Birmingham 2014 - Nottingham Forest - Derby Couny

Gestart door gijscornelissen, jul 22, 2014, 22:13:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gijscornelissen

Beste Groundhoppers,

Ik ga samen met een paar maten het weekend van 12 t/m 15 September naar Birmingham.
We gaan daar onder andere heen voor:
13/09 Birmingham City - Leeds United (13:15) (eventueel);
13/09 West Bromwich Albion - Everton (16:00) ;

We moeten nog even bekijken of we de wedstrijd van Birmingham City mee pakken, het is wel mogelijk aangezien de reistijd van Birmingham City naar West Brom maar een kwartier is.

Op zondag 14/09 willen we graag naar Nottingham Forest - Derby County. Alleen het is heel moeilijk om voor deze wedstrijd tickets te krijgen. Dit is alleen mogelijk als je als een eerder kaartjes hebt gehaald voor Nottingham Forest. Ook hebben we er al een telefoontje aan gewaagd maar dit mocht ook niet baten.
Heeft een van jullie een manier om aan deze kaarten te komen (vijf stuks)? Misschien dat iemand connecties heeft met Nottingham-supporters of zelf wel eens kaarten heeft gekocht daar en ons wilt matsen om deze toch te regelen.

Veder is er altijd nog een optie om op zondag naar Manchester af te reizen en de wedstrijd Man U - QPR mee te pakken. Alleen de mogelijkheid om hiervoor kaarten voor te krijgen hebben we nog niet goed bekeken. Onze voorkeur gaat uit naar het uitvak van QPR.

Als veder nog iemand tips heeft voor mooie bezienswaardigheden in Birmingham en omgeving hoor ik het graag.
Natuurlijk gaan we een bezoekje brengen aan Villa Park!

Als jullie veder nog iets te melden hebben hoor ik het graag.

Ik kijk erg uit naar deze trip!

Groeten,

Gijs
De Graafschap - Atletico Madrid - Everton FC.

Joost

Ik heb zelf geen booking history van Nottingham Forest. Bij het enige bezoek aan deze club konden we ze gewoon op de speeldag kopen.

De kans dat iemand je wel zijn booking history geeft lijkt me overigens klein. Dit is een forum bedoelt om elkaar te helpen, niet zomaar een winkel waar je zomaar iets kan komen ' ophalen'. Deel je ervaringen, help anderen die hier vragen hebben  en participeer in de discussies. Hoe je dat zelf invult is aan jou maar het vergroot je kans om een booking history voor eender welke wedstrijd te lenen wel aanzienlijk.

Er is overigens ook een algemeen topic waar alle vragen over ticketing staan. Daar past je vraag prima.

Niels_Zitterd

In 2010 hebben wij met een grote groep 30+ personen deze wedstrijd bezocht.
Het heeft ons veelvuldig mailen en bellen gekost, maar is uiteindelijk gelukt zonder membership of booking history.

Ik heb nog even gekeken of we een booking history hebben overgehouden hieraan, maar dat is helaas niet het geval.

ALenstra

Vreemd. Eerst een topic waarin 8 kaarten te koop werden aangeboden voor een wedstrijd in Engeland en nu een topic waarin om 5 kaarten gevraagd worden voor een andere wedstrijd in Engeland. Misschien heb ik het fout maar zou topicstarter niet een kaartenhandelaar zijn?

gijscornelissen

@Alenstra

Vorige keer hadden wij de mogelijkheid om plaats te nemen in het uit-vak van Everton i.p.v. het thuis-vak van de Spurs.
Voordat je zoiets onderneemt ga je eerst kijken waar je die kaarten eventueel kwijt kan raken want twee kaarten de man is ook al zowat.

Dus daarom stelde ik de VRAAG; waar ik deze kan slijten? Zonder enige intentie om hier wat aan te verdienen.
Uiteindelijk hebben we gewoon plaats genomen tussen de fans van de Spurs.

Nu vraag ik alleen of iemand ervaring heeft met krijgen van kaarten van Notthingham Forest.
Van @Niels_Zitterd krijg ik antwoord waar ik wat aan heb en dat gaan we nog eens proberen.


@Alenstra je zit toch echt fout;).


De Graafschap - Atletico Madrid - Everton FC.