Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

De officiële website van de serie A is ook actueel.

De Twaalfde Man

Citaat van: AthleticHolanda op dec 14, 2017, 16:35:24
Dat is wel mijn ervaring, de website van de Gazzetta (.it) is er meestal meteen bij na de bekendmaking.
Hmm als de exacte speeldag en tijd pas 2-3 weken van te voren bekend wordt gemaakt, dan kan het nog wel eens een last minute boeking worden of ik pak alleen Italië. Mocht een combi mogelijk zijn kan dat altijd nog georganiseerd worden.

Kennethvs98

Ik ben van plan om met een vriend 2 weken door Europa te trekken om voetbalwedstrijden te bezoeken en het lijkt ons mooi of af te sluiten met AC Milan-Fiorentina. Nou heb ik al via via gehoord dat Italianen soms moeilijk kunnen doen over bepaalde wedstrijden. Ik verwacht niet dat San Siro helemaal vol zal zitten voor deze wedstrijd maar ik vraag mij af of het makkelijk is om aan kaarten te komen voor deze wedstrijd. Niet dat blijkt dat ik een speciale kaart nodig heb om toegang te krijgen tot de kaartverkoop. Heeft iemand van jullie ervaring met tickets van AC Milan of weet iemand of dit een wedstrijd is waar speciale regels voor gelden? Ik hoor graag van jullie, als jullie tips hebben voor de Serie B hoor ik het ook graag want een combi van wedstrijden is makkelijk te doen (Serie B vrijdagavond, Serie A zondagavond).

spons

Citaat van: Kennethvs98 op apr 11, 2018, 16:29:25
Ik ben van plan om met een vriend 2 weken door Europa te trekken om voetbalwedstrijden te bezoeken en het lijkt ons mooi of af te sluiten met AC Milan-Fiorentina. Nou heb ik al via via gehoord dat Italianen soms moeilijk kunnen doen over bepaalde wedstrijden. Ik verwacht niet dat San Siro helemaal vol zal zitten voor deze wedstrijd maar ik vraag mij af of het makkelijk is om aan kaarten te komen voor deze wedstrijd. Niet dat blijkt dat ik een speciale kaart nodig heb om toegang te krijgen tot de kaartverkoop. Heeft iemand van jullie ervaring met tickets van AC Milan of weet iemand of dit een wedstrijd is waar speciale regels voor gelden? Ik hoor graag van jullie, als jullie tips hebben voor de Serie B hoor ik het ook graag want een combi van wedstrijden is makkelijk te doen (Serie B vrijdagavond, Serie A zondagavond).

Gewoon een kaartje aan de kassa kopen, wel je paspoort meenemen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Voor de wedstrijd in de Serie B zou ik het competitie verloop even afwachten en daarop je keuze basseren.

watergatehopper

Citaat van: spons op apr 11, 2018, 16:35:08
Gewoon een kaartje aan de kassa kopen, wel je paspoort meenemen

Zowel bij de aanschaf als bij het betreden van het stadion een geldig paspoort meenemen. Wij werden hierop meerdere keren gecontroleerd.

http://www.watergatehopper.nl/page/milaan-san-siro
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

wekke

AC Milan heeft een eigen online ticketverkoop en San Siro zal niet vol zitten voor die affiche. Vele andere clubs werken trouwens via Listicket. Ze wachten wel vaak lang met de ticketverkoop, vaak zelfs pas de week voor de wedstrijd.

Voetbalhopper

Citaat van: Kennethvs98 op apr 11, 2018, 16:29:25
Ik ben van plan om met een vriend 2 weken door Europa te trekken om voetbalwedstrijden te bezoeken en het lijkt ons mooi of af te sluiten met AC Milan-Fiorentina. Nou heb ik al via via gehoord dat Italianen soms moeilijk kunnen doen over bepaalde wedstrijden. Ik verwacht niet dat San Siro helemaal vol zal zitten voor deze wedstrijd maar ik vraag mij af of het makkelijk is om aan kaarten te komen voor deze wedstrijd. Niet dat blijkt dat ik een speciale kaart nodig heb om toegang te krijgen tot de kaartverkoop. Heeft iemand van jullie ervaring met tickets van AC Milan of weet iemand of dit een wedstrijd is waar speciale regels voor gelden? Ik hoor graag van jullie, als jullie tips hebben voor de Serie B hoor ik het ook graag want een combi van wedstrijden is makkelijk te doen (Serie B vrijdagavond, Serie A zondagavond).

Jou via via is zeer slecht op de hoogte zie ik wel.
Ik ben er vorig seizoen geweest toen waren er maar 32.000+ toeschouwers. Uitverkocht raakt het alleen bij de derby of als Juve komt.

Kaarten zal dus geen enkel probleem zijn. Online kopen en uitprinten of aan de kassa kopen, net wat jij wilt.

Zie: http://voetbalhopper.blogspot.nl/2017/02/ac-milan-fiorentina.html

FCT1980

Ik ben afgelopen zomer bij Inter - Fiorentina geweest. Ook zonder moeite een kaartje kunnen kopen. Zal bij AC Milan niet veel anders zijn lijkt me.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Kennethvs98

Bedankt allemaal voor de reacties, Italie gaat dus zeker op de planning komen. Binnenkort zal ik het volledige programma vermelden op de site.

mike_t

Iemand die iets weet over datums promotie/degratie wedstrijden Serie B, C, D ?
Ik las laatst dat daarvoor geen tessera nodig is, en dat ze daarom ook dubbel zo interessant zijn om supportersgroepen die tessera boycotten te zien in actie bij uitwedstrijden.

Joost

Citaat van: mike_t op apr 24, 2018, 13:40:45
Iemand die iets weet over datums promotie/degratie wedstrijden Serie B, C, D ?
Ik las laatst dat daarvoor geen tessera nodig is, en dat ze daarom ook dubbel zo interessant zijn om supportersgroepen die tessera boycotten te zien in actie bij uitwedstrijden.

Dat zal Italie toch nog lang niet zijn vastgelegd?

mike_t

Citaat van: Joost op apr 24, 2018, 14:06:57
Dat zal Italie toch nog lang niet zijn vastgelegd?

Geen idee. Misschien iets van datums al bekend ?
Is mooi om heen te gaan als hier alles stil ligt.

Joost

Citaat van: mike_t op apr 24, 2018, 15:37:51
Geen idee. Misschien iets van datums al bekend ?
Is mooi om heen te gaan als hier alles stil ligt.

De afgelopen jaren was de Serie B play-off vanaf het eerste weekend na het einde van de competitie, dat zou dit jaar rond 20 mei zijn.

Nort

Citaat van: mike_t op apr 24, 2018, 15:37:51
Geen idee. Misschien iets van datums al bekend ?
Is mooi om heen te gaan als hier alles stil ligt.
In Nederland wordt anders gewoon tot de 2e week van juni gevoetbald hoor en dat is nog de mooiste periode ook...