gaan nemen in de spionkop in de benedering uiteindlijk werd het nog 3-1 en de supporters konden gaan feestvieren natuurlijk haaste ik mij naar de bus richting station om naar mijn 2e wedstrijd van de dag te gaan fc dender-fc brussels geen speciale match maar toch leuk om mee te pikken ook hier zag ik in deze wedstrijd 4 goals brussels kwam na 20min op voorsprong en nog geen 2min stond het via een corner weer 1-1 net voor de rust kreeg dender een lichte penalty toegewezen en de bieuwe speler stasin zette de penalty feinloos om dus gingen we rusten bij een 2-1 stand 2e helft was flauw om te zien tot er de 2-2 viel en einde match opmerkelijke toeschouwer in de tribune was de broer van city speler vincent kompany
Na één regel gestopt met lezen.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Verwijderd lid

Citaat van: jona93 op jul 16, 2012, 01:13:19
eergisteren 14juli 2 wedstrijden bezocht de 1e wedstrijd was club brugge-bvb dortmund de tradionele brugse metten de aftrap was gepland om half 3 dus besloot ik maar om op tijd te vertrekken gellukig had ik mijn ticket al en kost ik gerustellend vertrekken om 12u16 pakte ik de trein richting gent van uit denderleeuw na een paar stops kwam ik ui eindelijk aan om 12.50 aan het station van gent mijn aansluitng was om 13u dus besloot ik naar het peron te gaan een maal toegekomen opt peron zag ik dat de trein 10min vertraging typisch belgische spoorwegen! uit eindelijk kwam ik aan om 13u35 aan het station van brugge waar dat ik mij rap haaste richting de bus halte ook daar had ik pech tien ik ook daar op het scherm zag dat mijn bus richting het stadion 5min vertraging had en de tijd stil aan zag wegtikken kwam de bus eindelijk toe een maal op de baan waar ik moest afstappen stonden we meer dan 40min aanteschuiven in de file niemand wist wat er aan de hand was tot de buschaufeur zij de mense voor de voetbal moeten hier afstappen en dat op 2,5km van het stadion en het was al kwart na 2 uiteindelijk op een goeie 1km van het stadion moest ik een omweg doen de politie had de baan afgesloten omdat er relletjes waren tussen de duitse en de belgische supporters en dat bij een oefenmatch :s na een omweg en een kwartiertje stappen kwam ik eindelijk aan in het stadion wedstrijd gelukkig nog niet bezig eindelijk aangekomen en mijn plaats gevond kost de wedstrijd beginnen of toch niet? blijkbaar vonden een groep duitse fans het nodig om vlak voor de aftrap nog wat rellen uitelokken met de brugse fan de scheidsrecht roepte beide ploegen naar binnen en een paar spelers van dortmund gingen de gemoederen gaan bedaren na uitjndelijk 10min kost de wedstrijd van start gaan in een kolken uitverkocht stadion 27 000 supporters voor een oefenwedstrijd de thuisploeg starte sterk en dat werd na 4min beloond met een 1-0 voorsprong de spelers hadden er blijkbaar zin in en na 20min stond de sco op 2-0 voor dortmund dat zonder zijn internationals aantrad uitjndelijk kom dortmund de 2-1 maken met de rust besloot ik plaatste gaan nemen in de spionkop in de benedering uiteindlijk werd het nog 3-1 en de supporters konden gaan feestvieren natuurlijk haaste ik mij naar de bus richting station om naar mijn 2e wedstrijd van de dag te gaan fc dender-fc brussels geen speciale match maar toch leuk om mee te pikken ook hier zag ik in deze wedstrijd 4 goals brussels kwam na 20min op voorsprong en nog geen 2min stond het via een corner weer 1-1 net voor de rust kreeg dender een lichte penalty toegewezen en de bieuwe speler stasin zette de penalty feinloos om dus gingen we rusten bij een 2-1 stand 2e helft was flauw om te zien tot er de 2-2 viel en einde match opmerkelijke toeschouwer in de tribune was de broer van city speler vincent kompany

Punten, komma's, entertjes ... het zou het allemaal een stuk leesbaarder maken ....


jona93

volgende match die ik ga bezoeken

22 juli - 16u   FC Dender - OH Leuven
25 juli - 19u30   KSKL Ternat - FC Dender
29 juli - 19u30   FC Dender - Club Brugge (beloften)
1 aug - 19u30   KE Appelterre - FC Dender
02/08 - 19u30 SK Terjoden Welle-E. Opstal
07/08 - 19u30 SK Terjoden Welle-E. Aalst
09/08 - 19u30 SK Terjoden Welle-KV Kortrijk
21/08 - 19u30 SK Terjoden Welle-KRC Bambrugge
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12