Vliegendekeeper.com

Gestart door Vliegendekeeper, nov 13, 2015, 15:23:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vliegendekeeper

Aangezien ik al een tijdje mee aan het lezen ben op dit forum, is het misschien wel eens netjes voor een korte voostelronde :)

Feyenoord fan afkomstig uit omgeving Rotterdam.
Heb inmiddels rond de 67 wedstrijden in het buitenland bezocht en 124 verschillende stadions.
Naast buitenlandse trips met Feyenoord bezoek ik ook veelvuldig wedstrijden in Buitenlandse Competities.
Wellicht kennen sommige mij al via twitter waar ik al enige tijd actief op ben onder de naam @vliegendekeeper

Sinds een jaar probeer ik het een en ander bij te houden op mijn eigen website www.vliegendekeeper.com
Reden is vooral het leuk vinden om te delen van foto's en verslagen en het altijd terug kunnen kijken van je eigen belevenissen.

Zou graag via deze weg eens willen vragen om wat tips en/of commentaar op de website.
Neem gerust een kijkje op de website





Saltacampos

Welkom hier, ik ken je ook vanop twitter, daar ben ik @rmcf_1902 (kwestie van origineel te blijven) !
Over land and sea

mike_t

Leuke site, moet wel veel klikken om ergens te komen heb ik het gevoel.
Wat ik zelf anders zou doen is bij de fotoverslagen de vergroting van de foto los openen in een tabblad. Je kan niet bladeren door de grotere foto's, maar moet ze 1 voor 1 openen en weer sluiten.
(maar aangezien ik zelf geen site heb maar alleen dingen plaats op een site vind ik elke eigen site al knap)

Vliegendekeeper

CiteerWelkom hier, ik ken je ook vanop twitter, daar ben ik @rmcf_1902 (kwestie van origineel te blijven) !

Thanks, voor mij geen onbekende inderdaad :)

CiteerLeuke site, moet wel veel klikken om ergens te komen heb ik het gevoel.
Wat ik zelf anders zou doen is bij de fotoverslagen de vergroting van de foto los openen in een tabblad. Je kan niet bladeren door de grotere foto's, maar moet ze 1 voor 1 openen en weer sluiten.
(maar aangezien ik zelf geen site heb maar alleen dingen plaats op een site vind ik elke eigen site al knap)

Bedankt voor de tip, kan me er wel in vinden het is redelijk wat doorklikken. Zal hier eens naar kijken

Vliegendekeeper

Afgelopen zondag naar RW Oberhausen - RW Essen geweest en inmiddels ook geplaatst op de website:

http://vliegendekeeper.com/groundhoppen/fotoverslagen/duitsland/rwoberhausen.html

Germany 4th League Regionalliga West
Niederrhein Arena - RW Oberhausen - RW Essen
Tickets: 9 euro
Attendance: 5619

Vliegendekeeper

Ben voor de bekerwedstrijd Westerlo - Antwerp nog op zoek naar iemand die me kan helpen aan twee kaarten.

Het uitvak schijnt inmiddels te zijn uitverkocht.

Iemand die me kan helpen?


Voetbalman

Citaat van: Vliegendekeeper op nov 19, 2015, 11:50:43
Ben voor de bekerwedstrijd Westerlo - Antwerp nog op zoek naar iemand die me kan helpen aan twee kaarten.

Het uitvak schijnt inmiddels te zijn uitverkocht.

Iemand die me kan helpen?

Wekke zal je normaliter kunnen verder helpen .. Misschien ff een privé bericht sturen? :)

wekke

Citaat van: Freebird op nov 19, 2015, 12:49:30
Wekke zal je normaliter kunnen verder helpen .. Misschien ff een privé bericht sturen? :)

Wij hebben al contact gehad, maar ik ben nogal paranoïde als het aankomt op wedstrijden van Antwerp met verstrengde voorwaarden. Ik kan zelf ook niet aanwezig zijn op de wedstrijd wat het uitwisselen van kaarten en eerste indrukken bemoeilijkt. Misschien kan/wil 'voetbalfan' een oplossing bieden?

HRM1880

Citaat van: wekke op nov 19, 2015, 13:48:00
Wij hebben al contact gehad, maar ik ben nogal paranoïde als het aankomt op wedstrijden van Antwerp met verstrengde voorwaarden. Ik kan zelf ook niet aanwezig zijn op de wedstrijd wat het uitwisselen van kaarten en eerste indrukken bemoeilijkt. Misschien kan/wil 'voetbalfan' een oplossing bieden?
Is kaarten voor een Feyenoord-supporter regelen dan niet juist een van de veiligste zaken die je kan doen?

wekke

Hoe zit dat eigenlijk tegenwoordig tussen RAFC en Feyenoord fans? De 'vriendschappen' herstelt of net niet?


HRM1880

Citaat van: wekke op nov 19, 2015, 20:33:21
Hoe zit dat eigenlijk tegenwoordig tussen RAFC en Feyenoord fans? De 'vriendschappen' herstelt of net niet?
Totaal niet. Enkelingen worden over het algemeen gedoogd op de Bosuil.
Tegenwoordig heb je daar toch een deel die veel liever op het Lisp komen.

Jef400

En hoe zit dat bijvoorbeeld als er AZ supporters komen? Of een willekeurige andere Nederlandse subtopclub zonder noemenswaardige relaanhang.

HRM1880

Citaat van: Jampot op nov 19, 2015, 22:13:09
En hoe zit dat bijvoorbeeld als er AZ supporters komen? Of een willekeurige andere Nederlandse subtopclub zonder noemenswaardige relaanhang.
Zolang die geen café van Antwerp aanvallen ondanks zogenaamde vriendschapsbanden zal dat wel loslopen.

wekke

Citaat van: HRM1880 op nov 19, 2015, 20:48:44
Totaal niet. Enkelingen worden over het algemeen gedoogd op de Bosuil.
Tegenwoordig heb je daar toch een deel die veel liever op het Lisp komen.

Oh zitten ze tegenwoordig in Lier? Enkele jaren terug stonden er wel een pak Feyenoorders in ons uitvak voor de match tegen Club Brugge. Verder weinig meer van gehoord.

mike_t

Citaat van: wekke op nov 19, 2015, 22:55:31
Oh zitten ze tegenwoordig in Lier? Enkele jaren terug stonden er wel een pak Feyenoorders in ons uitvak voor de match tegen Club Brugge. Verder weinig meer van gehoord.

Of was dat in het kader van de vriendschap van ADO met Club Brugge?