Saltacampos on tour

Gestart door Saltacampos, mei 16, 2016, 18:13:01

Vorige topic - Volgende topic

voetbalfan en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Zeker!

Wat een modderpoel was het daar!

Saltacampos

Dat was het zeker en dan denk ik dat het nog meeviel gezien het nog vrij vroeg op het seizoen was, in januari of februari zou het onbespeelbaar geweest zijn. Nu ja, normaal spelen ze op kunstgras.
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Joost

Hoe vaak gaat je oorspronkelijke planning de prullenbak in? :)

Saltacampos

Citaat van: Joost op nov 28, 2016, 11:03:08
Hoe vaak gaat je oorspronkelijke planning de prullenbak in? :)
Dikwijls, ik hou sowieso niet van plannen, maar de afhankelijkheid van OV speelde me ook al vaak parten.
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Joost

Je hebt een eigen auto maar die moet je delen?

Saltacampos

Citaat van: Joost op dec 04, 2016, 21:23:16
Je hebt een eigen auto maar die moet je delen?
Ik heb tot januari geen eigen auto, er bestaat hier een systeem waarbij je kan inschrijven om aan autodelen te doen. Die auto's zijn van een privébedrijf, met steun van de overheid, de leden kunnen ze mits reservatie gebruiken. In de grotere steden in België is dit een groot succes omdat veel mensen in de stad maar zelden een auto nodig hebben. Er zijn verschillende plaatsen in de stad waar je zo'n auto kan ophalen. Gent was één van de pioniers van dit systeem (Cambio), het heeft zich nu ook al uitgebreid naar kleinere steden als Brugge en Sint-Niklaas.

Meer info hier:
http://www.autodelen.gent/cambio.html
Over land and sea

Joost

Handig inderdaad voor mensen in een grote stad die niet zo vaak een auto nodig hebben.

Saltacampos

Over land and sea

Nort

Wederom een leuk verslag! Al is dat 'restaurant' achter het doel een (sport)school. Overigens kun je op de trappen voor de school ook nog redelijk goed de wedstrijd volgen (zonder te betalen dus).

Saltacampos

Citaat van: Nort op dec 10, 2016, 13:49:04
Wederom een leuk verslag! Al is dat 'restaurant' achter het doel een (sport)school. Overigens kun je op de trappen voor de school ook nog redelijk goed de wedstrijd volgen (zonder te betalen dus).
Ah, ok. Bedankt voor de info.
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Footballromantic

Groundhopping & Feyenoord Rotterdam