Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Footballromantic

Citaat van: Nort op apr 24, 2018, 17:01:30
In Nederland wordt anders gewoon tot de 2e week van juni gevoetbald hoor en dat is nog de mooiste periode ook...

Juist. Lekker zomeravond voetbal rond de amateurvelden
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

spons

Citaat van: Nort op apr 24, 2018, 17:01:30
In Nederland wordt anders gewoon tot de 2e week van juni gevoetbald hoor en dat is nog de mooiste periode ook...

Inderdaad, alleen jammer dat de KNVB een groot aantal beslissingswedstrijden heeft afgeschaft en nu het doelsaldo laat tellen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: Footballromantic op apr 24, 2018, 21:35:34
Juist. Lekker zomeravond voetbal rond de amateurvelden
Ik verheug me er ook echt op, alleen zo zonde dat er geen beslissingswedstrijden meer zijn!

Edit: Spons was me net voor :)


Tribuneklanten

Eerste speelronde Serie C weekend 25/26 Augustus
Laatste speelronde Serie C weekend 4/5 Mei

Eerste 3 speelrondes Coppa Italia Serie C 4/5, 11/12 en 18/19 Augustus

Winterstop Serie C weekenden 5/6 en 12/13 Januari

watergatehopper

LisTicket wordt binnenkort TicketOne voor wie daar wel eens besteld.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅


Bakkie

Ik zit van 19 september tm 28 september op Sardinie. Cagliari is de engiste club die ik ken van het eiland. Heeft iemand nog tips?

Joost

Je hebt ook nog Olbia in de serie C.

Verder nog deze; https://www.europlan-online.de/index.php?s=liga&id=204

Wesley10__

Iemand die toevallig weet wanneer de exacte data/tijdstippen van de speelrondes van 15 september en 22 september voor zowel de Serie A, Serie B en Serie C bekend worden gemaakt? Serie B is bekend voor het weekend van 15-16 september, de rest voor zover ik weet nog niet.

Freekos79

Citaat van: Wesley10__ op aug 28, 2018, 08:47:25
Iemand die toevallig weet wanneer de exacte data/tijdstippen van de speelrondes van 15 september en 22 september voor zowel de Serie A, Serie B en Serie C bekend worden gemaakt? Serie B is bekend voor het weekend van 15-16 september, de rest voor zover ik weet nog niet.
Normaal gesproken na de loting van de champions League.
Volgende wedstrijd: ?

Wesley10__

Citaat van: Freekos79 op aug 28, 2018, 12:58:24
Normaal gesproken na de loting van de champions League.

Inmiddels is alles bekend voor de komende weken inderdaad, bedankt.

Toevallig ook iemand die weet hoe het met de Serie C staat? Wanneer wordt daar meer duidelijkheid over verwacht?

Joost

Citaat van: Wesley10__ op sep 05, 2018, 14:19:12
Inmiddels is alles bekend voor de komende weken inderdaad, bedankt.

Toevallig ook iemand die weet hoe het met de Serie C staat? Wanneer wordt daar meer duidelijkheid over verwacht?

De competitie is uitgesteld tot 7 september heeft de voorzitter eerder deze week getweet.

cafebac

#583
Citaat van: Bakkie op aug 24, 2018, 10:30:50
Ik zit van 19 september tm 28 september op Sardinie. Cagliari is de engiste club die ik ken van het eiland. Heeft iemand nog tips?

Ik ben vorig weekend bij Cagliari geweest. Spelen in een tijdelijk stadion naast het oude, wat momenteel gesloopt wordt ten faveure van nieuwbouw. Noodstadion is volledig uit steigers opgetrokken. Tribunes staan wel lekker kort op het veld. Vorige week tegen Sassuolo zat het aardig vol maar nog niet uitverkocht. Kaarten op wedstrijddag gekocht bij de fanshop in het centrum.
Qua stadion is Sassari Torres, wat uitkomt in serie D, zeer interessant. Helaas geen wedstrijd kunnen bezoeken.

http://eindhoppen.blogspot.com/2018/09/sardegna-arena.html

Joost

Citaat van: Wesley10__ op sep 05, 2018, 14:19:12
Inmiddels is alles bekend voor de komende weken inderdaad, bedankt.

Toevallig ook iemand die weet hoe het met de Serie C staat? Wanneer wordt daar meer duidelijkheid over verwacht?

In het weekend van 15/6 september wordt er gespeeld. Morgen de speelschemas.