Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ksclgiov282

Pendelbus, zonder twijfel. Parking is dicht bij de snelweg en het verkeer is er toch veel minder dan in directe omgeving van het stadion.

Tribuneklanten

Dank allen, Kurtekotten it is!

Jeroen503

Kan iemand wellicht helpen met het bestellen van twee kaarten voor SC Heerenveen - Ajax voor a.s. zaterdag. Mailen en bellen naar SC Heerenveen heeft helaas niet mogen helpen omdat zij geen kaarten kunnen verstrekken aan iemand met een clubkaart van Ajax. Deze clubkaart is in het verleden aangevraagd en wordt amper gebruikt maar voor dit argument waren ze helaas totaal niet gevoelig.

Joost

Citaat van: Jeroen503 op okt 17, 2018, 11:26:52
Kan iemand wellicht helpen met het bestellen van twee kaarten voor SC Heerenveen - Ajax voor a.s. zaterdag. Mailen en bellen naar SC Heerenveen heeft helaas niet mogen helpen omdat zij geen kaarten kunnen verstrekken aan iemand met een clubkaart van Ajax. Deze clubkaart is in het verleden aangevraagd en wordt amper gebruikt maar voor dit argument waren ze helaas totaal niet gevoelig.

Je kunt je moeder, zus, vader, broer, oma, opa, neef, nicht, oom, tante laten bellen als dat het argument is.

Jeroen503

Citaat van: Joost op okt 17, 2018, 11:30:34
Je kunt je moeder, zus, vader, broer, oma, opa, neef, nicht, oom, tante laten bellen als dat het argument is.

Klopt daar heb ik ook al aan gedacht. Echter, het probleem is dat de kaarten zullen moeten worden opgehaald bij het stadion. Hierbij moet je je wellicht legitimeren en dan ontstaat daar weer een probleem.

Denniss

Zullen er rondom het stadion van Lotte veel kaarten worden aangeboden zaterdag tegen osnabruck? De wedstrijd is uitverkocht maar ik zou er graag heen willen

Semper Fidelis

Citaat van: Denniss op okt 17, 2018, 21:18:16
Zullen er rondom het stadion van Lotte veel kaarten worden aangeboden zaterdag tegen osnabruck? De wedstrijd is uitverkocht maar ik zou er graag heen willen

Voor het uitvak waren er deze middag nog zo'n 500 te koop, zie: https://www.vfl.de/news/news/article/ticketinfos-lotte-und-braunschweig.html

Of er voor het thuisvak nog wat doorverkocht wordt, zal ik niet weten.

Freekos79

Wie kan mij helpen aan 2 kaarten voor de Graafschap - Vitesse op 23 december van dit jaar? Een clubcard aanvragen is niet gelukt; buiten de provincie worden deze blijkbaar niet meer verstrekt. De club kon ook geen 2 kaarten reserveren, omdat het een risicowedstrijd is.
Volgende wedstrijd: ?

Nort

Citaat van: Freekos79 op okt 19, 2018, 12:29:41
Wie kan mij helpen aan 2 kaarten voor de Graafschap - Vitesse op 23 december van dit jaar? Een clubcard aanvragen is niet gelukt; buiten de provincie worden deze blijkbaar niet meer verstrekt. De club kon ook geen 2 kaarten reserveren, omdat het een risicowedstrijd is.
Al geprobeerd op een bestaand adres in Doetinchem met een niet bestaande naam een clubcard aan te vragen?

Freekos79

Citaat van: Nort op okt 19, 2018, 13:07:54
Al geprobeerd op een bestaand adres in Doetinchem met een niet bestaande naam een clubcard aan te vragen?
Nee, je moet kopie identiteitsbewijs meesturen.
Volgende wedstrijd: ?

Footballromantic

Wie weet de beste/goedkoopste manier om naar York te reizen? De beste mogelijkheid die ik tot nu toe heb is vliegen op Leeds en vanaf daar de bus. Zal gaan om een pot in de tweede seizoenshelft.
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Nort

Citaat van: Footballromantic op okt 23, 2018, 11:28:48
Wie weet de beste/goedkoopste manier om naar York te reizen? De beste mogelijkheid die ik tot nu toe heb is vliegen op Leeds en vanaf daar de bus. Zal gaan om een pot in de tweede seizoenshelft.
De goedkoopste manier is natuurlijk met 4 man in een auto en dan de eurotunnel. Verder kun je ook de boot pakken vanaf Hoek van Holland -> Hull en dan verder met bus/trein of vliegen op Manchester en dan een auto huren.



Joost

De makkelijkste en waarschijnlijk ook goedkoopste optie is om met de auto te gaan. Vrijdags vanuit Nederland en proberen 's avonds een potje mee te pakken al ben je erg afhankelijk van de fixtures.

Zondags kun je ongetwijfeld in Londen iets vinden.

Mocht je niet met de auto willen gaan kun je vrijwel alle vliegvelden in Noord Engeland nemen. Van Birmingham tot aan Newcastle. York is uitstekend bereikbaar met de trein

FCT1980

Vliegen op Manchester en verder met de trein.
Dat was hoe wij het in september hadden gepland. Echter viel onze vlucht uit dus hebben we York die vrijdag niet gehaald.
De Eurotunnel vind ik zelf niet handig als je helemaal naar het noorden wilt. Dan ben je echt heel lang onderweg.
De boot van Rotterdam naar Hull heb ik zelf wel eens gedaan en dat is goed te doen. Wel wat duurder dan vliegen of de tunnel maar je hebt dan ook een nacht en komt goped uitgerust aan in Engeland.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op okt 23, 2018, 14:01:19
Vliegen op Manchester en verder met de trein.
Dat was hoe wij het in september hadden gepland. Echter viel onze vlucht uit dus hebben we York die vrijdag niet gehaald.
De Eurotunnel vind ik zelf niet handig als je helemaal naar het noorden wilt. Dan ben je echt heel lang onderweg.
De boot van Rotterdam naar Hull heb ik zelf wel eens gedaan en dat is goed te doen. Wel wat duurder dan vliegen of de tunnel maar je hebt dan ook een nacht en komt goped uitgerust aan in Engeland.
Tenzij je tot drie uur aan de bar hangt :)