Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Er was nog even sprake van dat er toch 22 clubs in de serie B zouden spelen maar dat gaat niet gebeuren.

Over de Serie C;
Mercoledì 12 settembre 2018 alle ore 11,30, presso la sede della Lega Pro a Firenze, si procederà alla presentazione dei calendari del campionato Serie C 2018-2019.

hgrm

Voor de herfstvakantie staan Udinese-Napoli, Fiorentina-Cagliari en Sampdoria-Sassuolo op het programma.
Geen echte topwedstrijden dus kaarten lijkt me geen probleem en bovendien lijken alle clubs redelijk "toegankelijke" online ticketsites te hebben. Problemen verwacht ik dan ook niet. Toch ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen bij deze clubs.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

San Paolo

Citaat van: hgrm op sep 14, 2018, 10:32:40
Voor de herfstvakantie staan Udinese-Napoli, Fiorentina-Cagliari en Sampdoria-Sassuolo op het programma.
Geen echte topwedstrijden dus kaarten lijkt me geen probleem en bovendien lijken alle clubs redelijk "toegankelijke" online ticketsites te hebben. Problemen verwacht ik dan ook niet. Toch ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen bij deze clubs.

Niet bij Sampdoria geweest, wel bij stads- en stadiongenoot Genoa. Tickets tegenover het stadion gekocht uur voor de wedstrijd. Mooie plekken op lange zijde (hier zetten ze de niet Italiaanse bezoekers neer leek het). Mooie sfeer, ook gemoedelijk rondom stadion.

Tribuneklanten

Citaat van: San Paolo op sep 14, 2018, 11:22:14
Niet bij Sampdoria geweest, wel bij stads- en stadiongenoot Genoa. Tickets tegenover het stadion gekocht uur voor de wedstrijd. Mooie plekken op lange zijde (hier zetten ze de niet Italiaanse bezoekers neer leek het). Mooie sfeer, ook gemoedelijk rondom stadion.

Idem

Olav

Voor Fiorentina heb ik destijds een clubkaart aan moeten vragen en kon ik de tickets bestellen + ophalen naast het stadion. Maar dat was tegen Inter, op de site staat dat dat nu niet hoeft. Tickets zijn erg prijzig helaas.
Zie ook dat ze zelden uitverkopen. Raad aan om op tijd te gaan, niet alleen vanwege wachtrijen, maar ook om te genieten van het prachtige stadion! Geweldige mensenmassa daar, het was een van de hoogtepunten in mijn Groundhopcarrière.

Bier und Bratwurst

Citaat van: hgrm op sep 14, 2018, 10:32:40
Voor de herfstvakantie staan Udinese-Napoli, Fiorentina-Cagliari en Sampdoria-Sassuolo op het programma.
Geen echte topwedstrijden dus kaarten lijkt me geen probleem en bovendien lijken alle clubs redelijk "toegankelijke" online ticketsites te hebben. Problemen verwacht ik dan ook niet. Toch ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen bij deze clubs.
`

Bij Fiorentina is een ticketshop in en van de kleine zijstraatjes aan de hoofdtribunekant op een hoek. Daar kun je gewoon kaarten kopen. Dat hebben wij ook gedaan tegen Torino destijds.

Het ene stadion is het andere niet!

Joost

De soap rond de Serie B en C is nog groter dan een gemiddeld seizoen in België.

Tribuneklanten

Klopt, het is een ongekende puinhoop. Serie C clubs en de bond maken er een potje van. Elke beslissing die wordt genomen wordt opnieuw aangevochten met als resultaat dat er een hoop wedstrijden in de Serie C niet worden gespeeld. Benieuwd wat er uit gaat komen.

Joost

Op zich waren de beslissingen duidelijk. 19 in B en geen extra promotie.

Maar nu hebben rechters zich er over gebogen en weer tegenstrijdige uitspraken gedaan.

Woensdag een nieuwe zitting en uiterlijk vrijdag zou er dan duidelijkheid moeten komen..

Joost

Het werd maandag maar de Serie B is definitief met 19 clubs. Al is het de vraag hoe definitief dat is.

Paull

Citaat van: hgrm op sep 14, 2018, 10:32:40
Voor de herfstvakantie staan Udinese-Napoli, Fiorentina-Cagliari en Sampdoria-Sassuolo op het programma.
Geen echte topwedstrijden dus kaarten lijkt me geen probleem en bovendien lijken alle clubs redelijk "toegankelijke" online ticketsites te hebben. Problemen verwacht ik dan ook niet. Toch ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen bij deze clubs.

Hier ook plannen om Udinese-Napoli te bezoeken.
Jou al gelukt tickets te bemachtigen ?

hgrm

Nee, ze zijn nog niet in de verkoop.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Paull

Vandaag de kaartjes gekocht voor de zondagmiddag wedstrijd: Bologna-Torino, op zaterdagmiddag naar AS Cittadella - Brescia en in de avond Udinese-Napoli op het programma. Iemand nog tips voor kroegjes of andere must sees in een van die plaatsen ?

San Paolo

Citaat van: Paull op okt 08, 2018, 19:08:56
Vandaag de kaartjes gekocht voor de zondagmiddag wedstrijd: Bologna-Torino, op zaterdagmiddag naar AS Cittadella - Brescia en in de avond Udinese-Napoli op het programma. Iemand nog tips voor kroegjes of andere must sees in een van die plaatsen ?

Bologna is een prachtige stad. Als je de tijd hebt is het een aanrader om even rond te lopen en heerlijk te eten in een van de vele restaurants.

hgrm

Citaat van: San Paolo op okt 09, 2018, 08:01:41
Bologna is een prachtige stad. Als je de tijd hebt is het een aanrader om even rond te lopen en heerlijk te eten in een van de vele restaurants.

Klopt. Alleen ga niet op zoek naar spaghetti bolognese want die vind je daar niet. Het zit me nog steeds dwars. In Hamburg een hamburger eten, in Berlijn een berliner, het is me allemaal gelukt. Maar spaghetti bolognese in Bologna, vergeet het maar.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen